Start › Forum › Rynek › Handel w sieci i dystrybucja › Trendy w omnichannel marketingu w 2017 roku
-
AuthorPosts
-
-
Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Trendy w omnichannel marketingu w 2017 roku
-
AnonymousGuest27 grudnia 2016 at 14:43Liczba postów: 139988
Mobile nie tylko nie idzie na kompromis, ale też wychodzi mocno przed szereg. W ostatnim czasie ruch z mobile przekroczył znacznie ruch z desktopu. Dokładając do tego fakt, że Google wprowadza nowy index mobilny, który jeśli chodzi o pozycje stron internetowych będzie brał przede wszystkim pod uwagę treść znajdującą się w wersji mobilnej strony – bez strony dostosowanej do takich urządzeń nie ma mowy, aby strategia omnichannel marki chcącej być widocznym i w internecie i stacjonarnie, była właściwa. Pozostaje tylko kwestia zastanowienia się czy powinna być to strona mobilna czy responsywna: [url]https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/strona-mobilna-czy-responsywna-porownanie/ [/url]
-
AnonymousGuest27 grudnia 2016 at 14:46Liczba postów: 139988
Mobile nie tylko nie idzie na kompromis, ale też wychodzi mocno przed szereg. W ostatnim czasie ruch z mobile przekroczył znacznie ruch z desktopu. Dokładając do tego fakt, że Google wprowadza nowy index mobilny, który jeśli chodzi o pozycjonowanie stron internetowych [url]https://www.eactive.pl/ [/url] będzie brał przede wszystkim pod uwagę treść znajdującą się w wersji mobilnej strony – bez strony dostosowanej do takich urządzeń nie ma mowy, aby strategia omnichannel marki chcącej być widocznym i w internecie i stacjonarnie, była właściwa. Pozostaje tylko kwestia zastanowienia się czy powinna być to strona mobilna czy responsywna.
-
AnonymousGuest20 listopada 2017 at 13:41Liczba postów: 139988
Niestety nadal wiele z firm nie wykorzystuje potencjału drzemiące w mobile. Co więcej wiele stron, które powstały jeszcze parę lat temu do tej pory nie ma wersji responsywnej dostosowanej do urządzeń mobilnych. W 2 projektach e-comerce za namową Agencji SEO SEMPIRE [url]www.sempire.pl[/url] wdrożyliśmy nowe wersje stron poparte audytami witryn konkurencyjnych. Efekt był niesamowity. Już po 3 miesiącu wyniki sprzedażowe z mobile pozwoliły na zwrot z inwestycji w przebudowę jednej ze stron. To również pokazuje jak rosnący jest to w tym roku trend.
-
AnonymousGuest28 listopada 2017 at 08:05Liczba postów: 139988
-
-
AuthorPosts