Start Forum Rynek Wyniki i sprawozdania finansowe PTC wydała najwięcej na mikołajowe reklamy

Viewing 12 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 8676

      Najwięcej, bo niemal 1400 spotów reklamowych wykorzystujących postać Mikołaja, wyemitował w okresie od 1 listopada do 20 grudnia 2009 r. Polsat. Wśród reklamodawców na „mikołajowe reklamy” najwięcej wydała Polska Telefonia Cyfrowa – 12,8 mln PLN.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj:

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135693

      PTC by mogla popracowac na d swoja oferta a nie ze wydaje na reklamy. Oferta ostatnio kiepska a reklamy nie pomoga.

      Czekam az mi sie skonczy umowa z ERA i zmieniam siec

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135693

      Kampania byla slabo zauważalna, nie zwrocilem na nia uwagi. Hitem okresu przedswiatecznego jest BALWAN PLUSA – super kampania, pomysl i spoty potem KULOODPORNE PLAY z kula śniegową, Mikolajem i reniferkami.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135693

      Zz–> jasne bałwan Plusa super i co jeszcze co w tym fajnego ? gdy pojawiło się info o tym spocie Plusa na portalu były same negatywy… Co do Ery Marku to ich oferta świąteczna jest jedną z lepszych bo płacisz stałą sumę a otrzymujesz nawet dwa razy więcej wszystkiego na cały okres umowy.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135693

      i co z tego? tam pompują kasę, a mnie nie chcą billboardu wynająć na kwartał. marudzić że mały ruch pierwsi, ale pomóc skierować 30% dzielnicy do nowego salonu nie ma komu… jeden głupi billboard na głównej ulicy poproszę zamiast setki reklam dziennie

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135693

      Może PTC wydała najwięcej na reklamy, ale też dała najlepsze oferty świąteczne. Promo w abonamentach- nawey 2X więcej. I w prepaidach, w Tak Taku dali najpierw bonus 100 minut do sieci i na stacjonarne, a potem jeszcze podwójne doładowanie. Era naprawdę postarała się w te święta.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135693

      Zgadzam sie z ZZ kampania pLUSA znacznie lepsza od Ery w tym roku.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135693

      To prawda, Era zapodała w tym roku jak i w te święta bardzo dobre oferty. Zresztą wyniki mieli bardzo dobre jako jedyni zyskali klientów z W3 i to znaczącą ilość do tego sporo zarobili więc mogą sobie pozwolić. Zresztą Plus dużo mniej nie wydał a stracił ponad 300tys klientów…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135693

      Kampania swiateczna Play jest najfajniejsza. W Erze wielkich niespodzianek nie ma tylko odgrzanao urodzinowa promocje.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135693

      PLUS ma najgorsza reklame te balwany sa tak glupie i straszne zenujace reklamy nie dziwie sie ze od stycznia zmieniaja agencje reklamowa bo z takimi spotami to klapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135693

      Może i odgrzano ale oferta i tak jest jedną z najlepszych obecnie ofert. Era wypuściła bardzo dobrą ofertę i dobrze że ją co i raz oferują. Skoro dobra jest to po co ją zmieniać.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135693

      Nie mam abo w Play, ale juz na pierwszy rzut oka widać, że ich oferta jest lepsza niz jakieś przerobione urodziny na świeta w Erze.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135693

      Heniek, to rzuć okiem po raz drugi na świąteczne promocje. Raz jescze- 2X więcej w abonamentach czy podwójne doładowania w prepaidach TT i Heyah. Era miała w tym roku najciekawsze i największe promocje świąteczne.

Viewing 12 reply threads
Reply To: PTC wydała najwięcej na mikołajowe reklamy
Your information: