Start Forum Operatorzy Operatorzy komórkowi PLAY na siłę chce utrzymać abonentów? (reklamacje)

Viewing 57 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 8676

      Po ostatnich obniżkach w usłudze na kartę widać, że obecnie operatorom nie jest łatwo utrzymanie abonentów i stosują wszelkie, dostępne środki, by ich do tego zniechęcić, czy tak też walczy Play?. Redakcja Telix.pl otrzymała list Czytelnika z prośbą o interwencję w tej sprawie.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj:

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Jak mają bałagan w systemie czy BOKu to niech im wreszcie dadzą popalić. Ale się gość wkurzył i nie dziwię się.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      tl111 przeczytaj jeszcze raz list czytelnika skoro dostal pismo z play ze dniem 01-06-09 przeniosa go do fresha to chyba zachowal okres wypowiedzenia

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Istnieją pytania retoryczne. Podkreślam – nie bardzo rozumiem, w świetle tych faktów, obaw tego czytelnika o to kto będzie płacił abonament. Rozumiem zdenerwowanie trzema dniami zastoju w przenosinach. Zdaje się, że czytałem o tym na blogu Gruszki i rzecznik zaoferował się mu pomóc.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      I jeszcze tytuł – genialnie pasujący do problemu. Zwłaszcza w świetle tego do czego zobowiązuje plus swoich sprzedawców. Tak 3mać !!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      W moim przypadku, trzymając się ściśle Waszej metodologii sensacji , liczę na tytuł " Gaduair doprowadza do zapaści finansowej swojego użytkownika"

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      ~tl111 Twój słowotok , przy Twoim braku zrozumienia – jest bardzo charakterystyczny . Nie potrafisz przyznać się do ewidentnego błędu , brnąc paranoicznie w coraz głupsze wymówki . Ave cesarzu trolli .

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Ale sensacyjny news play spóźnił się pare dni i uogolnia sie ze to norma. Moze gosciu podpisał umowe w polowie miesiaca i chca go odpiąc w połowie? etc. swoja droga reklamacje się rozszczyga 14 dni – a nawet gosciu nie dął tego play.. tylko pisze do telix – a wy z tego artykuł – żałośne.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Jesli o mnie chodzi zrobilbym dokladnie to samo niech ludzie sie dowiedza skoro czlowiek wypowiedzial umowe w kwietniu umowa konczyla sie w polowie maja i dostal odpowiedz z play ze przeniosa go 1 czerwca to chyba zachowal wszystkie okresy wypowiedzenia prawda ? A skoro maja bajzel w sieci to niech ludzie o tym wiedza

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      To nie jest opoznienie – ja mialem byc przeniesiony od 1.05 – do tej pory sprawa nie zostala wyjasniona mimo wielokrotnych prosb. Jezeli ktos z redakcji chce sie ze mna skontaktowac to zapraszam – chetnie opowiem jakie niewiarygodne rzeczy dzieja sie od przeszlo miesiaca i o tym jak operator "niby nie chce" mnie przeniesc na karte

    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 8676

      Witam, redakcja jest zobowiązana reagować na prośby Czytelników niezależnie której sieci ona dotyczy. Nieznane nam są fakty z blogu Marcina Gruszki, ale w przysłanym do Redakcji mailu Rzecznik Play poinformował nas, że już wyjaśnia co się stało. Jak informowaliśmy o zakończeniu poinformujemy naszych Czytelników nic nie będziemy ukrywać. Andrzej

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Nie doczytałem Twojego postu KAN. Skoro tak jest to może czekać Was sporo pracy. Dobrze wiedzieć na przyszłość gdzie napisać, jak zwykłe sposoby nie pomogą. Pozdrawiam Redaktora.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Miałem identyczną sytuację w Orange. W. J. – Rzecznik mi pomógł, a teraz reklamacja w toku…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      informatycy od systemu billingowego/informatycznego pewnie dostali jasne wytyczne.teraz widac tego efekty.taki był cel.jak to w kazdej sieci-wszedzie sa jakies haczyki..swoją droga kazdy chce zarobic-pytanie dlaczego w taki sposób

