Start Forum Operatorzy Operatorzy komórkowi Plus ulepszył EBOK

Viewing 9 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 8676

      Polkomtel, operator sieci Plus, oficjalnie uruchomił serwis Plus online, który pozwala zarządzać usługami i kosztami.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj:

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135711

      Byłem dzisiaj na plus online, ale niestety nie znalazłem tam opcji sprawdzania wykazu połączeń.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135711

      nowy EBOK został uruchomiony ale znowu się spi#$%^&@* znaczy zepsuł. Ponad pół roku naprawiano nowy ebok po ostatnim nieudanym starcie.

      W plusowym intranecie przeczytać można : "aktualnie uruchomienie aplikacji Plus online zostało wstrzymane,

      o zmianach będziemy informować na bieżąco.

      Na czas prowadzonych prac klienci będą mogli korzystać ze starego eboka."

      reasumując : Spokojnie to tylko awaria

    • wlo
      Participant
      Liczba postów: 1131

      No chyba jednak nie całkiem… Cały czas w facie prób to coś jest 😉 Codziennie ostatnio loguję się do ebok – czasem dwa, cztery razy – i nie trafiłem na nową wersję. Natomisat można z nowej wersji korzystać, logując się z odnośnika podanego na stronie.

      Usługa słaba z punktu widzenia obsługi. A bardziej "ukłądu" wszuyszjiego na stronie – jakby dla ludzi z upośledzeniem wzroku. Małe litery na szerokiej belce i pasek przewijania… Nie można było zmieścić wszystkiego na jednym ekranie? Nie znam terminologii fachowej, ale myślę, że wiadomo co mam na mysli 😉

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135711

      Można skorzystać z nowego e-BOK’a, jest do niego odnośnik na stronie głównej. Niestety jest to ciągle to samo co wcześniej, tylko w innym "ubranku". Nie ma opcji wglądu w połączenia, chyba że zamówi się elektroniczną fakturę, a ta ma adnotację że nie może służyć celom skarbowym, więc jest o kant wiadomo czego rozbić.

      Plus ma najgorszy e-BOK wśród wszystkich operatorów.

    • wlo
      Participant
      Liczba postów: 1131

      Matko! Przepraszam za błędy, ale po omacku piszę – mam klawiaturę schowaną pod biurkiem – popsuło mi się to coś, co jest z boku zainsatkowane, dzięki czemu półeczka z klawiaturą się wysuwa spod biurka 😉 Muszę naprawić…

    • wlo
      Participant
      Liczba postów: 1131

      Tak – wykaz połączeń jest tylko gdy się zrezygnuje z billingu papierowego i tylko gdy się aktywuje fakturę elektroniczną. Nie jestem pewien, bo dzwionę przez prefiks plusa w preselekcji od dawna i nie mam wykazu żadnych połączeń na koncie tepsy, ale wydaje mi się, ze kiedy miejscowych połączeń w polkomtelu nie było, miałem ten wykaz. Więc Tepsa lepsza od operatora komórkowego!

      BTW – ja mam i fakturę papierową i billing elektroniczny (no – w postaci elektronicznej, w pdf). No ale nie jestem osobą fizyczną 😉

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135711

      No faktycznie w dalszym ciągu stary poczciwy EBOK. Ja mam 2 nuery abo w Plusie i jednego simplusa i musze przyznać, że drażni mnie to, że w simplusie nie mam bilingu połączeń on-line. Może w nowym serwisie takowy będzie. czytałem gdzieś chyba na PasjaGSM, że ma takowy być w 2010 roku…. tylko nie napisali, którego miesiąca. Ma serio nie umiem sobie wytłumaczyć dlaczego sieć taka jak Plus nie potrafi sobie poradzić z pre paidem. To jest już żenujące… Ciągłe problemy z platforma, brak bilingu on-line. Wygląda mi to na celowe zaniedbanie ze straony Polkomtela. Wszystkie sieci sobie z pre paid jakoś radzą od strony technicznej a Plus nie.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135711

      Dno do n-tej potęgi. Taki jestem w……. że nie mogę wytrzymać. Godzinę próbóję ściągnąć szczegółowy wykaz połączeń. Najpierw zje…. e-hasło, potem i tak dupa. Jestem w + od 98 roku i myślę, że wali im na mózgi. Jak można spieprzyć po raz grugi interfejs użytkownika. Ruska rakieta bardziej sprzyja użytkownikowi w obsłudzu jak to wielkie G.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135711

      Witam, mam pytanie bo chce wykupić sobie pakiet na smsy i nie mogę bo ciągle mi wyskakuję usługa chwilowo nie dostępna, gdy sprawdzam swój pakiet to pisze że mam aktywny pakiet Fun scan(30sms), Xyber Mech (30sms) – co to w ogóle jest? i jak sie tego pozbyć bo ja nie chcę żeby takie coś u mnie było

Viewing 9 reply threads
Reply To: Plus ulepszył EBOK
Your information: