Start Forum Operatorzy Operatorzy komórkowi Odpowiedź sklepów na brak simlocków (Aktualizacja)

Viewing 90 reply threads
  • Author
    Posts
    • superneo25
      Member
      Liczba postów: 53

      W sieci powstała strona która jest odpowiedzią na pomysł sprzedaży telefonów w sieci Era bez blokady simlock.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj:

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Tych pseudo serwisantów już do reszty porąbało?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Naprawdę żałosne:) Na ich miejscu zapadłbym się pod ziemie ze wstydu:)

      Przecież można zarabiać nie tylko na simlock. Era by pewnie czegoś takiego nie robiła gdyby zdjęcie simlock kosztowało 10-20zł. A jeśli chcieli zdzierać z klientów no to mają troszkę za swoje.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Nie piszą ile zarobili do tej pory ściągając simlocki?

      Bieeeedne sklepy/komisy…

      Włączcie kreatywnośc, i zacznijcie na czym innym zarabiać.

      Przecież to ukłon w stronę klienta finalnie – a wy byście chcieli nas dalej kroic!

      Poza tym nie ma utraty gwarancji.

      Wg mnie to co zrobiła ERA to najlepszy krok od paru lat 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Dzis era a jutro pozostali. To jest pewne! Komisy o tym wiedza i juz maja czarne przed oczami

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      To tak jakby Pan Henio z podwórkowego warsztatu miał pretensje do Fiata, że już Maluchów nie produkuje a nowe samochody nie psują się po 200km i nie rdzewieją po pierwszej zimie.

    • Rork
      Member
      Liczba postów: 138

      Akcja śmieszna, żeby nie powiedzieć żałosna. Klient płacąc za zdjęcie simlocka po prostu wyrzucał pieniądze w błoto. Teraz zaoszczędzi kilka złotych, które wyda na rzeczy potrzebne. Na rynku na pierwszym miejscu klient, a nie sklepikarze. Brawo Era! Bojkotujmy bojkotujących Erę (lista na stronie)!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      To co, bojkotujemy 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Witam

      NIe bardzo rozumiem wasze nastawienie. Serwisy, komisy to również jakas czesc gospodarki. My nikogo nie okradamy, inwestujemy mase pienidzy w urządzenia i programy do serwisowania i naprawy telefonow. Nie naciagmay nikogo cena simlocka zawsze jest adykwatna do wartosci programu czy urządzania za pomoca ktorego usuwamy.

      Strona TuNieMaERY.pl to nie krzyk rozpaczy tylko bardziej prosba o poszanowanie naszej pracy.

      Brak simlockow w sieciach to nie tylko strata dla Nas ale przedewszystkim dla Was. Brak fachowych serwisów spowoduje że koszt naprawy byle zalania telefonu lub innej usterki osiagnie dosyc wysoki koszt w serwisie gwarancyjnym.

      My sobie poradzimy bo kreatywnosc od dawna mamy właczoną ale co będzie z Wami ?

      Nie placzemy po tym ze era nie ma simlockow. Nie chcemy poprtostu promowac ich uslug i produktow

      Pozdrawiam

      mroa

    • Rork
      Member
      Liczba postów: 138

      mroa: Akcja jest bezsensowna. Zresztą sama zasada simlocka też. To tak, jakbym kupował telewizor i mógł oglądać tylko jeden, na sztywno zaprogramowany kanał. Ani simlock ani jego zdjęcie nie produkują żadnej dodatkowej wartości – więc są to pieniądze wyrzucone w błoto. Strata dla konsumenta.

      Nie mieszajmy kilku rzeczy razem. Serwis – swoją drogą i o tym nie dyskutujemy. Simlock – to sztuczna blokada.

      Argument o tym, że brak simlocka jest stratą dla konsumentów, jest po prostu żałosny. My (klienci) damy sobie doskonale radę, bo to MY dyktujemy warunki głosując pieniędzmi. Co będzie jak reszta operatorów zdejmie blokady? Obrazicie się na wszystkich i zaczniecie handlować pietruchą? Powodzenia!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Mroa – nie rozumiem twoich argumentów, prowadzicie szeroki wachlarz usług, z których ściąganie simlocków to tylko wycinek (mniejszy czy większy), więc nie mów, że serwisy poupadają i naprawy staną się droższe przez to (no chyba, że unlock to była taka dochodowa działalność – warto wiedzieć, jak kroiliście swoich klientów). OK, nie promujcie wyrobów ery, to wasze prawo, a co będzie, jak za erą pójdą inne sieci – też nie będziecie sprzedawać ich produktów (startery, doładowania)?

    • Rork
      Member
      Liczba postów: 138

      mroa: Popieram psylo. Skoro bojkotujecie Erę, to co zrobicie gdy inne sieci pójdą w jej ślady (a to jest raczej pewne)? Nie będziecie ich również sprzedawać? Jeśli jesteście konsekwentni, to powinniście tak właśnie zrobić. To jednak droga donikąd i o tym wspominałem. Rynek telekomunikacyjny zmienia się dość szybko (choć dla mnie i tak zbyt wolno) i teraz zamiast simlocków powinniście szukać innych źródeł dochodu, a nie bojkotować PTC.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      A może po prostu ten sam sprzęt jest potrzebny do serwisowania? Ciekawe na czym ma się zwrócić box który poza magicznym unlock ma jeszcze opcję sflashowania telefonu i będzie to potrzebne w telefonie po zalaniu? Może cena za zdjęcie simlocka z telefonu przywiezionego będzie musiała pójść w górę? Pomyślcie nim się tak zacznie bardzo cieszyć. Ciekawy jestem tylko jak sieci na tym wyjdą… bo nie przewiduję by dobrze.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Według mnie wyjdą na tym dobrze. Już widać wzrost sprzedaży Iphona w Erze.

