Platforma cyfrowa NC+ powstała z połączenia Cyfry+ i n. Debiutowała 21 marca, a w Internecie rozpętała się burza negatywnych komentarzy abonentów Cyfry+ i n, których w momencie fuzji było 2,5 mln. Do grona niezadowolonych z oferty platformy cyfrowej NC+ dołączyli fani Ekstraklasy.

Niektórym klientom nie podoba się oferta i obsługa nc+, narzekają na drożyznę, trudności w dodzwonieniu się na call center czy niekompetencje konsultantów. Na Facebooku powstał nawet profil Anty NC+, który polubiło do 26 marca 12 tys. osób. Mnóstwo podobnych opinii internauci wypisują na oficjalnym fan page’u NC+, który lubi prawie 32 tys. ludzi.

25 marca na konferencji prasowej, Julien Verley, prezes NC+, zapowiedział, że fala krytyki nie spowoduje zmiany oferty standardowej, ale platforma zaoferuje pakiet promocji. Tłumaczył również, że negatywne opinie abonentów są wynikiem niezrozumienia ofert.

Do grupy niezadowolonych dołączyli ostatnio kibice piłkarscy. Ogólnopolski Związek Stowarzyszeń Kibiców 26 marca zapoczątkował akcję przeciwko NC+. Powodem jest m.in. przeniesienie transmisji z części spotkań Ekstraklasy do kanału nSport, co powoduje, że abonenci pakietu Canal+, pozwalającego wcześniej oglądać wszystkie mecze, muszą dopłacić, by mieć dalej taką możliwość.

MY – KIBICE LIGOWI nie chcemy płacić ANI ZŁOTÓWKI WIĘCEJ za dostęp do Ekstraklasy w nC+ !!! Dlatego RAZEM musimy głośno przemówić przeciw krzywym zmianom nC+” – piszą na swoim oficjalnym profilu na Facebooku. Zachęcają, by udostępniać post na innych profilach i przenosić ją na fora kibicowskie oraz lajkować profil OZSK.pl w celu koordynacji działań.

źródło: www.mmpoznan.pl/

Kan