Należący do Grupy TVN serwis Player.pl poinformował o inauguracji nowej oferty skoncentrowanej na dostarczaniu treści VoD poprzez aplikacje Player BOX i Player EXTRA. Jest to oferta skierowana wyłącznie do operatorów sieci kablowych oraz platform cyfrowych.

Netia S.A., jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce jest pierwszym, strategicznym partnerem w ramach tej usługi.


W ramach partnerstwa użytkownicy telewizji osobistej Netia będą mieć dostęp do nowej aplikacji Player, która jest podzielona na dwa pakiety: Player BOX (podstawowy pakiet, zawierający wyselekcjonowane treści TVN) oraz Player EXTRA (rozszerzony pakiet, zawierający pełne sezony najlepszego contentu TVN), które dają abonentom pełen dostęp do setek godzin wyjątkowej rozrywki, całych sezonów najnowszych seriali TVN, znanych i lubianych show i programów TVN, a także hitów filmowych oraz własnych produkcji zrealizowanych wyłącznie dla platformy Player, niedostępnych w telewizji liniowej. Wszystko to bez reklam i w najlepszej jakości obrazu.

W ramach specjalnej promocji do końca roku wszyscy użytkownicy telewizji osobistej Netia mogą korzystać z aplikacji Player BOX oraz Player EXTRA bez dodatkowych opłat.


Aplikacja Player przygotowana dla operatorów sieci kablowych zawiera min:

    – Prapremiery seriali TVN: „Singielka”, „Na wspólnej”, „Aż po sufit”

    – Cały sezon „Web Therapy”, najnowszego serialu wyprodukowanego dla platformy player.pl

    – Niedostępne w telewizji kontynuacje programów znanych z anteny TVN, np. „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy” oraz „Kuchenne Rewolucje. Powroty”

    – Pełne sezony najpopularniejszych seriali i programów: „39 i pół”, „Brzydula”, „Prawo Agaty”, „Magda M”, „Majka”, „Nie rób scen”, „Szkoła”, „Mam Talent”, „Misja Martyna” i wiele innych.

    – Hity filmowe produkowane przez TVN min.: „Listy do M.”, „Cisza”, „Aż po grób”

    – Na bieżąco uzupełnianą kolekcję z najnowszymi pozycjami programowymi TVN, TVN Style i TVN Turbo min. „Masterchef”, „Na językach”, „Kropka nad i”, i wiele innych.

Christian Anting, członek zarządu TVN S.A. do spraw Digital i E-commerce powiedział:
Wprowadzenie oferty skierowanej do telewizji kablowych jest naturalnym krokiem w naszej strategii wzmacniania pozycji serwisu Player.pl jako lidera rynku usług OTT w Polsce. Wprowadzenie oferty skierowanej do operatorów sieci kablowych, a co za tym idzie nawiązanie współpracy z Netia S.A. to nasza kolejna odpowiedź na gwałtowne zmiany zachodzące w sposobie konsumpcji treści telewizyjnych. Cieszy nas szczególnie fakt, że użytkownicy dekoderów Netia będą mogli cieszyć się doskonałą ofertą programową i najlepszymi w swojej kategorii usługami wideo na żądanie, jakie oferuje Player.pl.”

Tomasz Szopa – członek Zarządu Netii, dyrektor generalny rynku B2C stwierdził:
Liczba klientów Telewizji Osobistej rośnie. To pokazuje wyraźnie, że nasza strategia – czyli umożliwienie widzowi dowolnego kształtowania swojej oferty telewizyjnej – sprawdza się. Co więcej, widać, że dużą popularnością wśród naszych abonentów cieszą się aplikacje VoD. Dlatego jesteśmy przekonani, ze nowa odsłona aplikacji player.pl będzie cieszyła się dużym zainteresowaniem, bo da naszym klientom to, czego potrzebują – wolność wyboru.

źródło: TVN

Kan