    • Rork
      Member
      Liczba postów: 138

      xxxx: Coś słyszałeś o zasadzie w biznesie 80/20? Dla sieci najważniejsi są klienci biznesowi (i to oni generują zyski), a nie goście go używają telefonu z komisu/ z zagranicy i kartę prepaid. O sieci więc się nie martw.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      to samo było jak heyah prowadziła akcję GAME OVER SIMLOCKI— jakieś komisy się zbuntowały i stwierdziły, że nie będą sprzedawać kart i doładowań Heyah…. ŻAŁOSNE

    • Rork
      Member
      Liczba postów: 138

      Wniosek: tu chodzi o KASĘ – tylko i wyłącznie. Wcinanie głodnych kawałkach o trosce o klientów można między bajki włożyć i wciskać niedouczonym dzieciakom. Wystarczy poczytać tu (gdzie mroa zapodał temat)

      http://bestgsm.pl/news970-Bojkot+ERA+GSM+-+czy
      +to+mozliwe+%3F.html

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      oj szaleją bo im się teraz ukruci, ale mówi się trudno. nie wiem tylko co sobie wyobrażali zakładając taką stronę, że co że abonenci ich poprą? śmiechu warte. era zrobiła taki duży krok, nikt się tego nie spodziewał, a tu taka miła niespodzianka. brawo

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Jacek "mroa" w zupełności Cię popieram i już przyłączyłem się do akcji i jak tylko się zjawi koleś od Ery u mnie to powiem mu że dziękuje za reklamę ERY , zresztą foty z jednego z mojego punku masz na @ .

      ,pozdrawiam

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Jarek-78 mógłbyś i mi wysłać foto? artur@telix.pl

    • Rork
      Member
      Liczba postów: 138

      Warto zauważyć, że akcja jest ANONIMOWA. Organizator nie ma na tyle odwagi by się podpisać imieniem i nazwiskiem, co dyskwalifikuje akcję. Żenujące.

      Co się zaś tyczy cen- jeśli będą z sufitu, to klienci odejdą i kupią telefon za 100 zł w Biedronce. Proste. Róbcie sobie dalej sklepikarze na rękę.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Zdejmowanie SIMLOCKA – w nieautoryzowanym serwisie prawie zawsze kończyło się utratą gwarancji! – teraz tego niebezpieczeństwa juz nie będzie! – to też taka zła informacja?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      A ja ogłaszam bojkot producentów kaset , magnetowidów i odtwarzaczy (-: . Jak śmieli przejść na nowe nośniki !!!

      Przecież to zrujnowało właścicieli wypożyczalni kaset (-:

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Płacić za ustawienie telefonu?:D

      Połowę tych pseudo komisów powinni zamknąć i tyle.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Żenada. A może jeszcze poprotestujcie przeciwko sprzedazy kart x-sim? Mam taka karte i dziala i na nokii 6120c i na modemie Huwaei e169. Byl czas prosperity ale widocznie sie on konczy. A ile kosztuje sciagniecie Simlocka z Noki bb5? Kupę kasy. Co do bojkotu Ery to na pewno ucieszą się inne punkty które sprzedaja Ere bo wzrosnie im sprzedaz.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      A my? A my zalany telefon wywalimy do śmieci i kupimy nowy. Tak się robi w cywilizowanych krajach…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      tak tak, pseudo fachowcy sie odezwali na tej stronie. Dwa razy mi zepsuli telefon, i nie poczuwali sie do obowiazku naprawy telefonu po uszkodzeniu softu. W nokii zrobili to za kase ale rewelacyjnie. Nie polecam tych komisowych dziadow w zadnym wypadku. Chociaz sa chlubne wyjatki! Przynajmniej w Katowicach. z drugiej strony, wymiana obudowy w n95 w Nokii kosztuje 220 PLN a w nieautoryzowanym serwisie 180. Wole doplacic i miec zrobione porzadnie i na oryginalnych czesciach niz na dobrych podrobkach za 40 zeta mniej.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      zeby nikogo nei obrazic- moje uwagi dotycza 90% "serwisow" w polsce. Reszta dziala zupelnie prof i dobrze. Niestety wiekszosc jest beznadziejnych. Mialem z nimi stycznosc, przez te 12 lat, to troche poznalem jakosc ich roboty. Na 10 trafia sie 1-2 porzadne i uczciwe. Tylko nie sa wcale wtedy tanie !

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Dalej możecie zarabiać na ściaganiu sim-locków z telefonów przywiezionych np. z Anglii.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Mnie ten Wasz bojkot ani ziębi, ani grzeje. Za to naprawdę mnie śmieszy. Ktoś kto go wymyślił zachował się jak obrażone dziecko. 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Za poł roku zrozumiecie co się dzieje. Jak ceny napraw oraz innych uslug pojda do gory. Teoretyczna sytuacja: zmyka sie 80% serwisów, macie zalany telefon, serwis gwarancyjny bierze za naprawe pieniadze i to grube, serwis pogwarancyjny byl do tej pory duzo tanszy , jak myslicie czy zaplacic duzo mniej niz w gwrancyjnym po takich zmianach na rynku ? Teraz oczywiscie wszyscy krzyczycie bo serwisy was oszukaja biora kase za simlocki i dzieje wam sie krzywda, a era jest cudowna. Zobaczymy za rok.

      Pozdrawiam

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Ojoj już się boję. Biorę telefon z Ery mam gwarancję. Zazwyczaj 2 lata. Kończy mi się umowa to sprzedaje i mam kolejny telefon z gwarancją. I to teraz bez simlock.

      A chcesz nam powiedzieć, że byłeś do tej pory taki biedny i traciłeś pieniądze na naprawach?? Nie sądzę. I taka groźba, że aż o 80% ? Podnieście chociaż o 30% a już będzie bardziej opłacalny autoryzowany serwis i skończysz marnie. Więc nie strasz bo każdy dobrze wie, że klient nasz (wasz) Pan i nic w cenach się zmienić nie może jeśli chcecie przetrwać.

