Cenimy bardzo naszych klientów, dlatego w komunikacji z nimi stawiamy na szczerość i prostotę przekazu – bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek, jak to często się zdarza na polskim rynku – powiedział w dniu startu Operatora Marcin Wieczorkowski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile Polska. Jak jest naprawdę dowiedział się Użytkownik serwisu Wykop.pl, który opublikował swoją korespondencję z operatorem Virgin Mobile Polska.
Prawdopodonie nowy Operator na nszym rynku stanie się ulubionym operatorem użytkowników telefonów na kartę w Polsce jeżeli w treści maila znajdą określenie klienta jako „cieć”.
Dla zainteresowanych, którzy jak donoszą Telix.pl otrzymali np. inny numer Zestawu Startowego od zamówionego historia korespondencji: Tutaj
Jak widać dla Virgin Mobile Polska niestandardowe działania w relacji klient-operator odbiegają faktycznie od konkurentów. Dodam, że już otrzymaliśmy kilka maili Czytelników, którzy kupując on-line Starter Virgin Mobile Polska otrzymali inny numer niż zamówiony na stronie operatora www.virginmobile.pl, co też niezbyt pochlebnie świadczy o Operatorze.
No i wszystko się wyjaśniło. Jak wiele portali, tak i ja padłem ofiarą fake’owego eksperymentu, a całość nie warta była przysłowiowego funta kłaków. Ze swojej strony Przepraszam BOA z Virgin Mobile Polska za udział w popularyzacji tego pliku. Co zaś się tyczy zamian kupionych numerów, to niestety jest prawda, ale jak mi wiadomo w tym przypadku BOA jednak stara się w miarę zadowalająco porozumieć z klientem.
Kan
Czy na prawdę każdy sądzi, że w korespondencji wewnętrznej pomiędzy konsultantami ci nazywają klienta „kochanym kliencikiem” czy „umiłowanym dobroczyńcom” ? Fakt, korespondencja wewnętrzna nie powinna się pojawić w korespondencji z klientem… no ale wpadki chodzą po ludziach.
Ja w korespondencji do innych kolegów z firmy nazywam zawsze klienta – klient. Nie spotkałem się też z tym, żeby któryś z kolegów z pracy w mailu nazwał brzydko klienta. Wiadomo, że jak przyjdzie taki klient, który Cię zjedzie na maxa za nic to jak będziesz opowiadał to koledze to w nerwach podczas rozmowy z kumplem, takiego możesz zbluzgać, ale to normalne w złości.
czy mógłbym zasugerować by zmienić BOK na BOC – Biuro Obsługi Ciecia ? Chłop ze wsi wyjdzie … wieś z chłopa nigdy…
A nowa beznadziejna sieć co? Milczy? 🙂 Dziadowstwo i tyle…
Cieć w sieci cnotliwej mobilności.
Potwierdzam. W ten sam dzień, kiedy ruszyła strona internetowa Virgin Mobile, zamówiłem online numer. Numer wyśmienity, wymarzony, jaki sobie obrałem o ciągu cyfr x99 yyy xzx. Czekam ponad tydzień i cisza. Napisałem im maila, oddzwonili i mówią, że ten numer jest już zarezerwowany na inną osobę. „Jaja” niesamowite wyszły. Musiałem im zeskanować potwierdzenie zapłaty, pisać maila, tłumaczyć się itp… Po jakimś czasie doszliśmy do porozumienia. Vm zaoferowało inny numer, ale już niestety nie tak atrakcyjny, jak poprzedni. Jak dla mnie skandal i wtopa. Najciekawsze jest to, że w puli zwykłych numerów, znajdują się numery o identycznym ciągu cyfr, które występuję w puli złotych numerów, których cena wynosi 299 złotych. Jak dla mnie nieprofesjonalizm i to ogromny, jak na takie doświadczenie.
Wdarł się mały błąd. Złoty numer kosztuje 199 złotych, nie jak napisałem 299. Pozdrawiam
W Play nie jest lepiej. Dwa tygodnie temu podpisałem z PLAY umowę na przeniesienie nr z NOVA do PLAY na kartę. W MOVA nr wyłączyli 18 sierpnia, a PLAY do dziś go nie właczył. PLAY pozbył mnie narzędzia pracy. Play twierdzi, że mają problem techniczny. Tylko, że od 2 tygodni nie są w stanie go rozwiązać :-(. Jak zapytałem na infolini kiedy uruchomią nr – odpowiedziano mi, że nie wiadomo kiedy. Na pytanie ile mają czasu na załatwienia problemu – odpowiedzieli, że BEZ OGRANICZEŃ :-(.