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      A ja mam inny problem z Play, sprawa wyglada tak:

      w grudniu 2008 zostal zlozony wniosek o przeniesienie firmowego numeru telefonu z Plus do Playa, w lutym 2009 zostala podpisana umowa, pierwszy rachunek przychodzi pod koniec marca na kwote ok 160zl, natychmiast telefon do BOK’u z prosba o wyjasnienie dlaczego jest tak wysoki poniewaz zgodnie z regulaminem promocji "przejdz do play 2" przez pierwsze 6 pelnych okresow rozliczeniowych przysluguje rabat 95%. W BOK reklamacje telefoniczna zanotowano po czym kazano mi czekac bo operator napewno sie w tej sprawie odezwie, mija 32dni od zgloszenia a status dalej rozpatrywane, wysylam pismo reklamacyjne i 13 maja 2009 otrzymuje pismo od Play ze przepraszaja za zaistniala sytuacje i oczywiscie przyznaja mi racje, w tym czasie juz zostal naliczony kolejny racunek tym razem na kwote ponad 100zl, w pismie uznajacym reklamacje z dnia 13.05.2009 proszony jestem o udanie sie do salonu celem recznego przepisania umowy, co 14 maja zostaje zrobione.. 28 maja Play calkowicie blokuje telefon a po kontakcie z BOK otrzymuje odpowiedz ze to z powodu nie zaplaconych rachunkow na kwote ponad 260zl, a recznie poprawiona umowa ktora w salonie w dniu 14 maja zostala sporzadzona nie dotarla do nich i pani z BOK’u mowi mi zebym sobie podjechal do salonu i zapytal czy wyslali do nich ta umowe bo ona nie wie czemu jej nie ma..

      no i tak mimo uznania reklamacji i dwoch moich prosb o przyslanie prawidlowo naliczonych faktur mam telefon calkowicie zablokowany, obsluga w BOK’u twierdzi bezczelnie ze albo sobie Pan oplaci rachunki albo bedzie mial Pan zablokowany telefon bo my mamy 30dni na reklamacje ktora zostala zlozona w momencie zablokowania numery…

      przepraszam czy to jest podejscie do klienta? bo dla mnie ta sa kpiny, play przyznaje racje abonentowi i przeprasza go za zaistniala sytuacje a pozniej calkowicie blokuje numer ktory jest telefonem firmowym i z tego powodu kazdego dnia jestem stratny finansowo..

      czysta kpina i totalna zlewka abonenta :/

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      Witam to ja napisalem ten list do redakcji telixa i nie chodzilo mi o to zeby ktos zalatwil za mnie reklamacje tylko o to rzeby pokazac jak naprawde jest w play ! Umowe zerwalem w kwietniu , ostatni okres rozliczeniowy mial trwac od 01-05-09r do 31-05-09r. pozniej mialo nastapic przejscie do fresh taka informacje dotalem w pismie od Play a wiec nie ma mowy o nie zachowaniu okresu wypowiedzenia druga sprawa ktora doprowadzila mnie do szalu to wypowiedz pani z BOK ktora stwierdzila ze faktycznie takie przeniesienie mialo miec miejsce ale ona nie wie dlaczego stalo sie inaczej ! Wiem ze ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji ale pytam sie dlaczego mam ja skladac ? Ja zrobilem wszystko ok a to Play nawalil do Tl111 nie mogles tego przeczytac na blogu pana Gruszki bo sie w tym temacie nie wypowiadalem pozdrawiam

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      wiem ze popelnilem blad w wyrazie "rzeby" jakos kliknely mi sie dwa klawisze

