Platforma cyfrowa NC+ powstała z połączenia Cyfry+ i n. Debiutowała 21 marca, a w Internecie rozpętała się burza negatywnych komentarzy abonentów Cyfry+ i n, których w momencie fuzji było 2,5 mln. Do grona niezadowolonych z oferty platformy cyfrowej NC+ dołączyli fani Ekstraklasy.
Niektórym klientom nie podoba się oferta i obsługa nc+, narzekają na drożyznę, trudności w dodzwonieniu się na call center czy niekompetencje konsultantów. Na Facebooku powstał nawet profil Anty NC+, który polubiło do 26 marca 12 tys. osób. Mnóstwo podobnych opinii internauci wypisują na oficjalnym fan page’u NC+, który lubi prawie 32 tys. ludzi.
25 marca na konferencji prasowej, Julien Verley, prezes NC+, zapowiedział, że fala krytyki nie spowoduje zmiany oferty standardowej, ale platforma zaoferuje pakiet promocji. Tłumaczył również, że negatywne opinie abonentów są wynikiem niezrozumienia ofert.
Do grupy niezadowolonych dołączyli ostatnio kibice piłkarscy. Ogólnopolski Związek Stowarzyszeń Kibiców 26 marca zapoczątkował akcję przeciwko NC+. Powodem jest m.in. przeniesienie transmisji z części spotkań Ekstraklasy do kanału nSport, co powoduje, że abonenci pakietu Canal+, pozwalającego wcześniej oglądać wszystkie mecze, muszą dopłacić, by mieć dalej taką możliwość.
„MY – KIBICE LIGOWI nie chcemy płacić ANI ZŁOTÓWKI WIĘCEJ za dostęp do Ekstraklasy w nC+ !!! Dlatego RAZEM musimy głośno przemówić przeciw krzywym zmianom nC+” – piszą na swoim oficjalnym profilu na Facebooku. Zachęcają, by udostępniać post na innych profilach i przenosić ją na fora kibicowskie oraz lajkować profil OZSK.pl w celu koordynacji działań.
źródło: www.mmpoznan.pl/
Kan
Oj naprawdę zrobiła się burza wokół NC+ sam mam cyfrę i na razie siedzę cicho nie dzwonię może coś zmienią
moim zdaniem oferta standardowa nie wyróżnia się kompletnie niczym co mogłoby być powodem mojego zainteresowania ta platformą. Obecnie mam CyfrowyPolsat myślałem że zmienią na coś innego gdyż niebawem kończy mi się umowa, ale nc+ niema w swojej standardowej ofercie nic więcej niż CyfrowyPolsat ! Oferta nc+ jest do bani !
Ponoć w kwietniu dostaniemy nowe cyrografy, nie zaakceptujesz to wypad. Najlepsze jest to, że narzucają ofertę bez możliwości jakiejkolwiek zmiany. Zgodnie z logiką NC+ muszę migrować na wyższy abo czyli w moim przypadku 199zł(podwyżka o prawie 100zł)… jakoś tego nie widzę. Z drugiej strony pójście do Polsatu też mi się nie uśmiecha, byłem, wiem jak jest i zadowolony z tego nie byłem. Po cichu liczę, że może dociągnę do końca umowy i coś poprawią, ewentualnie będzie można zostać na starych warunkach na umowie na czas nieokreślony (marzenia ściętej głowy)
A możesz coś szerzej o Polsacie napisać? Co było nie tak? Bo ja właśnie widząc szalona ofertę nC+ zamierzam sie do Polsatu przenieść a nie chciałbym „umoczyć”
Daj spokój, co się nadzwoniłem na infolinię bo wyłączali odbiór, to tylko jeden Bóg wie. Jeden dzień po terminie płatności i już jesteś nękany telefonami, smsami i od razu Jesteś dłużnikiem. Dekodery miałem wymieniane CZTERY RAZY! Żeby coś załatwić na infolinii potrzeba niezłej cierpliwości i nerwów, bo albo się nie można dodzwonić, albo nikt nic nie wie. Ja odradzam! Już wolę siedzieć na DVB-T albo na telewizji na karte.
A nie było by prościej kupić sam odbiornik z wejściem na kartę i moduł i od opa brać tylko samą katę lub moduł?wtedy sprzęt masz własny a płacisz np.ryczałtowo np.co kwartał…najtańszy odbiornik to już koszt 359zł(i taniej) Fergusson Ariva,nie jest to super sprzęt i ma wady ale i tak lepszy od tego co oferują platformy cyfrowe
W Polsacie dekodery są parowane z kartami, trzeba mieć od nich i kropka, a to jest szrot jakich mało.