      Co do zalania… To człowiek uczy się na błędach. A najszybciej się nauczy jeśli zapłaci za nią.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      ciekawe czy jak inne sieci pójdą w ślady ery to seriwsowcy/komisowcy też będą bojkotować sklepy tych sieci, to może niech pozamykają swoje interesy i już

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      ciekawe czy jak inne sieci pójdą w ślady ery to seriwsowcy/komisowcy też będą bojkotować sklepy tych sieci, to może niech pozamykają swoje interesy i już

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      kiedyś w każdym, nawet małym miasteczku był serwis RTV. Teraz nikt już o tym nie pamięta. Sprzęt nie psuje się tak często. Nowy też nie jest drogi. Poza tym technika tak idzie do przodu, że dwu-trzyletniego sprzętu nie opłaca się naprawiać bo to już staroć. Serwisy/komisy niestety też już kończą swój żywot. Najpierw allegro a teraz jeszcze operatorzy ich pognębili.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      podobny bojkot serwisy ogłosiły kilka lat temu kiedy to Heyah zorganizował promocyjne punkty w kilku miejscach Polski ściągające simlocki. Teraz sytuacja sie powtarza. Jedno trzeba przyznac punktom, szybko sie organizują :). NIestety nie popieram ich protestu. Prawo rynku okresla kto i co jest potrzebne aby sie rozwijał.

      ten protest to pomyłka i taki dzieciecy tupot nóżkami rozkapryszonego dziecka w sklepie

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Przeczytałem posty na bestgsm, i powiem szczerze że ludzie z serwisu i sprzedawcy sami się ośmieszają i pokazują swoje oblicze jak piszą że w 70% to od nich zależy jaki starter kupi klient i że zawsze polecają ere bo mają z tego najwiekszy zysk, piszą że tak jest w każdej branży, jeśli oni tak mają to im współczuję, czasy się zmieniły prowadząc firmę nie można patrzyć na zyski i tylko zyski jest coś takiego jak zadowolenie klienta a nie wciskanie tego z czego ma się największy zysk, dlatego nie korzystam z usług takich firm, dzisiejsze prawo to klient nasz pan i on musi być jak najbardziej zadowolony, przetrwają tylko ci solidni a reszta upadnie co bedzie tylko na plus dla klienta który nie trafi na sprzedawce wciskającego mu ere bo ma najwiekszy zysk tylko dopasuje taryfe i operatora do jego potrzeb, tak działają multipunkty w angli niemczech, idziesz mówisz jakie są twoje potrzeby do kogo najczęściej dzwonisz i oni po przeprowadzeniu ankiety dobierają odpowiednią oferte nie patrząc że z t-mobile mają największy zysk chociaż dla klienta najlepsza opcja to orange, może kiedyś tego się doczekamy jak znikną z rynku tacy sprzedawcy jak opisują sie na bestgsm czego sobie i innym życze

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Że jak? Że nie będzie można kupic startera w komisie? Ach jakaż to wielka strata buhahaha. Niech komisanci "serwisanci" spadają na szczaw. Teraz się nie opłaca telefonów naprawiać jeśli są po gwarancji. Sam się dziwię, ze komisy dawno nie padły.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      och jej, już 35 sklepów się dołączyło do akcji. Haha. Widać setki innych boi się zbłaźnić tą akcją. Mam nadzieję, że jak najszybciej reszta opów dołączy do Ery i wykończy się brać komisowych naciągaczy. Choć wiem, że w przypadku Orange nie będzie to łatwe, bo to w końcu też orżnąć jest.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      A co bedzie z nami?

      A z nami bedzie to ze bedzie mniej kosztow w razie zmiany operatora.

      pozdrawiam i zycze mniej kombinacji a wiecej pracy.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      A gdyby sie okazalo ze jeden ze sklepow zdejmie locka za free to tez bedzie manifest przeciwko takim dzialaniom. Dla mnie to jest zdrowa konkurencja.

      Rynek ewoluluje a my razem z nim. Oczekiwania konsumentow rosna. A nahwyrazniej serwisy sie zatrzymaly w miejscu i mysla iz beda tylko odcinac kupony za taka usluge.

      Postawmy sie w sytuacji ERY. (moze to troche smieszne) Jak sie czula ERA jak jej dzialania zabezpieczenia sie byly lamane przez inne osoby tylko dla osiagniecia wartosci materialnych.

      Kazdy ma identyczne zdanie . Ruch ERY bardzo porzadany na Polskim rynku telekomunikacji

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      jak dla mnie ta zbieranina pseudo serwisów wogle mogła

      by nie istnieć i nie maja co nas straszyć bo miedzy

      naprawami w takich jak bym to nazwał warsztatach a

      autoryzowanych serwisach w większych miastach nie ma

      tak znaczących różnic cenowych jeśli chodzi o naprawę.

      zresztą nigdy nie korzystam z ich usług z tej przyczyny ze

      telefon jest na 2 letniej gwarancji a chyba raczej nikt

      dłużej telefonu nie trzyma.a jak chce inny telefon to

      zawsze kupuje w sklepie bez simlocka na gwarancji 2

      letniej a nie u tych dziadów za minimalnie niższa cenę na

      3 miesięcznej gwarancji

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      tiaaa… autoryzowane serwisy niby sa taie super i w ogole? zobaczcie sobie na super autoryzowany serwis Nokii we wroclawiu na placu teatralnym. banda partaczy i cwaniakow. niedosc, ze trzymaja w naprawie telefon straszliwie dlugo, to jeszcze na koniec oddaja, niby sprawny, aby sie po tygodniu znow zwalil. i tak w kolko. ale wymienic na nowy to nie chca wymienic.

      nie ma to jak autoryzowany serwis! o tak!

