Cenimy bardzo naszych klientów, dlatego w komunikacji z nimi stawiamy na szczerość i prostotę przekazu – bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek, jak to często się zdarza na polskim rynku – powiedział w dniu startu Operatora Marcin Wieczorkowski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile Polska. Jak jest naprawdę dowiedział się Użytkownik serwisu Wykop.pl, który opublikował swoją korespondencję z operatorem Virgin Mobile Polska.

Prawdopodonie nowy Operator na nszym rynku stanie się ulubionym operatorem użytkowników telefonów na kartę w Polsce jeżeli w treści maila znajdą określenie klienta jako „cieć”.

Dla zainteresowanych, którzy jak donoszą Telix.pl otrzymali np. inny numer Zestawu Startowego od zamówionego historia korespondencji: Tutaj

Jak widać dla Virgin Mobile Polska niestandardowe działania w relacji klient-operator odbiegają faktycznie od konkurentów. Dodam, że już otrzymaliśmy kilka maili Czytelników, którzy kupując on-line Starter Virgin Mobile Polska otrzymali inny numer niż zamówiony na stronie operatora www.virginmobile.pl, co też niezbyt pochlebnie świadczy o Operatorze.

No i wszystko się wyjaśniło. Jak wiele portali, tak i ja padłem ofiarą fake’owego eksperymentu, a całość nie warta była przysłowiowego funta kłaków. Ze swojej strony Przepraszam BOA z Virgin Mobile Polska za udział w popularyzacji tego pliku. Co zaś się tyczy zamian kupionych numerów, to niestety jest prawda, ale jak mi wiadomo w tym przypadku BOA jednak stara się w miarę zadowalająco porozumieć z klientem.

Kan