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      a ja dodam, że jest promocja na stacji BP w Rzeszowie jeśli chodzi o Play Fresh. Przy zakupie zestawu startowego za 5/9/30 zl dostaniemy doładowanie za 5zł gratis. A przy doładowaniach za minimum 30złotych dostaniemy również 5 złotych na konto gratis =]

    • PROZAK
      Participant
      Liczba postów: 1932

      chyba nalezalo sie pofatygowac do salonu i tam wypowiedzieć umowe pisemnie a nie elektronicznie. Jak ktoś, nie ma możliwości podpisu elektronicznego to chyba nie powinien w ten sposób wypowiadac umowę i to niezaleznie od sieci ,czy to play czy inna!

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      Czlowieku a gdzie ja napisalem ze wypowiedzialem umowe mailem ? naprawde nie jestem idiota umowa zostala wypowiedziana w salonie po raz ostatni podkreslam DOSTALEM LIST PRZYSLANY W FORMIE PAPIERKOWEJ ZE Z DNIEM 01-06-09R MOJ NUMER ZOSTANIE PRZENIESIONY DO PLAY FRESH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czepiam sie faktu ze sami wyznaczyli taki termin i nie potrafili go dotrzymac mijaja kolejne godziny i jak "technicy" nie dzwonili tak nie dzwonia

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      A ja dzis w desperacji napisalem do Marcina Gruszki z prosba o pomoc. Nie wiem jak to sie stalo ale… Ktos nawet zareagowal po dwoch godzinach (mimo iz czekalem ponad miesiac juz). Dzieki Marcin!

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      no to chlopie masz szczescie u mnie mnie mija juz ponad 12h i zadnego odzewu

    • spiro
      Participant
      Liczba postów: 155

      kazda siec ma prawo do bledow i kazdy klient ma prawo do wniesienia reklamacji. Zgadzam sie z osoba rzekomo poszkodowana ze sytuacja jest bardzo niezreczna zwlaszcza dla niego. chce przypomniec ze ma prawo do zgloszenia reklamacji w tej sprawie. przypominam ze zgodnie z regulaminem i ustawa na odpowiedz jest 30 dni. w zwiazku z tym sprawa zostala zbyt wczesnie rozdmuchana – nawet jesli to zglosisz uke to nic z tym nie zrobia: bez odpowiedzi na reklamacje nie maja podstaw do dzialania. ponadto o boku play kraza juz takie legendy ze osoby od czasu do czasu zgladajace na portale telekomunikacyjne doskonale zdaja sobie sprawe ze tam rzadko co bywa proste.

      oczywiscie sa sytuacje ktorymi rzecznik moze sie od czasu do czasu zajac (dobry PR – bezcenne) ale w playu ilość takich spraw jest dramatycznie wysoka.

      sebi – wierze, ze twoja sprawa zakonczy sie pomyslnie. watpie, czy play wyciagnie z tego wnioski. niestety :/

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Mam identycznie jak Ten czytelnik. I nie mam zamiaru zapłacić nawet 1 zł za ten miesiąc abonamentu. Mogę się nawet z nimi sądzić w sądzie. Rezygnacje tez składałem w kwietniu.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      ja bym nigdy nie przeszedł na pre-paid, bardziej pewnie z przyzwyczajenia. Mając telefon wolałbym podpisać roczną umowę Z orange bez słuchawki. Przez rok na stawkach 20groszy bym przetrwał a potem zobaczył co się zmieni

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      Mijaja kolejne godziny i dalej zero odzewu ze strony play i P. Gruszki

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Mam bardzo podobny problem. Napisalem juz do rzecznika w dniu wczorajszym. Obiecal pomoc, na dzis /4.06.09/, wszystko rzekomo mialo byc zalatwione, jednak nie na wiele ow wstawiennictwo sie sprawilo. Umowa wypowiedziana zgodnie z terminem, na dzien 31.05.09, migracja na Fresh od 1.06.09 , a ja mam z kolei czwarty dzien gluchy telefon. Nie idzie sie do mnie dodzwonic, nie loguje on sie w sieci, a BOK twierdzi iz ma czas na rozpatrzenie reklamacji. Ja natomiast jak bylem, tak tez jestem nieosiagalny. Nie musze chyba podpowiadac co zrobie jak mi reaktywuja numer.