      i pewnie znajda sie pajace, ktore zaraz zaczna mi tu gadac, ze przeciez Era ma inne serwisy. a gdzie era, czy inni operatorzy oddaja teelfony? no wlasnie do serwisow danego producenta w kraju. operator jest jedynie posrednikiem…

      popieram w calosci Mroa – zobaczycie WY klienci za pol roku, do roku czasu co sie bedzie dziac na rynku napraw itp. i to WY dostaniecie po dupie. ot tyle.

      swoja droga, to WY klienci, ktorzy mieszacie nas serwisantow z blotem, pokazujecie jacy naprawde jestescie. zreszta za kazdym razem widze jacy sa klienci: niedosc, ze proponuje klientom naprawde dobra cene za uslugi, to jeszcze slysze tekst 'pffff, drogo’, w dodatku, ze wiem ile konkurencja by skasowala za takie cos.

      co wy klienci chcieliscie? aby kazdy simlock kosztowal 10zl i jeszcze, abysmy was calowali po rekach za to, ze raczyliscie nam przyniesc telefon do locka?

      a potem jeszcze zdarzaja sie tacy bezczelni, ze dali fona, ktory mial zwalony zasieg. po sciagnieciu locka 'oczywiscie’ nie wskakuje zadna siec, i potem klient sie pluje do serwisanta, ze zwalil mu telefon. to wy klienci wydaje mi sie, ze jestescie, okreslmy to dosc dziwnie: bardziej zalosni od nas.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      A może to kogoś zaciekawi:

      http://bestgsm.pl/partacze.html

      link mówi sam za siebie 😉

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Tak swoją drogą, prawda w oczy kole. Oststni wpis na forum owej strony z oryginalną pisownią "przegieliście. Wpisy będą się pojawiać po aprobacie administracji. Przeczytajcie o czym tu mowa, poznajcie lepiej i dopiero zabierajcie głos." ROTFL ;D

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      tricolore: skoro masz takie podejście do klientów to

      możez już zamykać swój punkcik napraw. Po drugie od

      10 lat korzystam z komórek i jakoś jeszcze nigdy nie

      musiałem iść do serwisu żeby coś naprawiać… tym

      bardziej że nowy telefon można dzisiaj kupic za 100 zł

      czyli za mniej niz kosztuje wymiana np płyty głównej po

      zalaniu starego fona… jak dla mnie to możecie ceny

      podnieść nawet o 500% – powodzenia 😀 😀 😀

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Buehehehe! I już się rozwiązała zagadka pt."Co wyrośnie z dziecka neostrady?" – zakompleksiony bumelant i malkontent, który ma pretensję do deszczu, że jest mokry.

      Akcja zorganizowana i wspierana przez osoby, którym los zbytnio nie postypał między uszy. Nawet mi żal nie jest za specjalnie.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Parę faktów dla kilku osób, które widzę że się nie orientują

      1 – jeżeli naprawiamy coś w AUTORYZOWANYM serwisie – i towar – telefon – pójdzie po raz TRZECI z awarią – to mamy PRAWO zarządać wymiany na nową sztukę – a producent wadliwego towaru MA OBOWIĄZEK wymienić nam ten towar na nowy! – oczywiście nie wspominając o tym że takie naprawy mamy ZA DARMO.

      2 – oczywiście w autoryzowanych serwisach też zdarzają się przegięcia głównie czasowe – np. jedna z czołowych firm produkujących PDA ma "SUPER SZYBKI" SERWIS! – aczkolwiek po przedłużonej nieco naprawie sprzęt wrócił w DOSKONAŁYM STANIE i wymieniono w nim wszystko co było wadliwe a nawet to czego sam nie zgłosiłem a co wydawało mi się że też źle działa 🙂 więc ogólnie ok! Podejrzewam że autoryzowane serwisy są przeładowane naprawami

      3 – NIEKTÓRZY NIE WIEDZĄ – ja nie wiedziałem – że są AUTORYZOWANE PUNKTY SERWISOWE i AUTORYZOWANE PUNKTY W KTÓRYCH PRZYJMUJE SIĘ TOWAR DO SERWISU – czym to się różni?

      a) punkt serwisowy – naprawia towar w ciągu 1-2 dni

      b) punkt przyjmujący – do 2 tygodni! – dlaczego? – bo wysyła przyjęty towar do punktu serwisowego i czeka aż go odeślą – przy okazji punkt przyjmujący i serwisowy są oddalone o niecałe 3 km 🙂 – POZDRO DLA SE W BYTOMIU hehe 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      "ale co będzie z Wami ?" O to niech Was głowa nie boli, my sobie radę damy. Nie jesteśmy ofiarami losu i nie płaczemy gdy ktoś z innego podwórka zapaskudzi nam piaskownice. Przeżyliśmy 2.80 za minutę rozmowy to przeżyjemy też brak simlocków.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      No i jeszcze tworcy protestu zablokowali mozliwosc dodawania komentarzy na ich wspanialej stronie.

      To sie nazywa wolnosc slowa!!!!!

      Zreszta jak sie przyjzec blizej punktom ktore sie dopisaly ( i ich ilosci ) to widac ze protest niedlugo padnie. Brak prawie wiekszych miast.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      po czesci ich rozumiem sam sobie sciagnolem simlocka z noki poprzez wpisanie kodu po pol roku telefon zaczal zrywac mi polaczenia zanioslem do ery a oni powiedizeli ze nie przyjma na gwarancji bo nie ma simlocka a przeciez wczesniej sciagneli mi w Erze simlocka w ten sam sposob z ericsona po wygasnieciu umowy (poszedlem do komisu zalozyli mi simlocka) jak odnioslem nokie z simlockiem to przyjeli ale powiedizeli ze go zalalem woda!!! Jak nie taki to inny sosob era znajdzie na anulowanie gwarancji!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Chyba twórcy akcji zrozumieli swoją porażkę. tylu negatywnych komentarzy dawno nie widziałem. Teraz oni stracili naprawde wielu klientów, do tego sa pośmiewiskiem połowy Polski

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Jak pozostali operatorzy zaczną sprzedawać telefony bez simlocków to serwisy i sklepiki wstrzymają sprzedaż ich usług całkiem? Allllle włączyli kreatywność, LOL! 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      No to źródełko wyschło, panowie serwisanci?