[i] Daj spokój, co się nadzwoniłem na infolinię bo wyłączali odbiór, to tylko jeden Bóg wie. Jeden dzień po terminie płatności i już jesteś nękany telefonami, smsami i od razu Jesteś dłużnikiem. Dekodery miałem wymieniane CZTERY RAZY! Żeby coś załatwić na infolinii potrzeba niezłej cierpliwości i nerwów, bo albo się nie można dodzwonić, albo nikt nic nie wie. Ja odradzam! [/i] – Mam identyczne dościwdczenia z Polsatem. Również odradzam, ale niestety na rynku TV SAT tej chwili niema za bardzo w czym wybierać 🙁
Posiadam ofertę Polsatu, ale dla brata któy mieszka za granicą, któremu ich oferta za 100 (w przybliżeniu) zł spasowała. I do mnie dzwonią i wysyłają smsy 2 TYGODNIE PRZED TERMINEM PŁATNOŚCI przypominające o zapłaceniu abonamentu. O smsach nakazujących płatności i straszeniu windykacją jakiejść dodatkowej dziwnej umowy której nie posiadam, nie wspominam. Ktoś pewnie wziął umowę, podał mój numer (pewnie przez przypadek, albo podał jakikolwiek). Po kilku miesiącach i napisaniu reklamacji sprawa się uspokoiła. ALe ich obsługi nie polecam.
Dołączam się do narzekań na Polsat . Ponad 2 lata temu , po zmianie przez nich regulaminu i cen , dodatkowo po 3 -krotnych zapewnieniach przez konsultantów wypowiedziałem umowę . Dopiero po okresie wypowiedzenia okazało się , że nadal naliczają mi płatności . Ich nowa interpretacja przepisów polegała na tym , że nowy regulamin obowiązuje nie po ogłoszeniu go publicznie łącznie z datą jego wejścia (np na stronie) tylko po dostarczeniu go pisemnie klientowi , z czym się oczywiście ociągali . Choć , żeby było śmieszniej ,wcześniej dostarczyli ten regulamin razem z propozycją podwyższenia oferty . Reklamacja w/g starego regulaminu faktycznie mogli przeciągać w nieskończoność , ze względu na „trudności” . Oczywiście nie mogli też znaleźć nagrań moich rozmów . Dopiero interwencja mego prawnika pozwoliła na wyplątanie się z umowy z nimi . I tak byli na koniec złośliwi , bo uznali , że odesłany im dekoder jest uszkodzony mechanicznie , choć był tak opakowany w folie bąbelkowe i kartony , że można było nim rzucać . Wysłałem im zdjęcia procesu pakowania i opakowanego sprzętu i znowu pismo prawnika . W końcu dali sobie spokój . Gdybym miał oglądać tylko jeden program , nigdy nie dam się namówić na Polsat i odradzam to wszystkim . Taki brak poszanowania klienta oraz własnych zapewnień i obietnic rzadko się spotyka .
No i jestem po rozmowie z konsultantem NC. Mam przejść na wyższy abonament i płacić za usługi z których nie chcę i nie jestem w stanie korzystać bo dyrektor ma takie widzimisię, no i oczywiście umowa na 18miesięcy (gdzie konsultant mnie okłamał dwa razy bo raz stwierdził, że w CP są na 36 m-ce, a drugi raz stwierdził, że nowi klienci też taką mają) Nawet HBO za darmo nie mogą dodać. Nic tylko wypowiadać umowę i brać na nowo abonament albo przesiadać się na DVB-T.
Dzięki wszystkim za tak wyczerpujące informacje nt Polsatu. I bądź teraz mądry co tu zrobić. nC+ to jakaś pomyłka, Polsat odradzacie, DVB-T na razie guzik jest ciekawego. Niby tyle tego jest a jakby nic nie było. No nic złożyłem 2 rezygnacje, jedna z C+ mojej mamy a drugą „n” moją własną z której dotychczas byłem zadowolony. Zobaczymy co dalej. Jeszcze raz wszystkim dziękuję.
Ja do CP nie pójdę, wolę zrobić taki myk: wypowiedzenie umowy w NC, wzięcie nowego abonamentu (universe + dodatkowo HBO + 2 multi room) różnica w cenie 8zł względem obecnego abonamentu, a zyskuję dodatkowy multiroom / wyzbywam się badziewnego i nudnego Canalu+ / zyskuję HBO, który w dowolnym momencie mogę wyłączyć + może jeszcze coś utarguję w salonie. Fakt, trochę roboty ale jakoś pozwoli mi to się uporządkować i nie ładować w umowę na 18 miesięcy i kosmicznie wysoki abonament. Nie jest to rozwiązanie idealne ale jakoś ratuje mnie przed beznadzieją NC Plus. Oferta CP kusi, ale mają swoje minusy: badziewną obsługę klienta, szajsowaty sprzęt, jeszcze bardziej szajsowatą politykę i tylko jeden multiroom do abonamentu.