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      mam jeszcze jeden numer w play abo czekam tylko na koniec i uciekam do karty a jesli kiedykolwiek jakis abonament to napewno nie w PLAY niech lepiej zaproponuja jakas ciekawa oferte a nie trzymaja ludzi na sile na dzien dzisiejszy lepiej podpisac nowa umowe poprzez eshop niz przedluzac umowe dla nowych daja lepsze warunki niestety 🙁

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      A moze tak zadzwonic do radia Zet do pana Weiss-a ? co o tym myslicie ?

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      Na chwile obecną dalej zero odzewu ze strony play czy pana Gruszki a w telefonie dalej mam abo pozdrawiam

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Długo widzę trwa załatwianie reklamacji przez rzecznika. Niepoważne to.

    • spiro
      Participant
      Liczba postów: 155

      @kolec: może dlatego tyle to trwa gdyż rozwiązywanie reklamacji to rola innego działu a nie rzecznika?

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      spiro~ Kan napisal do rzecznika 03-06-09 "Witam, redakcja jest zobowiązana reagować na prośby Czytelników niezależnie której sieci ona dotyczy. Nieznane nam są fakty z blogu Marcina Gruszki, ale w przysłanym do Redakcji mailu Rzecznik Play poinformował nas, że już wyjaśnia co się stało. Jak informowaliśmy o zakończeniu poinformujemy naszych Czytelników nic nie będziemy ukrywać. Andrzej" a wiec mogl juz udzielic jakiejs konkretnej odpowiedzi bo reklamacja reklamacja ale ogolnie pytanie bylo skierowane do rzecznika a nie wierze ze juz nie zna przyczny bo wedlug mnie sprawdzenie tego zajelo mu jakies 20 minut teza jest taka albo maja totalnie niedouczonych i nieodpowiedzialnych pracownikow albo chca zatrzymac klientow na sile bo z tego co widac to moj przypadek nie jest pojedynczy

    • spiro
      Participant
      Liczba postów: 155

      sebi: tak jak pisalem wczesniej bok playowy od poczatku istnienia ma dziwna przypadlosc robienia z prostych reklamacji spraw dla rzecznika lub dla gazet. gruszka pod wzgledem pomocy (tak, pomocy) w zalatwianiu sprawy jest osoba godna pochwaly natomiast szkoda ze tego o pracownikach bok-u coraz trudniej powiedziec. moze trzeba zaczac pisac do uokik-u? c+ kiedys tez miala problem z obsluga telefoniczna ale jak dostali kare to jednak ja poprawili, a obecnie bok n-ki bedzie sprawdzany/kontrolowany pod wzgledem dostepnosci telefonicznej.

      a wracajac do twojej konkretnej sprawy to rozumiem ze chodzi tu o przede wszystkim o CZAS rozwiazania problemu i popieram pomysl zwrocenia sie o wsparcie w innyc miejscach. z niecierpliwościa czekam na final tej nieprzyjemnej sprawy.

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      spiro~ zastanawiam sie jaka bedzie odpowiedz pana Gruszki czy tak samo lakoniczna jak w BOK czy ja troche rozwinie bo ja dla mnie to wypowiedz konsultanta "faktycznie w systemie jest to zazanaczone ale nie wiem dlaczego nie zostal pan przeniesiony" jest totalna porazka swiadczy to tylko o tym ze na infolini pracuja osoby przypadkowe zebrane chyba prosto z ulicy

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Witam, mi się kończy umowa w lipcu i nigdzie w saonie Playa ani w BOKu nie umią udzielić odpowiedzi kiedy i czy tak się fatycznie stanie 🙂

