W aplikacji mobilnej mBanku obok znanej już ikony słuchawki, która pozwala na bezpośrednie połączenie z konsultantem mLinii, pojawi się niewielka lupa. Po kliknięciu klient będzie miał dostęp do odświeżonej sekcji pomocy, wyposażonej w opcję wyszukiwania tematów działającą na zasadzie znanych wyszukiwarek internetowych.

Do tej pory w prawym górnym rogu ekranu klienci widzieli ikonę słuchawki, która pozwalała na kontakt z konsultantem mLinii bez konieczności podawania telekodu. Teraz obok słuchawki pojawi się także lupa. Po kliknięciu tej ikony, klient zobaczy nowy ekran Pomocy.

 

Nowy ekran składa się z trzech elementów:

  • Wyszukiwarki
  • Trzech najczęściej zadawanych pytań
  • Sekcji „Kontaktu i reklamacji”

 

image processing20210112 9318 1q8ua1e

 

Wyszukiwarka działa podobnie jak najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe. Można tu wpisać pojedyncze słowa lub całe zdania. Dzięki niej klienci będą mogli znaleźć odpowiedzi na pytania bez potrzeby kontaktu z konsultantem. Można wyszukać m.in. różne ekrany i funkcje aplikacji mobilnej, ale też zadać pytania (np. o sesje wychodzące i przychodzące) i uzyskać odpowiedzi na nie.

Po wyszukaniu na ekranie pokazuje się lista wyników. Mechanizm wyszukiwarki zaplanowany jest w taki sposób, aby uczył się od klientów. Jego baza będzie nieustannie poszerzana, aby obsługiwać zapytania w coraz większym zakresie i coraz bardziej precyzyjnie.

 

image processing20210112 14088 qa0y8n

 

Nowością jest też sekcja najczęściej zadawanych pytań.

Klienci znajdą tu trzy najpopularniejsze pytania i odpowiedzi na nie. Pytania będą zmieniać się w czasie i mogą być różne dla klientów indywidualnych i firmowych.

Z kolei nowym elementem sekcji Kontakt, przeniesionej do dolnej części ekranu, jest możliwość składania reklamacji wprost z aplikacji mobilnej.