    • Bazant
      Member
      Liczba postów: 27

      No coz…. Jednemu musi się polepszyc, a drugiemu pogorszyc… Takie prawa rynku… Troszkę żałosna jest ta "petycja"… Przeciez gałąź serwisowa dalej wam zostaje, odpada tylko listek odpowiedzialny za zdejmowanie blokad… Czyzby był to az tak wielki lisc? Jednak ludzie będą częściej krzystać z serwisów firmowych, gwarancyjnych gdyż nie stracą już jej przez ściągnięcie sim-locka… Czas zweryfikuje jak to będzie…

      Swoją drogą jest to chyba jeden z najszybciej skomentowanych artykułów-w tej ilosci… ^^

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      W wielu komentarzach wychodzi prawdziwa mentalnośc komisowców. Piszą o nas z wyższością, przyznają się do wykorzystywania niewiedzy klientów. Przykre to trochę. Warto było się dowiedzieć jak to wygląda. teraz tym bardziej nie zajrzę do komisu, a już na pewno to żadnego z tej listy

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      MyNieMamyMozgow.tk to nowy adres akcji 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      zamowcie sobie jeszcze strony tuniemplaya tuniemaplusa i tuniemaorange gdyby ceny w komisach nie byly wysokie nikt by nie narzekal ale np simlock z e51 150 pln z iphona 200pln czy 100 pln z omni to dla mnie lekka przesada tym bardziej ze i z omni i iphona mozna sobie je samemu zdjac w domu w kilka minut

      na rynku nadal jest masa telefonow ktore maja sim-locki i na tym powinniscie sie skupic ale bez przesady gdy przychodze z telefonem o wartosci rynkowej np 50 pln a mily pan z komisu powie mi sim-lock 20 pln to logiczne ze raczej nie skorzystam z jego uslug 🙂 "pozdrawiam" ere za dobry pomysl i czekam na Playa

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Przeciez w UE od dawna nie ma simlock, nie rozumiem o co tyle hałasu ?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Pewnie jak w AMSTERDAMIE będą zakazywać sprzedaży narkotyków będą bojkotować Państwo i przestaną płacic podatki. Simlok nigdy nie miał znamion działania legalnego a ingerencja w soft telefonu łamała zobowiązania dostawcy z tytułu gwarancji. Działania komisów są szkodliwe w zakresie nieautoryzowanych napraw czy wgrywania oprogramowania. Większość salonów ery może przyjmować naprawy pogwarancyjne więc rola komisów już nie ma takiego znaczenia.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Ja chyba raz w życiu tylko zdjąłem simlock, i to wtedy, kiedy zmieniałem sieć z orange na erę. A jeśli sciąganie simlocków z telefonów jest podstawą działania takich serwisów- to proponuję rozszerzyć asortyment usług i sprzedaży, a nie gryźć rękę, która was karmi. Zresztą, ja i tak doładowuję przez net, żabkę czy stacje benzynowe. Świetne posunięcie Ery i krok bliżej świata. Oby inni operatorzy też poszli tą drogą.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Strona nie wypaliła, bo zwróciła się przeciwko jej autorom. Wystarczy poczytać tam komentarze.

      Najwyższy czas skończyć z tymi domorosłymi "specjalistami" od komórek, może więcej nie zepsują nikomu telefonu przy nieudolnej próbie ściągnięcia blokady…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Witam jestesm serwisantem w malym miescie Czestochowa, jakos mnie nie boli to ze era sprzedajae bez simlockow zarobek na simlockach jest duzy ale jesli ktos jest dobry naprawde dobry to z samego serwisu jest w stanie bez problemow osiagnac podobne dochody, poswiecajac sie tylko jednemu ..ja nawet nie handluje telefonami bo nie mam na to czasu. Troche dziwią mnie wypowiedzi typu utrata gwarancji po simlocku, zepsucie telefonu simlockiem? Jesli jest sie profesjonalista to tak jak ja simlock a zakladam bezplatynie na miejscu a z uwalaniem? jeden na conajmniej 1000 sztuk i to pozniej sie okazuje w 96 % ze telefon byl wczesniej uszkodzony mechanicznie badz zalany. Bardzo minie denerwuja wypowiedzi niektorych na tej stronie wascie sie za uczciwe zarabianie….?hmmm jak dla mnie jest to zwykla praca poswiecam jej prawie 11 godzin dziennie i jest to moje hobby przy okazji. Kazda praca jest dobra jesli ludzi nie oszukujesz a zarabiasz wlasna wiedza lub umiejetnoscia. Pozdrawiam normlanych ludzi …a Tym ktorym to przeszkadza powiem tylko jedno nie psuje nic tylko ten ktory nic nie robi..wiec moze sprzataja na ulicy bo tam chyba ciezko sie pomylic juz nie wspomne o lekarzach prawnikach policjantach? znacie jakas posade nieomylna?najlepszy lekarz to ten ktory ma najmnieszy cmentarz…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Powiem tak – eXte Tychy – załóż sobie jeszcze stronke http://www.idzsieutop.tk albo http://www.jesteemkretyn.tk. Bo mniemam, że jesteś autorem tej stronki i przekierowania i przeklejasz adres gdzie się da.