      Więc spodziewam się takich samych rzeczy, szkoda mi numeru bo inaczej to bym całkowicie zrezygnował

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      Chcialem poinformowac ze dalej nie mam zadnej odpowiedzi z BOK

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      witam zgadnijcie co dzisiaj dostalem od Play ? przeprosiny ? nie ! dodatkowy bonus ? nie ! Dostalem Fakture !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      zrob ksero i razem z pismem odeslij im ta FV, zaznacz ze jesli sprawa nie zostanie wyjasniona w przeciagu xx terminu sprawe skierujesz do sadu, mozesz juz napisac skarge do UKE

      play takim podejsciem do klienta szybko straci obecnych abonentow

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      aaa i pod zadnym pozorem nie plac tej fv za ten okres w ktorym miales juz miec fresha

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Poczytałem cały temat. Włosy mi staja na głowie bo też mam abonament w Play. Ostatnio nie otrzymałem dwa razy faktury a za poprzednie miesiące faktury przychodziły po terminie. Zgłosiłem wiec ten temat do BOK telefonicznie . Otrzymałem odpowiedź e-mailem bardzo szybko, z jej treści wynika że jest to moja wina. Zgodnie z regulaminem odpowiadam za terminowość opłat i mogę przejść na e-faktury. he. he niby racja . Czepiam się!

      I na koniec moje uwagi na temat serwisu .

      Mam w Play telefon Nokia E51 , od początku jestem nie zadowolony z jakości kolorów w tym telefonie. Aparat czy kamera źle balansują biel. Kolory są przekłamane , obraz jest zimny brak ciepłych barw. Sprawdziłem to wszechstronnie. Telefon oddawałem dwa razy do serwisu i nic…zero poprawy. Ostatnio w gwarancji wpisano " Usterki brak" 2 Mpix a jest ziarno i nadal sine kolory. ponoć ustawienia są w normie. PS. Ale obsługa w punktach była zawsze miła i zadzwonili że telefon jest do odbioru.

      Pozdrawiam

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      tez mam E51 i aparat to istna kicha, o ile przy normalnym slonecznym dniu jako tako fotke mozna pogladowo pyknac to w innych warunkach to kicha, wiec oddawanie do serwisu nic tu zupelnie nie da

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      Oczywiscie nie mam zamiaru placic tej faktury powiem wiecej zaplace tylko polowe (bo mam jedna fakture na dwa numery) jesli play zablokuje mi drugi numer za niezaplacona fakture to z miejsca wypowiadam umowe na drugi numer a co do e51 ten typ tak ma niestety ale jako telefon jest ok

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      spokojnie licz sie z tym za zablokuja Ci numer, jak sie mozna przekonac w tej sieci to standard..

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      sebi: moze warto przypomniec sie gruszce? mozesz tylko na tym skorzystac…

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      tak chyba zostawie mu dlugi wpis na blogu pewnie dostane 10 darmowych minut do wszystkich siec :)i a skoro bezpodstawnie zablokuja mi telefon (drugi numer oczywiscie oplace) to zloze im kolejne wypowiedzenie proste mam jeszcze jeden ciekawy pomysl : skoro teoretycznie moj numer jest w ofercie na karte a play nie pobiera oplat za przeniesienie numeru to w najblizszym czasie udam sie do salonu Plusa 🙂 i zloze wniosek o jego przeniesienie do oferty na karte powinno to trwac gora tydzien zobaczymy jakiej odpowiedzi udzieli Play

    • spiro
      Participant
      Liczba postów: 155

      sebi: na drugim numerze złóż reklamację płatności faktury którą otrzymałeś tylko wyraźnie zaznacz że to jest REKLAMACJA. jeśli coś zrobią ci z numerem to od razu pisz do uke – jak wiadomo nie mogą ci odłączyć usług podczas rozpatrywania reklamacji, która w dodatku jest zasadna – moim skromnym zdaniem.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      mi odlaczyli na 7dni calkowicie numer tel. mimo tego ze reklamacje uznali hahah <lol2>

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Przeczytałem uważnie wszystkie komentarze i przyznam, że dawno się tak nie uśmiałem.

