Pamiętacie Tamagotchi? 23 listopada 1996 roku wśród dzieci zapanowała mania na hodowanie wirtualnych zwierzątek w Tamagotchi. Japoński gigant branży zabawkarskiej wpadł na „genialny” pomysł. Firma Bandai zamierza przywrócić do życia kultową zabawkę lat 90. – Tamagotchi – do życia.

Dzisiaj, 17 lat później, mamy przyjemność przedstawić nową generację Tamagotchi: Tamagotchi Friends. Na sklepowych półkach w Polsce pojawiła się już odświeżona wersja jajka. Nowa zabawka, ma przykuć uwagę nowego pokolenia miłośników opiekowania się wirtualnymi zwierzątkami nowoczesnym designem, zaawansowaną technologią i szeroką paletą towarzyszących jej, interaktywnych produktów.


Tamagotchi – elektroniczna zabawka stworzona w Japonii przez Aki Maitę. Kształtem przypomina niewielkich rozmiarów plastikowe jajko wyposażone w trzy małe przyciski, wyświetlacz ciekłokrystaliczny. Całością steruje prosty wbudowany komputer. Zabawa polega na opiece nad wirtualnym zwierzątkiem – należy je karmić, myć, sprzątać po nim itp. Tamagotchi Friends nie będzie jednak bezpośrednią kopią zabawki sprzed lat, ale wzbogaconym o wiele nowych funkcji gadżetem dla dzieci, wyróżniające się nowym designem, lepszą technologią i szerokim portfolio towarzyszących jej, interaktywnych produktów. Możemy wybierać swój ulubiony z 3 kolorowych klejnotów lub 3 wzorów zwierzęcych. Nowa funkcja „bump” umożliwia przesyłanie wiadomości, przekazywanie prezentów a nawet odwiedziny u innego Tamagotchi. Tamagotchi Friends występuje w 6 odlotowych wzorach. Nowe Tamagotchi Friends stwarza okazję do nawiązania relacji nie tylko z wirtualnymi postaciami, ale także z pozostałymi właścicielami sympatycznych zwierzaków, co sprawia, że zabawa z Tamagotchi staje się niesamowitym doświadczeniem, którym można dzielić się z innymi.

Z okazji 17 urodzin Tamagotchi, w listopadzie ubiegłego roku uruchomiono również nową stronę internetową www.TamagotchiFriends.com, poświęconą najnowszej wersji tej zabawki.

Tamagotchi zawsze przy mnie … kto jeszcze pamięta te pierwsze elektroniczne zabawki?. Czy podobnie jak przed kilkunastu laty znów czeka nas zakupowy szał?

źródło: Bandai

Kan