      Serwisant_GSM

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      A pomijając już głupote samego bojkotu – mroa swoim szacownym bojkotem zrobiłeś mega tanią darmową reklamę ERY hehe powinni Tobie podziękować – teraz przynajmniej 50% internautów którzy trafili w necie na jedną ze stron opisujących Twoj bojkot uważnie studiuje na www ofertę przeklinanego przez Ciebie i Tobie podobnych operatora a on tylko zaciera ręce i liczy zyski 🙂 nie ma co ofertę mają najlepszą na runku więc pewnie dużo ich telefonów wypłynie niedługo na rynek. Ciekawe cz jak ktoś przyjdzie do Twojego garażu z nowym phonem prosto z salonu ERA to czy go wyrzucisz ;> nie sądze kupisz i zmienisz soft i wstawisz cichcem na allegro udając ze to z plusa albo orange

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Ze jak? Brak smilockow uderzy w klientow? Przeciez po co ten simlock byl, ale na pewno nie po to, zeby jakis cwaniaczek zarabial na jego zdjeciu, tylko zeby utrudnic zmiane operatora.

      Mam nadzieje, ze pozostale sieci tez pojda ta droga. A ludzie sobie poradza. Po co naprawiac telefony. Mozna kupic nowe.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      darek dlaczego nazywasz nas cwaniakami????musisz nazwac tak tez mechanikow, elektomechanikow, serwisy opon, sklepy z czesciami do samochodow…przeciez to wszystko da sie kupic i zrobic w autoryzowanym punkcie serwisie wiec dlaczego ludzie tam nie chodzia?jak juz sie skonczy gwarancja…?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Nikt nie sciaga simlocka z samochodu bo go tam nie ma a o simlock przeciez poszlo nie o serwis.

      Jesli ktos chipuje silnik to tez raczej po gwarancji niz w trakcie – prawda?

      Serwisy samochodowe tez sa lepsze i gorsze, tansze i drozsze – weryfikuje je rynek.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Po prostu naprawy pogwarancyjne , oraz jak podejrzewam akcesoria pójdą z ceną w górę.Czyli ogólnie ceny na rynku gsm skoczą , a będzie to wina ery.

      Nie ma sensu bojkotować , a bojkot dopiero będzie jak komuś się zepsuje telefon i będzie go chciał naprawić.

      ps. Sami będziemy zakładać simlocki 😀

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      hehe wcześniej pewnie protestowali przeciwko opłatą za naszą klasę hehehe 🙂 no co? oni z tego żyją przecież 😀 a era się przejmuje zapewne

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Bojkot ery- absurdalny. Era poszła dobrą drogą. Mam nadzieję, że w ślad za nią pójdą inni operatorzy. nie wierzę, że serwisy utrzymują się głównie ze sciągania simlocków.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Nie serwisuję telefonów ale uważam że to nie fair.

      Ludzie zainwestowali pieniądze i czas na ogarnięcie tematu. Teraz drwią z nich pięciozłotókowcy i forumowi pseudo specjaliści. A jak coś się spartoli to winnych brak i serwis be bo woła podwójnie. I bardzo bobrze powinni brać 4 razy tyle bo najpierw muszą naprawiać spartolone a potem wykonać zlecenie.

      Sam prowadzę serwis i skelp w innej branży i wiem ile czasu i kasy kosztuje zbudowanie renomy i zaplecza. Jak któryś z tu szczekających anonimowo ma odwagę brać się za usługi to proszę – tylko wtedy będąc po stronie serwisu nie zachowujcie się tak opluwany teraz serwis GSM.

      Akcja nie jest najmądrzejsza ale pokazuje niezadowolenie – potraficie to matołki zrozumieć ?

      Nie piszcie bzdur że do serwisu trafiają telefony za 100 zł. trafia sprzęt od 400-2000 i warto 100 zł za naprawę położyć- jak komuś taki uszkodzony zbywa, a serwis chce 100 to chętnie przyjmę.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Protest bo nie będą sprzedawać produktów sieci Era?

      Bardzo śmieszne i żałosne.

      Jeśli nie chcą niech nie sprzedają.

      Klient który będzie chciał kupić starter, zdrapkę i tak ją kupi w komisie czy w innym sklepie wszystko jedno.

      Śmiech na sali.

      Dzięki kim komisy zarabiają?

      Dzięki Erze, Plusie. Orange itd…

      Ludzie sprzedają im telefony a oni narzucają chorą marże bardzo dobrze.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Tu nie chodzi o simlocki tylko o to ze koszta dzialalnosci wzrastaja a zyski maleja. Nie rozumiem jak mozna sie cieszyc z tego ze ktos moze stracic prace? jestem wszechstronnie uzdolniony, mam komis ale robie juz inne rzeczy bo nie starcza na oplaty. jak zamkne swoj komis bede potrzebowal pracy i ciekaw jestem waszej miny gdy zajme wowczas twoje stanowisko pracy, czy wowczas tez bedziez tak sie cieszyl? Wtedy ja bede wiwatowal twojej biedzie i bezrobociu. kto sie smieje ten sie smieje ostatni i to od pokolen pozostaje niezmienne.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      czy jezeli babcia ma 80 lat idzie do lekarza ktory bierze 100 zl za wizyte nie powinna mu zaplacic tylko isc umrzec???odpowiedz debilowi ktory nie rozumie ze za usluge sie placi bez wzgledu na wartosc towaru a raczej za wiedze lub uzyte srodki

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      @mroa

      Nie mów o cenach urządzeń i oprogramowaniu do takich usług bo porównywalnie do cen jakie pobieracie za usunięcie sim-locka czy pseudonaprawie to macie je za bezcen.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Wypowiedzi prezentowane przez wieksza czesc internautow to zaladwie mala czesc naszego spoleczenstwa stwierdzenie idz sprzedawac marchewke albo spadaj na drzewo sa super inteleigetne i potwierdzaja ze caly bunt przeciwko serwisom podnosza 13to latkowie ktorzy pieniadze na telefon biora od mamy albo babci co do serwisow GSM najpierw sprawdz cene takiego urzadzenia a potem sie wypowiadaj @Pumpkin

      Prawda jest taka wiekszosc z nas serwisantow to elektonicy mozemy pracowac w TPsa (oby niee), serwisach telewizorow, monitorow, komputerow itd stracimy prace to bedziemy zmuszeni szukac jej gdzie indziej wtedy mozliwe ze zabierzemy prace twoim rodzicom i oni nie beda mieli ci za co kupic wybajerowanego telefonu wiec nie rozumiem Cie 13to latku dlaczego zbijasz sie z ludzi ktorzy tracą źródło dochodu??