      A oto kilka moich spostrzeżeń.

      Ponieważ swego czasu pracowałem w BOK jednego z operatorów wiem, jaka to trudna i niewdzięczna praca. Wiem też, że klienci nie znają regulaminu, nie mają pojęcia o swoich prawach, o sposobie wnoszenia roszczeń itp. Ale oczywiście uważa siebie za najmądrzejszego. W powyższych wypowiedziach dostrzegam tego dowody. Wiem też, że UOKiK i UKE mogą… wiecie co mogą. Co najwyżej podpowiedzieć jakie konsument ma prawo itp. Reklamacje należy złożyć we własnym zakresie (nie wiesz w jaki sposób – zapoznaj się może w końcu z regulaminem). Naprawdę warto.

      Podpowiedzi "specjalistów" w rodzaju nie płać, nie składaj reklamacji, przecież wszystkie formalności zostały przez Ciebie dopełnione są żałosne. Zapytam może – a kto powinien dbać o Twoje interesy? Play, ja czy może Marcin Gruszka? Liczysz na to, że operator automatycznie skoryguje faktury itp? Owszem, może to i nastąpi, to byłoby idealne rozwiązanie dla klienta (plus jakaś nawet wiadomość SMS, w rodzaju "Występują problemy, pracujemy, przepraszamy itp"). To jednak wiąże się z olbrzymimi nakładami i pracy i finansowymi ze strony działów IT. Wiem coś o tym. Trzeba przygotować poprawki, przetestować, wdrożyć na produkcję itp. To trwa. Dodatkowo wypadałoby wysłać jakieś pismo do klienta, przeprosić, zrekompensować a to również trwa. O ile w ogóle nastąpi.

      I ta teoria spiskowa… nawet adwokaci są jej wyznawcami.

      Szkoda tylko, że nikomu nie przyszło do głowy, że występują jakieś problemy natury technicznej. Na tyle poważne, że pracownicy BOKu nie są w stanie podać jakichkolwiek informacji. A może są to jedynie jednostkowe przypadki? Jeżeli tak to ponownie regulamin i punkty o wnoszeniu reklamacji się kłaniają.

      Oczywiście rozumiem zdenerwowanie klientów operatora, sam również byłbym wkurzony.

      Przykre jest jedynie to, ze BOK jest taki niekompetentny. Ktoś tam zapytał, skąd oni biorą tych ludzi, ktoś inny wypowiada się o tych pracownikach niepochlebnie. A jeden z drugim pisać nie potrafi po "polskiemu", a zapewne i z czytaniem regulaminu jeden i drugi miał problemy. Ale rzecz jasna nie przeszkadza to fachowo doradzać.

      Błędy – każdy je popełnia, istotne jest jedynie to, żeby się na tych błędach uczyć.

      A teraz czekam na wyzwiska pod moim imieniem. Bo co ja tam w końcu wiem.

      Pozdrawiam

      Paweł

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Ale się rozpisałem…

      Znowu mnie poniosło pod wpływem tych bzdur i bzdurnych wpisów

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Drogi Pawle. Też pracowałem w obsłudze klienta i wiem, o

      co Ci chodzi. Mimo wszystko, nie do końca masz rację. Play

      jest wyjątkowo bezczelny w relacjach z klientem. Mam

      nieszczęście mieć u nich abonament i coś już o tym wiem.

