Marka Kruger&Matz na początku października zadebiutowała na rumuńskim rynku technologicznym. Wydarzeniu towarzyszyły dwie ważne premiery. Pierwsza związana była z nowościami produktowymi w portfolio marki: smartfonem LIVE 2 LTE i tabletem EDGE1081 z systemem Windows 8.1, druga natomiast to oficjalna prezentacja klipu „Young and crazy (LIVE your life)” w wykonaniu popularnego rumuńskiego wokalisty What’s UP.


Pomysł na tę produkcję to autorskie dzieło dwóch doskonale znanych producentów Mariusa Moga oraz Horii Moculescu, którzy zainspirowani wartości marki Kruger&Matz oraz kampanią „It’s your life just take it” stworzyli teledysk, zachęcający do czerpania radości z życia.

W najnowszym hicie produkcji Mariusa Moga najbardziej szalone sceny z udziałem What’s UP nagrane zostały smartfonem Kruger&Matz LIVE 2 LTE wyposażonym w kamerę 13MPIX. To pierwszy rumuński teledysk, w którym użyto telefonu polskiego producenta. Nazwa utworu nawiązuje do filozofii wyznawanej w Kruger&Matz – każdy może zmienić swoje życie w dowolnej chwili, a to jak żyjemy zależy tylko od nas. Cały teledysk utrzymany jest w szalonej konwencji, pokazującej jak można w wesoły i spontaniczny sposób korzystać z życia. Ujęcia nagrane smartfonem LIVE 2 LTE pokazują jak łatwo uwiecznić już na zawsze chwile radości spędzone z przyjaciółmi.

Kuger&Matz postanowił zaprezentować w Rumunii wszystko co ma najlepsze – słuchawki, sprzęt audio, smartfony, ale także kampanię „It’s your life just take it”. W trakcie konferencji Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz, poinformował o rozpoczęciu rumuńskiej odsłony kampanii „It’s your life just take it”, która wystartuje w 2015 roku.

W Polsce właśnie dobiegła końca pierwsza odsłona naszego projektu, w którym poszukiwaliśmy prawdziwych pasjonatów. Kampania była dla nas niesamowitą okazją do spotkania z ludźmi, których pasje były naprawdę zaskakujące i niezwykle różnorodne. Teraz postanowiliśmy ruszyć z podobną akcją w Rumunii. Szczerze mówiąc, już nie mogę się doczekać kiedy kampania się rozpocznie i znów spotkamy wiele wyjątkowych osób. Moim marzeniem jest by akcja była aktywna w całej Europie i zamierzam dołożyć wszelkich starań, by to marzenie zrealizować” – mówi Michał Leszek, z Kruger&Matz.

W Polsce kampania trwała od czerwca do września 2014 roku. Zgłosiło się do niej blisko dwa tysiące osób z całej Polski. Relacje ze spotkań uczestników z Łowcą Pasji – Marceliną Zawadzką – można oglądać na stronie www.itsyourlifepl. Zwycięzców kampanii poznamy na początku listopada, a na uczestników konkursu czeka wiele atrakcyjnych nagród (m.in. słuchawki, tablety i smartfony Kruger&Matz), w tym nagroda główna: sfinansowanie realizacji pasji zwycięzcy.

źródło: Kruger&Matz

Kan