Dziś firma Samsung ogłosiła oficjalnie udostępnienie w telewizorach z funkcją SmartTV nowej wersji aplikacji ipla, które oferuje nie tylki ponad 20 000 programów telewizyjnych i seriali, ale także setki filmów pełnometrażowych.

Jako pierwszy producent telewizorów wprowadził nowość – widget ipla z pakietem hitów filmowych. Aplikacja ipla rozbudowana o kanał iplaFILM stała się częścią multimedialnej platformy Samsung Smart TV dostępnej w telewizorach z linii 2011. Dzięki spełnieniu przez firmę Samsung standardów zabezpieczeń wymaganych przez wytwórnie filmowe użytkownicy Smart TV jako pierwsi w Polsce mają dostęp do pełnometrażowych filmów oferowanych w wysokiej jakości przez aplikację ipla. W momencie startu usługi w ofercie iplaFILM na telewizorach Samsung jest już ponad 700 tytułów, a liczba udostępnianych produkcji stale się powiększa.

Samsung to dla nas strategiczny partner. Wśród wszystkich użytkowników ipla na telewizorach z funkcjami internetowymi to właśnie Samsung wiedzie prym, a jego klienci generują 38,7% ruchu w tej kategorii produktów. Udział ten rośnie o kilka punktów procentowych z miesiąca na miesiąc. – powiedział Albert Szybiński, Dyrektor Rozwoju Produktu Redefine. – Jest to segment rynku o rosnącym znaczeniu dla nas, a poziom naszej penetracji w nim wynosi ponad 95%. – dodaje.

Tytuły oferowane w kanale iplaFILM są płatne. Dostęp do wybranego materiału jest aktywowany na okres 24 godzin od wpisania specjalnego kodu. Większość filmów oferowanych jest w cenie od 5 zł. Płatność za kod można zrealizować poprzez SMS, przelewem lub kartą kredytową. Filmy prezentowane są w określonej kategorii tematycznej, np. filmy akcji, komedie, dramaty. Niezdecydowani mogą skorzystać z poleceń redakcji ipla lub wybrać spośród najpopularniejszych – TOP 10. Widzowie mają także dostęp do specjalnego pakietu STOfilm, który umożliwia dzięki jednorazowej aktywacji dostępem do pakietu stu filmów aktywnych przez miesiąc.

źródło:
Ipla

Kan