Z „n” mam nieco inne doświadczenia . Chciałem płacić za pomocą Bilixa – niestety mimo aktywacji „n” nie wysyłała na niego rachunku i nie potrafiła usunąć tego problemu . Przez ponad pól roku nie dostawałem faktury na dekoder . Płaciłem na bieżąco , reklamowałem i dostawałem zapewnienie , że już usunięto ten problem , choć dalej brak było faktur na dekoderze . W końcu zażądałem faktury papierowej i ta przychodziła kilka miesięcy . Jednak muszę przyznać , ze dostałem rekompensaty a to obniżkę abonamentu , a to dodatkowe odkodowane kanały . „n” nie robiła tez problemu z płatnościami , nie wyłączała usług , nie katowała przypomnieniami , ważne aby zapłata była na ich koncie do końca miesiąca . Jednak to co robię teraz to zakrawa na skandal . Nikt tu nie zwrócił uwagi ,ze w nowym regulaminie „n” ma prawo wycofać część kanałów , zmienić je na inne , bez prawa wycofania się z umowy dla klienta . Umowy z dotychczasowymi klientami zawierane przez telefon nie podlegają 10 dniowemu prawu do wycofania się z nich , bo „n” traktuje je jako przedłużenie umowy . O zawartości pakietów i cenach szkoda wspominać .
ciekawe co zmienia w 'telewizji na kartę’ która mam, oby nie na gorzej!!!
przecież już jest oferta na stronie telewizjanakarte NHD, i nie ma kanałów npremium HD a w zamian są dwa kanały z canal+. Opcja będzie uruchomiona od 5 kwietnia . Chyba bardziej chodzi o to że NC+ zapowiada uruchomienie własnej opcji telewizji na kartę w HD i zobaczymy co za kanały wrzucą. Może będzie możliwość z migrować do tej nowej opcji.
Łatwo to wytłumaczyć, Francuzom wydaje się że zarabiamy tyle, co na ich rynku. Brak konkurencji, po zakupie n powoduje, ze czują się pewnie
jak ludzie zaakceptują te podwyżki w NC+ to Polsat może spokojnie podnieść ceny. Prezes tej nowej platformy jasno dał do zrozumienia że nie ma zamiaru dyskutować z głupimi polskimi klientami którzy nie zrozumieli ich super ofert kanałowych. Jest ich przecież więcej w każdej opcji, tylko ze mało kto je ogląda. Zobaczymy jak to się dalej potoczy, być może duża ilość rezygnacji spowoduje że nastąpią jakieś zmiany. Mnie wystarczył by wybór 10 kanałów które mnie interesują i za to ewentualnie zapłacił a nie 90 kanałów w pakiecie z czego oglądam z 5.
Bida z NC+. Mam C+, inni i.. nikt nie jest zadowolony z nowej oferty ani trochę. Przedłużenie pewnie będzie niewiele lepsze i jak zwykle chaos w zależności od ich widzimisie i okresu roku (np. Święta). Szczerze mówiąc, chyba ich oleję – NBA jest dużo lepsze bezpośrednio przez GameTime (przeważnie tylko na PlayOffy), EuroSportPlayer to dycha na miesiąc i praktycznie bez umowy, KSW obejrzę przez choćby ipla. Możliwości jest zresztą więcej na inne zapotrzebowania…
też liczyłem na nc+ ale widzę, że dla mnie – jako ewentualnego nowego klienta- nie ma tam nic zachęcającego. Oferta wyjątkowo nieprzyjemnie przewartościowana przy tym samym modelu Vivendi, który robią od 18 lat w Polsce. Odrzuciło mnie też wyjątkowo chamskie traktowanie dotychczasowych abonentów. Darowałem sobie.
Daliby możliwość wybrania konkretnych kanałów, a nie narzuconych pakietów.
Sam bym chciał sobie stworzyć mój własny pakiet kanałów.
Telewizja cyfrowa daje takie możliwości.
Póki nie wprowadzą takiego rozwiązanie siedzę w analogowej Vectrze.
Z 56 kanałów oglądam jakieś 15 może.
