Start › Forum › Sprzęt › Pozostałe tematy › Rebranding marki ipfon
-
AuthorPosts
-
-
Anonymous
Guest4 grudnia 2008 at 14:58Liczba postów: 141119Żaden rebranding nie pomoże jak w w biurze obsługi same sztywniactwo. Nie dość , że nie ma żadnego kontaktu telefonicznego [innym oferują telefony ale sami nie mają?]. Była to moim zdaniem dobra firma ale w tej chwili nikomu jej nie polecam. Są inne, dobre i bardziej wyrozumiałe na potrzeby swoich klientów
-
Anonymous
Guest4 grudnia 2008 at 15:04Liczba postów: 141119Sorry ale nie wpisał się cały komentarz więc powtarzam:
Żaden rebranding nie pomoże jak w w biurze obsługi same sztywniactwo. Nie dość , że nie ma żadnego kontaktu telefonicznego [innym oferują telefony ale sami nie mają?] to jeszcze za pomocą maila nie mogą wyjaśnić dlaczego w tych samych sprawach podejmują różne decyzje Jeżeli w odpowiedzi na reklamację operator pisze: "nie wiemy dlaczego tak zrobiliśmy" to trudno traktować go poważnie. Była to moim zdaniem dobra firma ale w tej chwili nikomu jej nie polecam. Są inne, dobre i bardziej wyrozumiałe na potrzeby swoich klientów
-
Anonymous
Guest4 grudnia 2008 at 15:25Liczba postów: 141119Potwierdzam zdanie poprzednika. Kiedyś może i oferowali coś dobrego, ale od kilku lat zaprzestali całkowicie rozwoju, a ich usługa i jakość systematycznie się degraduje. Ceny też są dalekie od "przyzwoitych". Przepakowanie psującego się towaru w nowe pudełko niewiele pomoże. "Tonący brzytfy się chwyta".
-
AuthorPosts