SGT, dostawca na rynku usług telewizyjnych oferowanych operatorom ISP w Polsce, wdraża motywacyjny system opcyjny dla współpracujących z nią operatorów. Program, którego realizacja została przewidziana na najbliższe trzy lata, umożliwi najbardziej aktywnym partnerom dołączenie do grona akcjonariuszy SGT, udział w przyszłych zyskach spółki i we wzroście jej wartości.

SGT funkcjonuje na rynku telekomunikacyjnym od 2007 roku – została założona przez operatorów ISP z województwa śląskiego, którzy wnieśli połowę jej kapitału założycielskiego. Dziś akcjonariuszami spółki jest ponad 20 operatorów.

Aktualnie z SGT współpracuje w sumie ponad 250 lokalnych operatorów ISP z całej Polski, którzy posiadają infrastrukturę światłowodową. Najpopularniejszy model współpracy z SGT pozwala operatorom wdrożyć cyfrową telewizję IPTV we własnej sieci bez ponoszenia inwestycji we własną platformę oraz bez ponoszenia ryzyka. Dzięki temu operatorzy mogą obserwować zyski już od pierwszego abonenta.

Kolejnym ważnym krokiem w rozwoju SGT jest wdrożenie opcyjnego programu motywacyjnego dla operatorów. System powstał z myślą o współpracujących z firmą operatorach, którzy cenią sobie długofalową, stabilną kooperację z jednym podmiotem, a jednocześnie aktywnie się w nią angażują.

SGT została założona przez operatorów dla operatorów. Nasi partnerzy, będąc jednocześnie klientami firmy, realnie wpływają na kierunki jej rozwoju, kreując niejako produkty dla siebie. To w efekcie owocuje stabilną i ugruntowaną pozycją firmy na rynku. Chcemy zatem budować SGT wspólnie z najbardziej aktywnymi i lojalnymi operatorami. Akcjonariusze zyskają w rezultacie rzeczywisty wpływ na przyszłość firmy i jej produktów, będą mieli udział w przyszłych jej zyskach i wzroście jej wartości. Dla przykładu, wartość akcji operatorów-założycieli wzrosła dotychczas dziesięciokrotnie – mówi Bartłomiej Czardybon, prezes zarządu SGT.

Każdy z operatorów oferujących usługi JAMBOX ma szansę zostać akcjonariuszem SGT. Status współudziałowca daje między innymi prawo do pełnej informacji na temat spółki, do wpływu na strategiczne decyzje spółki w ramach udziału w walnym zgromadzeniu, do udziału w przyszłych zyskach spółki oraz do udziału we wzroście jej wartości.

W kwietniu br. liczba abonentów telewizji JAMBOX przekroczyła 30 tysięcy. Szacuje się, iż do końca 2019 roku ta liczba wzrośnie do 60 tysięcy.

Program będzie realizowany w latach 2016-2018.

źródło: SGT

Kan