Powinno być zabawnie i z przymrużeniem oka – Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV pokazuje, że spójna strategia oraz kreatywne podejście to klucz do sukcesu w mediach społecznościowych. Teorię tę potwierdza niesłabnąca popularność Serca i Rozumu czy Henia i Krysi na Facebooku – profilach prowadzonych przez agencję Adv.pl (Lemon Sky) dla TP oraz Tesco.


Czy ktoś z nas nie zna Serca i Rozumu – zabawnych maskotek Telekomunikacji Polskiej, symbolizujących dwoistość natury każdego człowieka? Brand heroes TP SA to zdecydowani liderzy wszystkich rankingów i najpopularniejsi bohaterowie marki na Facebooku. Agencja Adv.pl (Lemon Sky) – dzięki swobodnej komunikacji i intrygującym rozmowom – pokazuje nie tylko jak zaskarbić sobie sympatię internautów, ale również udowadnia, że kluczem do sukcesu na Facebooku jest stała interakcja z Facebookowiczami. Fanpage Serca i Rozumu ma już ponad 643 tys. fanów.

Każdego dnia Serce i Rozum zaskakują swoich fanów. Dzięki angażującym konkursom, śmiesznym pogadankom, ciekawostkom, a także publikacji kolejnych spotów TV udało nam się w pełni zrealizować strategię dla Brand Heros na 2011 rok. Za zdecydowany sukces uznajemy zwiększenie udziału grup docelowych TP w gronie fanów marki na Facebooku i utrzymanie pozycji lidera wśród fikcyjnych bohaterów w mediach społecznościowych” – podkreśla Mariusz Pełechaty, Social Media Manager w Adv.pl (Lemon Sky).

źródło: Lemon Sky

Kan