Jesteś tutaj:-, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Płatności, Rynek-Możliwość potwierdzenia dochodu w procesie pożyczki gotówkowej Banku Millennium z wykorzystaniem logowania do kolejnych dwóch banków

Możliwość potwierdzenia dochodu w procesie pożyczki gotówkowej Banku Millennium z wykorzystaniem logowania do kolejnych dwóch banków

W Banku Millennium kolejne nowości w ramach otwartej bankowości. Klienci mają możliwość potwierdzenia dochodu w procesie pożyczki gotówkowej Banku Millennium z wykorzystaniem logowania do kolejnych dwóch banków. Dotychczas potwierdzanie dochodu było dostępne z kont w Alior Banku, ING oraz mBanku. Teraz możliwe jest także z kont w PKO BP oraz Santander Bank Polska.

W Banku Millennium dostępna jest omnikanałowa usługa, która pozwala klientowi wnioskującemu o kredyt gotówkowy potwierdzić dochód za pomocą logowania do innego banku za pośrednictwem bankowości elektronicznej Banku Millennium.

19 maja br. Bank Millennium jako pierwszy bank na rynku wprowadził tę usługę równolegle w trzech kanałach – w bankowości internetowej, oddziale i TeleMillennium, a 4 czerwca została ona udostępniona także w aplikacji mobilnej.

Klienci, którzy wnioskują o pożyczkę w modelu dochodowym mogą skorzystać z alternatywnego – względem wyciągu z konta – sposobu potwierdzenia wpływu wynagrodzenia na rachunek. Wystarczy, że pobiorą historię transakcji logując się na konto, na które wpływa ich wynagrodzenie w innym banku, za pośrednictwem Millenetu lub aplikacji mobilnej.

Usługa jest dostępna dla tych klientów, od których wymagany jest tylko jeden dokument potwierdzający dochód. W przypadku uzyskania pozytywnej oceny zdolności i wiarygodności kredytowej proces jest w pełni automatyczny. Usługa proponowana przez Bank Millennium jest omnikanałowa. Oznacza to, że jest dostępna zarówno w bankowości elektronicznej – systemie Millenet oraz aplikacji mobilnej, jak i z poziomu placówki i TeleMillennium. W takim przypadku wniosek wprowadzany jest przez doradcę klienta, a gdy dochodzi do konieczności potwierdzenia dochodu, klient przechodzi przez proces w Millenecie lub aplikacji mobilnej samodzielnie logując się do innego banku i wskazując konto, na które wpływa jego wynagrodzenie.

Podpisanie umowy również jest realizowane w Millenecie lub aplikacji, choć klient ma także możliwość podpisania jej w placówce. Obecnie potwierdzanie dochodu jest możliwe z kont w pięciu bankach. Usługa jest jednak stale rozwijana, a lista banków będzie się systematycznie wydłużać.

 



Autor |2020-07-01T09:37:47+02:001 lipca 2020 09:37|Kategorie: Aplikacje, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Płatności, Rynek|0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.