Start › Forum › Operatorzy › VOIP › Masowe wypowiedzenia umów post-paid w tlenofonie
-
AuthorPosts
-
-
Tak w ramach uzupełnienia – to zdanie "na Twoim koncie od dłuższego czasu nie wykonano żadnego połączenia wychodzącego" to ewidentne kłamstwo: mamy 2 konta w Tlenofonie (fakturowane razem) – na jednym codziennie jest przynajmniej 10min rozmów wychodzących do Niemiec (czasem też tyle samo w drugą stronę), na drugim dwa ostatnie połączenia wychodzące to 16.04. (>10min) i 20.04 (>3min)
-
AnonymousGuest23 kwietnia 2010 at 13:30Liczba postów: 139958
-
Rzecz w tym, że my mamy umowę na firmę… i nam wypowiedzieli. Dziś dowiedzieliśmy się jednej rzeczy – w panelu można wypełnić formularz kontaktowy (nie wiem dokładnie gdzie, bo nie ja się tym zajmowałam) i próbować się odwoływać od wypowiedzenia, ale konsultant sam nie wiedział czy to coś da.
-
AnonymousGuest23 kwietnia 2010 at 15:07Liczba postów: 139958
UOKiK, UKE, sam nie wiem ale to operator telekomunikacyjny, są więc jeszcze jakieś sposoby nacisku.
Na pewno nie ma się co pienić od razu, lepiej spróbować napisać do nich "coś" i poczekać na odpowiedź.
Dobrze, że takie sprawy wypływają, bo sam chciałem stacjonarkę do firmy mieć prze VOiP i to we freeco, ale skoro takie cuda zaczynają robić to będę obserwował co wyjdzie po tej fuzji.
-
AnonymousGuest24 kwietnia 2010 at 20:03Liczba postów: 139958
Jestem jak najbardziej za poszanowaniem praw klienta, ale jeszcze bardziej przeciwko pieniactwu i spiskowej teorii dziejów, a niestety polski internet obfituje w to drugie.
Popieram wypowiedź Gas’a. Poczekajmy.
Dzwoniłem na infolinię i powiedzeli mi, że czyszczą nieużywane konta (w ramach migracji do FCN), że nawet jako konsument mogę zostać na post-paid i że nie zmienią oferty. Jeżeli ktoś chce, to może spokojnie utrzymać i konto i numer i ofertę.
I tyle całej sprawy.
-
AnonymousGuest26 kwietnia 2010 at 10:45Liczba postów: 139958
Witam.
Informacja została wysłana do użytkowników, którzy
zalegają z opłatami bądź nie wykonują połączeń
wychodzących od minimum dwóch miesięcy. Działania te
mają na celu usunięcie martwych kont, a tym samym
oczyszczenie platformy. Absolutnie nie chcemy blokować
kont użytkownikom, którzy chcą korzystać z naszych
usług. Dlatego każdy kto zgłosi się w tej sprawie do
obsługi Tlenofonu i wyrazi chęć pozostania na
dotychczasowym warunkach, zostanie pozostawiony na
post-paid. Skontaktować można się dzwoniąc na numer
infolinii 22 398 22 22 lub poprzez formularz kontaktowy na
stronie http://www.kontakt.o2.pl/tlenofon.
Zależy nam na zadowoleniu klientów dlatego wykazujemy
się dużą elastycznością i staramy dostosować do ich
potrzeby.
-
AnonymousGuest26 kwietnia 2010 at 11:35Liczba postów: 139958
Oficjalnie chcielibyśmy zdementować pogłoski o tym, że wspólnie mielibyśmy stać się monopolistą zawyżającym ceny i nie dbającym o potrzeby klientów. Obecnie aktywnie pracujemy nad stworzeniem nowej, spójnej oferty, która byłaby korzystna zarówno dla użytkowników indywidualnych, jak i biznesowych. Choć jej ostatecznego kształtu nie możemy jeszcze zdradzić to możemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań aby klienci byli w pełni usatysfakcjonowani, a wszelkie zmiany odbyły się płynnie. Użytkownicy będą korzystać z tych samych funkcjonalności i na tych samych warunkach cenowych, będą także na bieżąco informowani o wszelkich zmianach.
-
AuthorPosts