Jesteś tutaj:-, Inne, Rozrywka-Co można usłyszeć w punkcie serwisowym

Co można usłyszeć w punkcie serwisowym

Posiadacze telefonów komórkowych muszą niekiedy złożyć wizytę w punkcie serwisowym. Czasem popsuje się wyświetlacz, czasem bateria. Nie zawsze jednak osoby, które mają przywrócić naszą komórkę do życia (lub zanieść do serwisu) wyrażają do tego jakąkolwiek chęć. Oto kilka tekstów jakie można usłyszeć od takiego osobnika:

  • Nie ma sprawy zrobimy to od ręki. Niech się Pan/Pani zgłosi za tydzień.
  • Nigdy nie widziałem tego telefonu. Naprawdę go Pan u nas kupił?
  • Naprawa? A po co. Niech Pan se lepiej kupi nową komórkę. Mamy tu takie ładne z 2500 PLN
  • Co Pani robiła z tym telefonem? Nie możemy za to brać odpowiedzialności.
  • To nie nasza wina. To wina operatora sieci.
  • W telefonie należy zainstalować nowy software JDF3.945-C. Dostaniemy go dopiero za 2 tygodnie
  • Nie mamy tej części zamiennej. Nie mamy jej już od dawna i nie będziemy mieli w przyszłości.
  • Szef jest akurat w magazynie
  • Proszę przyjść jutro – może się uda.
  • Naprawa tylko w oryginalnym opakowaniu i z rachunkiem
  • Czy aby na pewno włożył Pan kartę SIM?
  • Czy otworzyła Pani opakowanie?
  • Hmm…Hmm… … … …. Hmmm…
  • Muszę spytać kogoś kto się na tym zna.

Zapraszamy do dodawania własnych komentarzy oraz zasłyszanych wypowiedzi „służb naprawczych” a pracowników punktów serwisowych prosimy o zrozumienie 🙂

Autor |2002-08-30T21:14:34+02:0030 sierpnia 2002 21:14|Kategorie: Artykuły, Inne, Rozrywka|10 komentarzy

10 komentarzy

  1. ty 17 lutego 2005 w 20:14 - Odpowiedz

    ale super komorka skád pan/pani ja ma?

  2. GB 12 kwietnia 2005 w 12:53 - Odpowiedz

    Na przyszłośćć prosimy nie mesturbować telefonu?

  3. m 22 maja 2005 w 11:30 - Odpowiedz

    yyyyyyyyyyyyyyyyy… a toci dopiero

  4. ID 31 maja 2005 w 12:11 - Odpowiedz

    on-prosze pokazać

    on-gdzie pan go kupił

    ja-u was !!

    on-u nas ??

    ja-tak

    on-to chyba dawno za nim tu pracowałem(sklep jest od tygodnia)

    ja-2 dni temu

    on-takkk mmm(wpadka)

    on-zaraz zobaczymy co sie da zobić

    po 10 min

    on-przykro mi bardzo nichcący urawałem końcówke kabelka

    ja-pan se go weżmie i da mi inny bo powiem pracodawcy

    on- a więc prosze przyjść za tydzień odkupie panu

    ot tego momentu do oddania mineły 2 tygodnie a ja poszedłem poprostu zapytać sie gdzie potczepić kabelek od koma do kopma (orginalny za 45 zl) do noki 7650 w wyniku tego zdarzenia nie otrzymałem kabla tylko pieniądze podobno niemożna go nigdzie kupić (niechciał sie przznać że niema neta w domu) heheh po tej przygodzie musiałem sam sie dowiedzieć z inernetu ta jak sie potczepia kabelek

  5. olek_01 11 września 2005 w 20:09 - Odpowiedz

    Dzwoniłem do Biura Olewki Klienta w Plusie jak jeszcze simplusa miałem a "jak zapisać logo w Siemensie MT 50 ?? Panienka w BOKu : w Tym siemensie nie ma możliwości zapisdania logo " ( ludzie ,no pomocy i litości!!!!)

    • ja 20 grudnia 2008 w 18:37 - Odpowiedz

      Tylko rasowi debile dzwonia do bokow zeby sie spytac czy mozna se logo w telefonie zapisac, takie rzeczy sie sprawdza w instrukcji lub w internecie lub w ostatecznosci na infolini producenta sprzetu… w innych przpadkach wychodzisz na kretyna…

  6. marcinek 25 lutego 2006 w 16:02 - Odpowiedz

    fajowe

  7. super_electirc 8 kwietnia 2006 w 19:46 - Odpowiedz

    wolę te teksty z BOK-ów . 😐 😕

  8. widex 10 października 2007 w 17:56 - Odpowiedz

    1. Pani nie umie otworzyć telefonu (wyjąć baterii)

    2. Podłącza głośniki do mikorofnu 🙂 w sklepie…

  9. Ken66 14 września 2008 w 13:48 - Odpowiedz

    nie oplaca sie tego telefonu naprawiać radzę kupić nowy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile