Ogłaszamy zakończenie majowej edycji konkursu na spostrzegawczość, prosimy podać ilość i nazwy oznaczonych wyrazów.

W tej edycji do wygrania są dwa nowe routery Linksys Wireless-N X2000, który umożliwia stworzenie szybkiej do 300 Mb/s, bezprzewodowej sieci domowej opartej na cyfrowym łączu abonenckim lub kablowym łączu szerokopasmowym. W przypadku jednego egzemplarza wymogiem jest zostanie fanem Telix.pl i Cisco Linksys Polska na Facebooku, a drugi przeznaczony jest dla uczestnika, który nie posiada konta na Facebooku.

Zadanie konkursowe Prosimy wysyłać na adres konkurs@telix.pl. Prosimy podac takze, czy bierze ono udział w konkursie na Facebooku.

Ostateczne zakończenie wysyłania konkursowych zadań do godziny 18:00.

Mamy już pierwszego właściciela routera z Facebooku: Dariusz Gliński z Sosnowca – prawidłowo podał ilość o godzinie 11:20

Drugi router trafia do Grzegorza Pawełczaka z Milanówka – prawidłowo podał ilość o godzinie 12:56

Gratulujemy i Zapraszamy od 1 czerwca, beda kolejne niespodzianki. Mamy nadzieję, że taka forma konkursu Wam się podoba. Prosimy o wypowiedzi, czy wprowadzić jakieś zmiany?

Poniżej prawidłowa ilość wyrazów:

1-05-2012
Korea Herald

2-05-2012
Internetu
Carl Zeiss
Wi-Fi

3-05-2012
bezprzewodowy

4-05-2012
DVB-T
Near Field Communication

5-05-2012
lupę
Metro

6-05-2012
FreeM

7-05-2012
Intertelecom
USB-WiFi
SmartTags
LTE

8-05-2012
Statoil
nazwie
Okiem Komara
DVB-T

9-05-2012
Ethernet
Mova
Unified Communication

10-05-2012
klientom
Infotmic
PayU Doładowania

11-05-2012
sieci

12-05-2012
Smartwatch

14-05-2012
YouTube
gadżetów
4-PLUS-1

15-05-2012
radio
HVGA
Pocket

16-05-2012
Tu i Tam
WPS
Warrantify
Bakelite

17-05-2012
Sony
doładować
Telekonferencja
Igrzysk Olimpijskich

18-05-2012
bankowości online
PhoneEasy

19-05-2012
Play24
kajaki

20-05-2012
security system

21-05-2012
snooze
Acer Instant Connect
iGadżetów

22-05-2012
Nielimitowane
Jambox
Sina Micro Music
ReadySHARE

23-05-2012
ikona
TelyHD
Mobile Phone Tracker

24-05-2012
trend prekursywny
Złotówki do wszystkich

25-05-2012
onlinowości
Avocado