Wiele razy przenosiłem numer do PLAY, zarówno z Orange, jak i z Plusa, nawet z Heyah i nigdy nie miałem z tym problemu. Szybko i błyskawicznie.
Potwierdzam słowa Petro. Przenosiłem kilka razy nr do Play i nigdy nie było problemu. I nigdy nie zdarzyło mi się, żeby mi ktoś odpowiedział, że nie wie czy mi załatwią jakiś problem, bo nie ma żadnych „ograniczeń”.
Wcześniej przenosiłem dwa numery abonamentowe i tez nie miałem problemu. Teraz po prostu ręce mi opadły. Dziś nadal w BOK nie potrafili mi odpowiedzieć kiedy nr zostanie uruchomiony w PLAY, a przypomnę że w NOVA nie dziła już od 2 tygodni.
Kolego „postrasz” ich, że zgłosisz sprawę do UKE, albo zrób to od razu. Play schodzi na psy i mają w poważaniu klientów. Nr do informacji UKE masz tutaj: http://www.cik.uke.gov.pl/zadzwon-do-nas
a to, że mają nieograniczony czas na załatwienie tej sprawy to guzik prawda. Przepisy unijne dokładnie regulują takie procedury.
haha… VM to słaba sieć ! Słaba oferta raczej nie skłania do tego by wiązać się z tym operatorem !!! SMS za 12 gr ??? Kpina !!! Nie wspomnę o drogim internecie bez lejka !!! VM nie przedstawiła nic szokującego ani rewolucyjnego ! 19gr za połączenia i 50% za doładowania jest ok ale reszta pozostawia wiele do życzenia !!! Dlatego nie wróże VM długie żywotności w Polskich realiach ! Muszą zmienić ceny pakietów internetowych i wprowadzić pakiet sms – bez tego leżą !!!!!!!!!!!!!
JA zamówiłem u nich kartę i dokładnie po tygodniu otrzymałem od nich starter z numerem, który zamówiłem. Dzień wcześniej kontaktowałem się co się dzieje z moim starterem, ale pani mnie miło potraktowała i oddzwoniła następnego dnia. Niestety, nie potrafiła nawet informacji znaleźć jaki jest status zamówienia i starter po prostu cudownie znalazł się w mojej skrzynce, bez udziału BOK. Więc zabrakło mi cierpliwości:lol Więc odnośnie tych wielkich specjalistów tam chyba za dużo nie pracuje, więc jeśli kogoś od cieci nazywają, to powinni popatrzeć w lustro. Chciaż z drugiej strony, jeżeli tyle osób codziennie dzwoniło, bo się nie mogło doczekać pierwszego dnia funkcjonowania sieci, to się nie dziwię, że coś w nich pękło. Ale czego się spodziewać? Ja raczej cudów nie oczekuję, po słabo opłacanych pracownikach BOKu
Też miałem podobną sprawę z Virgin o inny numer niż kopiłam, ale doszliśmy do porozumienia.
Skoro jesteśmy przy wykopie to pojawił się kolejny w tej sprawie. Wygląda to na brudne gry pijarowców konkurencji. [url]http://www.wykop.pl/ramka/1249019/czarny-pr-w-nieudolnym-wykonaniu-rzecznika-play[/url]
masakra…
ogólnie zawsze byłem uczony i tak samo teraz uczę innych że nawet korespondencja wewnętrzna musi wyglądać normalnie – z 1 prostego powodu – są sytuacje kiedy trzeba ją przedstawić na zewnątrz i wtedy pojawiają się problemy.
Ciekawe tylko, czy pokazany mail jest prawdziwy…
JA czekam juz 15 dni na karte.okazało sie we wtorek,ze wystapil blad systemowy i moja karta jest juz przyznana komuś innemu.stracilem łatwy numer i 10zl na rozmowy z bok. dostalem inny trudny do zapamietania numer.Pani z bok jeszcze w czwartek zapewniala mnie, ze karta juz idzie.okazało sie ,ze juz poszła ale nie do mnie.
Buahaha, ale wtopa! Kto bierze newsy z Wykopu? Telepolis już miało tyle wtop, że nie dziwota, ale telix?
Jak się okazuje korespondencja z operatorem Virgin Mobile Polska nie jest “fake’. Potwierdza to na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik Play, który napisa: cyt. [i]Otóż wczoraj napisał do mnie klient, który dostał tego legendarnego już, ponoć “fake’owego” maila. Ma go w swojej skrzynce pocztowej [/i]. Jednak nie będe do tego wracał i Proszę mi to wybaczyć. Andrzej