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Panowie trzeba sie teraz skupic na pomocy sieci Play ktora jest przez innych dyskryminowana. To naturalny wrog ery i z lepsza oferta. Zacznijmy sprzedawac starty bez marzy i tlumaczyc klientom ze warto przechodzic do Play oraz bezinteresownie pomoc ludziom. Gdyby ktos z tych ciemnych klientow ery lub heyah usiadl z kalkulatorem i sprawdzil jak go kroja to teraz by nie wychwalal glupiego marketingu. To oni zakladali loki aby uwiezic ludzi w sieci. W ostatecznosci naiwny klient za to zaplaci bo zaden dobry serwis tego nie odczuje. Moze niech sie zglosza frajerzy ktorzy oddali tel do autoryzowanego serwisu a tam po miesiacu odesla z podaniem winy klienta. Czy wy wogole wiecie ze warunki gwarancji do momentu zakonczenia umowy spelni co 5 aparat a wtedy do kogo biegnie sie z placzem?????W dzisiejszych czasach aparat to tez styl i moda wiec nie kazdego zadowoli szajs za 100 zl, ludzie zaplaca duzo za ratowanie dobrego aparatu. Widze ze wypowiedzi tzw: klientow sa po prostu buraczane. Maja radosc jak by wszystkie serwisy mialy pasc przez brak swiadczenia jednej uslugi

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      posunięcie ery uderza w komiso-serwisy dwojako, brak kasy za smilocki, i mniej napraw, bo dotychczas każdy kto zdjął simlocka tracił gwarancję i stawał się potencjalnym klientem w/w, cała akcja jest nieco śmieszna bo te komisy w takim stanie jak istnieją obecnie miały prawo bytu przez jakiś okres, i właśnie on dobiegł końca, kilka lat temu jak telefony były bajecznie drogie, i żeby operator podpisał z nami umowę trzeba było przynieś kilka zaświadczeń rynek wtórny z telefonami rocznymi i więcej miał sens, obecnie z drugiej ręki kupuje się albo nowe telefony albo używane max kilka miesięcy

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Głupoty wypisujecie…jaki odłamek to era????15 %…kiche maja wiec puscili telefony bez sima…niech puszczaja…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      witam wszystkich rowniez prowadze punkt sprzedazy i serwis gsm Rowniez wpisalem sie do tego protestu gdyz dla mnie osobiscie bedzie to strata pieniedzy. Tak po prostu Zgadzam sie z faktem ze wiele komisow prowadza ludzie ktorzy powinni wypiekac pieczywo lub ukladac kostke brukowa lecz niestety takie czasy przyszly ze ludzie lapia sie roznych pomyslow zeby na zycie zarobic Fakt faktem najwiecej straci na tym wszystkim klient koncowy a nie my badz era Ci ktorzy rabia serwis porzadnie i fachowo wytrwaja bo juz zapewne od dawna tak jak ja maja stala grupe klientow ktorzy raczej ich nie opuszcza i nawet jesli bede zmuszony podniesc ceny to napewno nieznacznie. Era rowniez da sobie rade Nie ma sie co o nich martwic Z reszta teraz sie ludzie ciesza ze bez loka a za pol roku i tak przejmie ere tmobile i simlocki na bank powroca wiec to takie wskrzeszenie umierajacego a nie uklon do klientow. Co do serwisow autoryzowanych to raczej nie cieszylbym sie ta gwarancja Wszyscy doskonale znamy problem zalania i o ile faktycznie mocno zalanego telefonu nie ma sensu naprawiac bo i tak umrze za jakis czas o tyle sa telefony lekko zawilgocone na przyklad jakis styk tasmy i to juz wy7klucza naprawe serwisowa U nas kosztuje to 50 60 zl a drugi telefon 300-500 Czy to naprawde zdzierstwo ze kupuje tasme za 20-30 a z wymiana biore 50-60 Skoro uwazacie ze tak to przeciez tasmy sa na allegro a wkretaki w sklepach to po co do nas przychodzic Prawnik za porade bierze 100 za 5 minut i nikt nieprotestuje Od zawsze placi sie za wiedze tylko Ci ktorzy tej wiedzy nie maja najwiecej krzycza. Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz podkreslam wpisuje sie bo uwazam ze skoro oni nie daja zarobic mi to ja im rowniez ( przeciez my na starterze mamy 2 zlote a oni 7 – kto wiecej traci? ) Pozdrawiam wszystkich

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Monty Python wymięka.

      Siła "argumentów" zwolenników blokad jest porażająca.

      Śmiać się czy płakać?

      Olać.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      już wiadomo po co ta cała akcja: http://infobot.pl/r/146U

