Start › Forum › Operatorzy › VOIP › LoVoX – wirtualna czy tradycyjna centrala telefoniczna?
-
AuthorPosts
-
-
Obecnie coraz więcej firm Polsce, w pogoni za światowymi trendami, decyduje się na zamianę w swoich biurach tradycyjnych centrali telefonicznych na alternatywne, tudzież lepsze wirtualne centrale. Nie dzieje się tak bez powodu…
Pełna treść artykułu dostępna tutaj: LoVoX – wirtualna czy tradycyjna centrala telefoniczna?
-
AnonymousGuest12 lutego 2015 at 15:57Liczba postów: 139979
Nasza firma korzysta z usług LoVo i nie wiem co prawda jak wychodzi to cenowo, jednak jakość usług jest na najwyższym poziomie. Zarówno od strony wykonywanych i przyjmowanych połączeń jak i od strony zaplecza, tylko obsługiwania połączeń, centrali itp. Jeszcze nie mieliśmy na co narzekać
-
AnonymousGuest26 lutego 2015 at 20:54Liczba postów: 139979
W dzisiejszym świecie większość osób korzysta już z Internetu, więc warto właśnie z nim wiązać swoją przyszłość. Bardzo ciekawy artykuł, bardzo dobrze napisany i wyjaśniający dokładnie działanie wirtualnej centrali telefonicznej. Firmę LoVo znam z własnych doświadczeń. Bardzo dobrze działa zarówno obsługa klienta jak i jakość usług. Moja firma korzysta z usług wirtualnych centrali i połączeń już od ponad dwóch lat i muszę powiedzieć, że daje nam to wiele możliwości.
-
AnonymousGuest1 lipca 2016 at 12:52Liczba postów: 139979
-
-
AuthorPosts