Marshall poszerza ofertę mobilnych głośników przeznaczonych na rynek konsumencki. Nowy model Acton dziedziczy wszystkie cechy legendarnej rodziny produktów.


Głośniki Stanmore, Woburn czy też słuchawki Major spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem wśród muzycznych fanów. Zachęcona sukcesem odniesionym na rynku konsumenckim, firma Marshall wprowadza kolejne produkty adresowane dla tej grupy odbiorców. Tym razem trafi do nich przenośny głośnik Acton, będący ciekawym połączeniem stylu vintage z najnowszymi osiągnięciami technologii.

Na górze urządzenia umieszczony jest panel wraz z analogowymi pokrętłami regulacji tonów niskich i wysokich, głośności, wskaźnikiem LED, wyboru źródła i parowania urządzenia oraz analogowego włącznika. We wnętrzu eleganckiej obudowy kryją się przetwornik niskotonowy 4” oraz dwa wysokotonowe ¾”. Taka konfiguracja, a także zaawansowane komponenty użyte do budowy głośnika, sprawiają, że dźwięk jest bogaty i szczegółowy w całym spektrum, od głębokiego i potężnego basu, aż po najwyższe tony. Acton komunikuje się ze źródłem dźwięku bezprzewodowo, wykorzystując do tego celu standard Bluetooth 4.0, lub za pośrednictwem kabli. Głośnik posiada analogowe wejście 3,5 mm oraz spiralny przewód zakończony dwustronnie wtykiem 3.5mm do podłączenia dowolnego źródła sygnału. Urządzenie funkcjonuje w dwóch trybach gotowości: oszczędzającym energię i normalnym.


Produkt pod względem stylistyki wykonania i jakości brzmienia odbiega od popularnych głośników Bluetooth. To propozycja dla koneserów dźwięku, poszukujących dodatkowych doznań podczas słuchania muzyki – mówi Maciej Kramer z Hama Polska

Specyfikacja:

    – Zakres częstotliwości 50-20.000HZ

    – Wzmacniacz klasy D 2X8W oraz 1X25W

    – Waga 3 kg

    – Wymiary 265 X 160 X 150 mm

Marshall Acton dostępny jest w kolorze czarnym. Cena głośnika wynosi 1099 PLN. Dystrybutorem urządzenia jest Hama Polska.

Kan