Ale przynajmniej jest tanio.
korzystałem z tego telefonu kilka miesięcy
podstawowy problem to antena – praktycznie bezużyteczne wifi
druga istotna kwestia to bardzo słaby aparat foto po prostu po sony spodziewałem się czegoś lepszego niż żenada
głośnik wyłączał się – coś na stykach
sony hm chyba się dopiero uczy robić smartfony na razie robi walkmany z pewnymi dodatkami
przed zakupem wszystko sprawdzić radzę bardzo dobrze
Każdy kanał powinien kosztować X zł,a my moglibyśmy wybierać i płacić tylko za te, które chcemy oglądać. Co mi z 200 programów, z których większość to chłam, który tylko miejsce zajmuje? Po kiego mi 20 kanałów z modą? Po co bajki komuś, kto nie ma dzieci? Po co sport gdy kogoś nie interesuje? Po co mi kanały z serialami, kaszubskich i śląskich, skoro do szczęścia mi nie jest to potrzebne? Kilka m-cy temu kończyła mi się umowa w Cyfrze+, a że oglądam mało tv, chciałem tani abonament z kilkoma ciekawymi kanałami. I co? Za 40 zł dawali 90 kanałów, czy więcej nawet, ale większości nigdy nie oglądałem, mimo, że miałem full pakiet. W tym abo nie było nic ciekawego. A mogliby chociaż w każdym abonamenci dawać swoje canalplusy. Ten darmowy chłam służy tylko do podbijania ceny: „BO MAMY MILION KANAŁÓW”, a mogliby dostosować ofertę do potrzeb i mogliby zarabiać tyle samo.
Ja tam nigdy nie rozumiałem jak można kupować Cyfrę+ tylko z powodu jakichś nieudaczników biegających po boisku i udających, że coś potrafią. Z Canal+ (jeszcze w wersji analogowej i z dekoderem odkodowującym tylko ten kanał) jestem od początku i widzę (np. na przykładzie oferty filmowej) jak to wszystko idzie w złym kierunku od lat. Ludzie się cieszyli chyba w sumie na połączenie n-ki i Cyfry+ ale nikt nie spodziewał się tak drogiej i nieelastycznej oferty jak w nc+. Abonenci mogą więc albo płacić jak za zboże albo zrezygnować. Ja wybrałem to drugie bo to, że połączyli dwie platformy w jedną i chcą doić klientów jeszcze bardziej do mnie nie przemawia.
gdzie będzie liga żużlowa i SGP też tak na prawdę nie wiadomo do końca
Zmienią, zmienią, już powiedzieli, że szykują promocje. Nawet C+ odkodują po 20.04, problem tylko w tym, że do 19.04 jest czas na wypowiedzenie umowy, bądź będziesz już w NC+ w nowym „dobranym do Ciebie” pakiecie. Jak z tego wynika to jedyne rozsądne wyjście to po 1.04 złożyć wypowiedzenie ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego (30.04) wtedy spokojnie pooglądasz odkodowane kanały, będziesz wiedział co chcesz, a jest duża szansa, że zadzwonią do Ciebie z korzystną ofertą utrzymaniową. Ponadto jeśli dużo osób tak zrobi oferty utrzymaniowe będą atrakcyjniejsze. Zawsze możesz też nie otrzymawszy dobrej oferty odejść 30.04, jak i wycofać wypowiedzenie 29.04 i co najważniejsze nie będziesz czuł się jeleniem, którego zmigrują wg. ich widzimisię do wybranego przez nich pakietu z kosmicznymi cenami i 18 miesięczną umową.
To jak mam oferte cyfry przedlużoną 2 miesiace temu na fajnych warunkach to mnie na siłe przeniosą do nc+ ???!!!!
antroid ma
Ja przedłużyłem umowę 27 lutego z cyfrą i byłem zadowolony – 102 PLN z pakietem C+, HBO, Cinemaxy, Filmboxy oraz paczuszka NGC, BBC i innych (prawie full) w tym multiroom (2 karty) i co najważniejsze dla mnie dwa pace 500 GB. To wynik negocjacji po 12 latach obecności w C+. Teraz oczekuję na list w którym to o co walczyłem (bo inaczej tego nie można nazwać – połączenia z działem Utrzymania Klienta, a nie z konsultantami infolinii, którzy tylko czytają ofertę ze strony internetowej) i bajka się kończy, bo z pewnością zostanie mi to po ostatnim telefonie (z poniedziałku 25.03) zabrane. Po prostu nc+ dla takich abo nie ma oferty a jak jest to o 50% wyższa. Brawo dla polsatu, który przewidział jeszcze przed startem platformy tą sytuację, która będzie dotyczyła starych abonentów. Sądzę, że oferta polsatu w full pakiecie za ok. 90 PLN jest na dzień dzisiejszy znakomita, bo ja nie jestem zażartym fanem piłki nożnej a ilość sportu i róznych dyscyplin w polsacie bije na głowę nową platformę.
nie sposób nie krytykować nc+, ceny, które zaproponowano, są niczym kiepski żart. grubo poniżej stu złotych kształtuje się full oferta konkurencyjnego Cyfrowego Polsatu, któremu najwyraźniej szykują się niezłe żniwa.