      Dla porównania: w Erze też miałem różne problemy, ale

      zawsze był kontakt z kimś z BOK, sami do mnie dzwonili,

      przepraszali… W końcu sprawę rozwiązali. A w Play? Zero

      kontaktu, zero reakcji… Totalna zlewka. I za każdym razem

      jest tak samo.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Sluchajcie a po cholere wogóle kupujecie uslugi w Play??? Po co ryzykować? Przecież ceny maja takie same jak inni operatorzy! Co z tego ze masz 29groszy do wszystkich jak do ciebie ludzie bulą 79 groszy!!! Wielu moich znajomych płacze że kupili Playa i teraz ludzie nie chcą do nich dzwonić. Po czasie ucza sie puszczac sygnal i moj znajomy z Playa musi oddzwaniac i bilans sredni za rozmowy wychodzi dla niego bardzo ujemny. Ja nie rozumiem dlaczego Polacy jak ktos im pomacha oferta to leca jak kury do ziarna. Co za durni ludzie!!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      play nie daje sobie rady bo masa ludzi ucieka do tej sieci! oni nie spodziewali sie takiego obrotu sytuacji-zasięg pierwsz klasa, ceny telefonów 1-klasa, abonament 2-klasa ocena ogólna b.dobra! inne sieci to koszmar! pozdrawiam

    • sebi997
      Participant
      Liczba postów: 1273

      JEESSSSTTTTTT MAM JUZ NUMER W PREE PAIDZIE ZASTANAWIAM SIE TYLKO CZEMU TO TRWALO AZ MIESIAC

    • spiro
      Participant
      Liczba postów: 155

      sebi, czyli w playu ktoś zaspał i wstawił przełączenie na fresha 1 lipca zamiast 1 czerwca … ciekawe co zrobia z twoim rachunkiem za 06/2009?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      1.Totalna zlewka na klienta
      2.BOK nie kompetentni z przymusu , nie wiem , sprawdzimy , proszę uzbroić się w cierpliwość – patrz punkt 1
      3.Odpowiedź na reklamację po 5 miesiącach java*****:icon(’:lol’) !!! miesiąc przed końcem umowy.
      4. Słaby zasięg , osoby z mniejszych miejscowości i wiosek mogą mieć problemy z połączeniem.
      Byłem już we wszystkich sieciach , w związku z tym że nie jestem związany zawodowo z żadną z nich , nie polecam żadnej , ale zdecydowanie NIE POLECAM PLAY
      Jedyną moim zadość uczynieniem było to że odradziłem pewnej firmie zakup ponad 50 telefonów z numerami w Play , nie chciałem aby mieli te same kłopoty co ja.
      Play być może jest „najszybciej rozwijająca się siecią w Polsce” ale długo to potrwa i niech się rozwija za swoje.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      Witam,

      Jeżeli macie problemy z PLAY polecam wysłanie reklamacji listem poleconym za potwierdzeniem odbioru z jasno postawionymi żądaniami. Ze względu na zatrzęsienie reklamacji nie wyrabiają się z ustawowymi terminami (30 dni). Po tym terminie reklamacja jest automatycznie uznawana.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135689

      dzwonilam przed chwila do obslugi klijenta z pytaniem czy umowa jest zakonczona i jak mnie poinformowano to tak zostala zakonczona i niema nic do oplacenia. po 5 minutach znowu zadzwonilam zeby wyslali mi na moj nowy adres pismo o zakonczeniu umowy i o dziwo nagle mam niezaplacona kare w wysokosci 500 zl za to ze play zerwal ze mna umowe. a to ja wysylalam pismo o zerwaniu umowy w punkcie sprzedazy i minal miesiac i nie dostalam odpowiedzi. wyslalam ponownie pismo osobiscie i tez byl brak odpowiedzi. a teraz konsultantka mi mowi ze niedostali zadnego pisma i ze to play zerwal umowe i za to ta kara. jak to mozliwe ze dzwoniac 2 razy dowiaduje sie tylu sprzecznych rzeczy???

Viewing 57 reply threads
Reply To: PLAY na siłę chce utrzymać abonentów? (reklamacje)
Your information: