Wyobraź sobie idealną tabelę z niemal nieskończoną liczbą komórek, z rubrykami do sortowania, w podziale na województwa, miasta, ulice, gęstość zaludnienia i zasobność portfeli… Dorzuć jeszcze listę sklepów spożywczych w zasięgu pieszym oraz obliczoną odległość do najbliższego bankomatu. A teraz spójrz na tę tabelę i wnioskuj, jak rozwijać Twój biznes. Nic nie widzisz? Kilometry danych to skarb, który śni się po nocach.

 

„Nawet najciekawsze dane nie przyniosą nam żadnych korzyści, jeśli nie potrafimy ich użyć ani analizować.” – komentuje PatrykOsęka, dyrektor operacyjny AutoMapa.

 

A teraz wyobraź sobie system, który wrzuca te dane na mapę, układa półprzezroczystymi warstwami (np. obszar, zasobność portfela, rozkład populacyjny, sklepy w okolicy), koloruje w zależności od kategorii i przetwarza, pokazując jedynie interesujące Cię obszary. A do tego daje się udostępniać innym, drukować, zapisywać w raporty i zmienia w czasie rzeczywistym…To w wielkim skrócie AutoMapa Enterprise Analytics.

 

Wiele wdrożeń w przeróżnych branżach potwierdza skuteczność tego narzędzia. „Dzięki usłudze analitycznej AutoMapa Enterprise skróciłem wielotygodniowe analizy ekspansji – demograficzne i wolumenowe – do kilkukliknięć” – mówi @Adam Tomczak, członek zarządu @X-Press Couriers– jeden z wielu zadowolonych Klientów AutoMapa Enterprise.

 

Analizy geomarketingowe to codzienność w planowaniu rozwoju firmy, w budowaniu kolejnych punktów sprzedaży, optymalizacji sieci logistycznej, dotarcia do nowych klientów, poszukiwania portfeli, tropienia białych plam, czyli w decydowaniu „gdzie trzeba być”. Pomagają działać strategicznie w oparciu o zwizualizowane dane, których czytelność niezwykle podnosi komfort i efektywność pracy. W rezultacie analizy są szybsze, bogatsze, raporty wielowarstwowe, pokazujące zagadnienie, biorąc pod uwagę różne aspekty.Dzięki czemu wnioski mogą być ciekawsze i trafniejsze. AutoMapa Enterprise Analytics pokazuje to, czego w Excelu nie widać.