UPC Polska oraz Discovery Polska ogłosiły dzisiaj przedłużenie długoterminowej umowy o współpracy dystrybucyjnej. Dzięki niej abonenci UPC Polska będą mogli oglądać wszystkie kanały z portfolio nadawcy, w tym flagowe Discovery Channel, Eurosport oraz TLC. Umowa obejmuje także prawa cyfrowe, które zapewnią widzom dostęp do oferty programowej Discovery także na dodatkowych ekranach (smartfonach, tabletach), w domu i poza nim, poprzez usługę Horizon Go.

Widzowie w Polsce i na świecie kochają programy sygnowane marką Discovery. Bijące rekordy popularności serie „Gorączka złota”, czy „Słodki biznes”, a także rodzime produkcje – „Polscy truckersi” i „Złomowisko PL” to tylko niektóre z przykładów. Światowej klasy wydarzenia sportowe – igrzyska olimpijskie, turnieje Wielkiego Szlema, czy rozgrywki Bundesligi i Ekstraklasy, niosą ze sobą ogromny ładunek emocji. Wszystko to sprawia, że możemy poszczycić się najsilniejszym, międzynarodowym portfolio kanałów w Polsce. Cieszymy się, że dzięki nowej umowie partnerskiej z UPC Polska, polscy widzowie będą mogli śledzić swoich ulubionych bohaterów za pośrednictwem jeszcze większej liczby ekranów. – podkreśliła Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery Networks w regionie CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).

Długoterminowe porozumienie z Discovery zapewnia nam dostęp do bogatego portfolio międzynarodowych kanałów tego nadawcy. Dzięki znacznemu poszerzeniu praw dystrybucyjnych, chcemy spełnić oczekiwania naszych widzów, odpowiadając na nowe sposoby konsumpcji kontentu telewizyjnego. Co więcej, nasze innowacyjne usługi oraz inwestycje Discovery w wartościowy kontent, w tym igrzyska olimpijskie, z pewnością zaowocują dalszymi polami współpracy i pozwolą jeszcze zwiększyć wartość oferty dla naszych klientów – powiedział Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.

Jako relatywnie nowy gracz w obszarze światowego sportu, Discovery konsekwentnie inwestuje w prawa sportowe z półki premium, które są szczególnie ważne dla polskiej widowni. Abonenci UPC Polska uzyskają dostęp do najważniejszych imprez sportowych, w tym meczów Bundesligi, Ekstraklasy, turniejów Wielkiego Szlema oraz po raz pierwszy w historii, każdej chwili igrzysk olimpijskich, łącznie ze znaczną liczbą wydarzeń, które będą pokazywane wyłącznie przez Eurosport.

Odnowiona umowa pomiędzy UPC Polska i Discovery Polska jest częścią szerszego porozumienia pomiędzy właścicielami obu firm – Liberty Global oraz Discovery Communications. Obejmuje ona 12 rynków europejskich – Austrię, Belgię, Czechy, Niemcy, Węgry, Irlandię, Polskę, Rumunię, Holandię, Słowację, Szwajcarię oraz Wielką Brytanię.

źródło: UPC Polska

Kan