Promocja

Oferujemy Ci channel manager dla Twojego obiektu, czyli kompleksowe rozwiązanie wszystkich Twoich trosk odnośnie wprowadzania rezerwacji na grafik. Z nami możesz zapomnieć, czym jest overbooking. Dzięki najnowszej technologii przepływu informacji nie musisz się martwić o zdublowanie rezerwacji na Twoim grafiku. NFHotel zajmie się natychmiastową aktualizacją dostępności we wszystkich kanałach rezerwacyjnych podłączonych do naszego programu hotelowego. Tak właściwie, to możesz zapomnieć o istnieniu kanałów rezerwacyjnych OTA – jeśli nie chcesz, to nie musisz się już na nie logować. Wszystko będziesz miał w zasięgu ręki, czyli w NFHotel.

Co daje Ci channel manager?

  • Możliwość obsługi wielu lokalizacji
  • Wprowadzanie restrykcji takich jak na przykład przyjazdy tylko w piątki, minimalna długość pobytu, turnusy
  • Wiele planów cenowych jednocześnie
  • Możliwość zablokowania terminu dla poszczególnych pokoi, np. ze względu na remont

Rezerwacje z kanałów OTA w jednym miejscu

Nasz channel manager zautomatyzuje Twoją pracę. Już nie będziesz musiał logować się i przepisywać ręcznie rezerwacji w kilku kanałach jednocześnie. Channel manager NFHotel połączony jest z międzynarodowymi portalami rezerwacyjnymi, takimi jak AirBNB, Noclegi.pl, Expedia.com, czy nawet Booking.com. Dzięki bezpośredniemu połączeniu API, o najwyższej jakości przepływu informacji, nie musisz się martwić o nałożenie się na siebie kilku rezerwacji w jednym terminie!

Dodatkowe możliwości, jakie od nas otrzymasz

NFHotel oferuje Ci możliwość udostępniania wszystkich, lub jedynie wybranych przez Ciebie pokoi we wszystkich kanałach rezerwacyjnych podłączonych do naszego programu. Sam zdecydujesz, które pokoje mają być dostępne na Booking.com, a które na Noclegi.pl. Możesz również wybrać ceny, które mogą się różnić na poszczególnych kanałach rezerwacyjnych. Gdy wpłynie Ci nowa rezerwacja, lub gdy istniejąca zostanie zedytowana lub anulowana przez gościa, nasz channel manager automatycznie Cię o tym powiadomi – dostaniesz e-maila lub smsa. Na grafiku w NFHotel, każda rezerwacja jest oznaczona ikoną – logiem kanału, z którego ona wpłynęła. Dzięki temu masz możliwość raportowania skuteczności każdego kanału OTA. Nie zastanawiaj się, wypróbuj NFHotel już dzisiaj!