goodie łączy siły z Onet Pocztą i integruje rozwiązania ułatwiające oszczędzanie na zakupach ze skrzynką odbiorczą poczty elektronicznej. Użytkownicy Onet Poczty zyskują dostęp do usługi goodie cashback, z poziomu swojej skrzynki mailowej.

 

– goodie powstało po to by ułatwiać korzystanie z okazji zakupowych. Aby to umożliwić łączy w sobie funkcje wielu dostępnych na rynku aplikacji, a także nowych, autorskich rozwiązań, które wspierają mądre decyzje zakupowe. Dzięki usłudze cashback na kontach użytkowników goodie naliczyliśmy już ponad 50 milionów złotych zwrotu za zakupy. Jesteśmy przekonani, że to świetne narzędzie wspierające klientów w codziennych zakupach i w oszczędzaniu pieniędzy. Warto zwrócić uwagę, że cenią je również klienci – za pośrednictwem goodie cashback wydali już ponad 2 mld zł. Dlatego wspólnie z Onetem zdecydowaliśmy się udostępnić naszą usługę szerokiej grupie użytkowników Onet Poczty. Dzięki połączeniu goodie ze skrzynką mailową korzystanie ze zniżek oraz otrzymywanie zwrotów za zakupy w postaci cashbacku będzie jeszcze łatwiejsze – powiedział Bolesław Witkowski z Millennium Goodie.

 

W ramach współpracy goodie z Onet Pocztą usługa cashback, która pozwala użytkownikom na otrzymywanie zwrotu części pieniędzy wydanych na zakupy online, będzie dostępna bezpośrednio z poziomu poczty elektronicznej. Maile ze sklepów i platform handlowych współpracujących z goodie będą wyraźnie oznaczone w skrzynce odbiorczej użytkowników Onet Poczty. Dodatkowo zostaną też zamieszczone w specjalnym folderze o nazwie „Cashback”. Obejmuje to oferty od ponad 800 merchantów z polskiego rynku, w tym największych sieci handlowych oferujących zakupy online.

 

– W ostatnich latach zakupy online zyskały na znaczeniu. Z naszych badań wynika, że ponad 85% użytkowników Onet Poczty wskazuje je jako codzienną potrzebę. Niestety do tej pory dostawcy poczty w Polsce nie wspierali tego aspektu życia użytkowników. Emaile z powiadomieniami ze sklepów czy kodami promocyjnymi mieszały się z prywatną korespondencją użytkowników. Efektem było poczucie chaosu i nieświadome pomijanie ważnych wiadomości. Dotychczasowe funkcje dostępnych na rynku poczt e-mail nie były dostosowane do tych wyzwań. Odrobiliśmy tę lekcję jako pierwsi, tworząc skrzynkę przyjazną zakupom internetowym – mówi Marek Kopeć, Head of Onet Poczta.

 

Współpraca z goodie jest jedną z innowacyjnych zmian, które Onet Poczta wprowadza na swojej platformie, aby ułatwić korzystanie z poczty elektronicznej podczas zakupów online. Na użytkowników Onet Poczty czekają też m.in. inteligentne algorytmy, które odpowiednio filtrują i segregują newslettery do specjalnego folderu, co wspiera zarządzania mailami. Każdy użytkownik Onet Poczty może skorzystać z nowych udogodnień, wystarczy włączyć inteligentne funkcje w swojej skrzynce mailowej.

Onet Poczta dostarcza rozwiązania, które ułatwiają życie w cyfrowej rzeczywistości. Bezpośrednio ze skrzynki można opłacać rachunki, zamawiać kuriera, podejrzeć swoje bilety, rezerwacje. A teraz dodatkowo ułatwia robienie zakupów online. A wszystko to w bezpiecznym środowisku dzięki dodatkowym zabezpieczeniom w postaci: dwuetapowej weryfikacji, BIMI czy funkcji Zaufanego Nadawcy. Ponad 4 mln aktywnych użytkowników miesięcznie cieszy się dostępem do Onet Poczty, korzystając z niej na każdym urządzeniu. W tym na nowoczesnych aplikacjach, stworzonych zgodnie z najnowszymi trendami w designie mobilnym.