Start › Forum › Rynek › Handel w sieci i dystrybucja › Zakład na zmianę
-
AutorWpisy
-
-
Pracuję jako kurier. Godziny nienormowane, plecy bolą, a ludzie w złym humorze potrafią cisnąć drzwiami tuż przed nosem. Pewnego wieczoru wracałem do domu po dwunastogodzinnej zmianie. Buty miałem pełne wody (złapała mnie ulewa na ostatnim pakunku), a w kieszeni – dosłownie grosze. Pomyślałem wtedy: „No tak, kolejny dzień życia na granicy”. W mieszkaniu zimno, bo grzejniki ledwo ciepłe. Siadam na krześle, włączam laptopa – ot, żeby pozabijać czas przed snem.
Nie szukałem wtedy emocji. Szukałem czegoś, co wyrwie mnie z tego szarego, mokrego wieczoru. Głupie filmiki? Nie. Serial? Za dużo odcinków. I wtedy przypomniał mi się login, który założyłem miesiąc temu w jednym z kasyn. Wchodzę, patrzę – promocja. Nie wiedziałem nawet, co to znaczy, ale kliknąłem. Vabada rzuciło mi się w oczy w nagłówku. Pomyślałem: „Dobra, stare, masz tylko ten jeden żeton. Zagraj jak człowiek, nie jak robot”.
Naciskam „rejestracja”, podaję maila. W polu promocyjnym wpisałem przypadkowe litery. Nie działało. Sprawdziłem regulamin, znalazłem właściwy kod. Vabada – tym razem z dużej litery. System przyjął. Dostałem coś ekstra. Nie czułem ekscytacji. Raczej taką cichą satysfakcję, że przynajmniej nie stracę własnej kasy, jeśli coś pójdzie nie tak.
Zacząłem od małych stawek. Naprawdę małych. Zakłady sportowe. Piłka nożna – mecz, którego nawet nie oglądałem. Wybrałem remis. Czemu? Bo remis to najgorsza opcja dla kibiców, ale dla kogoś, kto nie ma faworyta – całkiem sensowna. Postawiłem symbolicznie. Potem drugi zakład. Trzeci. Coś tam wpadało, coś znikało. Byłem na zero, może ciut poniżej.