UPC Polska udostępnia abonentom Strefę Sportową. Umożliwia ona jednoczesny podgląd 12 kanałów o charakterze sportowym, dostępnych w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC. Teraz dostęp do sportowej rozrywki jest jeszcze bardziej intuicyjny, prosty i gwarantuje, że żadna najważniejsza impreza nie ominie prawdziwych fanów sportu.

Telewizja to obowiązkowe narzędzie fana sportu każdego kalibru. Właśnie z myślą o nich UPC udostępniło nową, intuicyjną Strefę, dzięki której korzystanie z rozrywki sportowej będzie jeszcze prostsze, a emocje niezapomniane. Strefa Sportowa znajduje się na kanale 505 i umożliwia użytkownikowi podgląd najważniejszych wydarzeń sportowych na następujących kanałach: Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TVP Sport, Extreme Sports Channel, Eurosport, Eurosport 2, ESPN Classic, ESPN America, Motors TV, Sport Klub, Polsat Play, TVN Turbo.

Nawigację w Strefie Sportowej zapewniają strzałki na pilocie. Kiedy zainteresuje nas konkretny program, wystarczy nacisnąć OK na pilocie – natychmiast zostaniemy przeniesieni na wybrany kanał. Jeśli abonent nie ma aktualnie danego kanału w swoim pakiecie, ma możliwość zamówienia wyższego pakietu za pomocą dekodera UPC Mediabox na kanale 15.

Strefa Sportowa, to trzecia aplikacja po Strefie dla Dzieci i Strefie Filmowej, która umożliwia równoczesny podgląd wybranych kanałów tematycznych w UPC.

Fani sportu już od dawna mogą w UPC korzystać z najbogatszej oferty kanałów sportowych na rynku. Po wzbogaceniu jej o Orange Sport (który dołączy do oferty UPC na początku czerwca), portfolio kanałów sportowych będzie składać się z 20 propozycji, wśród nich m.in.: Eurosport SD i HD, Eurosport 2 SD i HD, TVP Sport, Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra, Canal+ Sport HD, Canal+ Gol, Canal+ Weekend, Extreme Sports Channel, ESPN America, czy ESPN Classic.

UPC Polska jest dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 2,6 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma obecnie blisko 1,5 miliona abonentów: ponad 1,3 mln abonentów telewizji kablowej, w tym 662 700 telewizji cyfrowej, 800 300 użytkowników internetu i 396 200 klientów usługi telefonicznej.

źródło: UPC Polska

Kan