      śmiać się chce ;/

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Dobra – niech kończa sprzedawać ere! Przecież ja nie wiem o co cała ta dyskusja. Jeszcze jest ktoś gotów powiedzieć, że usługi operatorów typu prepaid są tylko w komisach! Że nie ma kiosków ruchu, marketów, stacji benzynowych no i oczywiście sieci nie mają własnej sieci sprzedaży. Wciągu mojego 25-cio letniego stażu życiowego parokrotnie kupowałem takie usługi (mam abonament) i nigdy nie udało mi się pod ręką znaleźć akurat komisu. Jestem przekonany, że nawet gdyby wszystkie komisy zrezygnowały z promocji i sprzedaży tych usług to użytkownicy nie mieliby większego problemu by doładować sobie konto (przecież to kwestia ulicy lub dwóch by znaleźć jakiś kiosk). Swoją drogą mam sceptyczne przekonanie do napraw telefonów. Niejednokrotnie obiło mi się o uszy, że ktoś zakupił używany telefon który był po przejściach (np. zalany) i zawieszał się itd. itp. By komisy go na siłę nie ożywiały to by nasz rynek oczyścił się z regenerowanego badziewia na allegro. Jestem pewien, że warto za trochę większe pieniądze kupić coś pewniejszego niż połaszczyć się na takie cudo z komisu.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      A co z telefonami które się psuły, bo jakiś "fachowiec" nieumiejętnie zdjąć z niego simlocka? Świetne posunięcie Ery. Ale już wiadomo, że np. Orange nie uwolni swoich telefonów.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      do bruno i innych znawców-inteligencją to raczej nie grzeszycie. Szkoda się rozpisywać w odpowiedziach na posty dzieci-może mi ktoś wytłumaczyć po co zdejmować simlocka? skoro mam umowę z siecią na dwa lata czy też inny okres, to przez ten czas używam chyba tej karty co? a jak ktoś ma inną? a po co – to dobre dla dzieci które mają 5 zł na doładowanie i zmieniają karty żeby było taniej. To jest po prostu chwyt marketingowy ERY a wielu z Was widzę uznało ich od razu za sieć cud. Dla mnie, a miałem umowę z ERĄ cztery lata – niestety trzymam się od nich z daleka. I proszę nie przedstawiać opinii o serwisach i komisach na podstawie jednego w jakiejś małej miejscowości gdzie serwisant wie tylko co to jest enter i śrubokręt-nie jestem serwisantem ale jak to w życiu są dobre i złe serwisy tak samo jak samochodowe-ILU Z WAS SERWISUJE SAMOCHODY W AUTORYZOWANYM serwisie? co Wam przeszkadza że ta sama część w sklepie obok kosztuje 4x mniej? przecież fachowa obsługa miło i przyjemnie naprawią co trzeba ….

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Jak podniesiecie ceny napraw to nikt wam nie bedzie oddawal telefonow do naprawy bo ludzie wybiora autoryzowane serwisy.Zdajemy sobie sprawe, ze zainwestowaliscie w sprzet itd ale nie straszcie klientow, ze podniesiecie ceny. Handlujecie telefonami a nie paliwem i klienci bez was tez sobie poradza.Nie bronie tu absolutnie opow bo daleko mi do tego ale jak sprzedawcy komisowi zaczynaja straszyc klientow to sie zle dzieje. Nie sprzedawajcie nic oflagujcie sie i zrobcie strajk glodowy. Nigdy w zyciu nie kupilbym produktu ery w komisie bo wole isc do APS wiec łaski nie robicie, ze ery nie bedziecie sprzedawac. Moze zakladajcie simlocki jak wam klient odda telefon a jak klient bedzie chcial kupic to sciagajcie jak tacy obrotni jestescie:)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Tiger tos pokazał klase i intelignecje w najlepszym wydaniu. Piszesz o dzieciach co skacza z sieci do sieci ale dzieci maja to do siebie, ze lubia tak robic a nie kazdy jest zlotym dzieckiem tak jak Ty. Jak ktos zaleje sobie telefon a do konca umowy ma 1,5roku to cos musi kupic a jak to cos kupi z orange bo akurat jego ojciec ma awersje do ptc to musi locka sciagnac. Co do samochodow to porownanie nie na miejscu a auto serwisuje kazdy z nas w ASO jak samochod jest nowy bo inaczej straci gwarancje wiec sam sobie przeczysz skoro trzymasz telefon tylko przez 2 lata tak jak obliguje umowa no chyba ze w trakcie gwarancji oddajesz swoja sluchawke w twoim wielkim miescie do "speca" z budki ktory wie co to komputer i kabelek.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Wiwat ERA. Wreszcie sluszna decyzja ktora przyciagnie klientow.Zawsze sie dziwilem po co byly te blokady sim.

      Zdejmowanie sim lockow w roznych punktach sprzedazy wcale nie dawalo gwarancji jego prawidlowego dzialania a i tania to usluga nie byla..Sam sie o tym przekonalem kiedys,tak wiec wlozmy miedzy bajki te zapewnienia zawodowych sciagaczy sim lockow ze bedzie gorzej. TERAZ BEDZIE NORMALNIE. Gratuluje ERA.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      era rulez!!! a biedni pseudo fachowcy gsm – jesteście żałośni, z troski o nas- klientów, (a nie o swoje dochody) chcecie dalej czesać nasze kieszenie . żenada.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139942

      Panie Leo osobiście nie znam żadnego poważnego człowieka który zmienia karty w telefonie-ewentualnie kilku handlowców którzy dla zmniejszenia kosztów używają telefonów na dwie karty.Nigdzie nie napisałem że trzymam telefon dwa lata tylko, że takie jest założenia przy podpisaniu umowy. Piszesz, że po zalaniu telefonu kupujesz nowy-98% komisów i sklepów oferuje telefonu bez simlocka-a skoro kupujesz w salonie firmowym orange mając telefon w sieci plus to gratuluje podejścia. Nie pamiętam dokładnie ale pierwszy telefon miałem w latach 90-tych i przez tyle lat nigdy żaden nie odmówił posłuszeństwa i co najciekawsze dla Ciebie nigdy żadnego nie zalałem. Poza tym przeraża mnie Wasza wiara w gwarancje producenta:) tak jak już ktoś pisał 80% telefonów po trafieniu do serwisu dostaje kwit z opisem "wymiana płyty głównej …..koszt naprawy 500zł" Serwisy autoryzowane potrafią tylko zmienić oprogramowanie i nic poza tym. Serwisujecie w ASO jak sam zauważyłeś drogi Leo tylko dlatego że utracona została by gwarancja…nie wymaga to więc komentarza-nie każdy ma nowy samochód tak jak Ty…z czego wnioskuje że nie jest dla Ciebie problemem wyłożenie 50zł na simlocka ponieważ Cię stać.

Viewing 90 reply threads
Reply To: Odpowiedź sklepów na brak simlocków (Aktualizacja)
Your information: