Start › Forum › Inne › Nie daj się oszukać › Klient przetrzymywał pracownicę salonu Orange -Aktualizacja
-
AuthorPosts
-
-
-
Anonymous
Guest12 lutego 2010 at 08:28Liczba postów: 141094powinna byc zrobiona "czarna lista klietnow" ktorych zadna firma np telekomunikacyjna nighdy nie obsluzy!!! takie rzeczy potrzebne sa tez w sieci era oraz plusgsm. agresja ludzi siega zenitu mojej dobroci jako pracownika pewnej firmy. moze jak taka zmiane wprowadza, uspokoja sie nareszcie… dlatego dobrze ze nie pracuje w salonie jakim kolwiek.
-
Anonymous
Guest15 lutego 2010 at 20:30Liczba postów: 141094Nie dziwie sie, w salonach Orange ludzie nie mysla, pracownicy z Orange sa niekompetentni i nie znają sie na swojej pracy, brak im doswiadczenia, logicznego myslenia. Człowniek pewnie chcial cos zalatwic ale znudzilo mu sie ciagle chodzenie i zbywanie go przez pracowników salonu którzy nie posiadaja elementarnej wiedzy o np. blokowaniu skradzinego telefonu po nr. imei. Na szczescie Orange ma duzo konsultantów, ułamek z nich zna sie na swojej pracy i wiedza co do nich nalezy.
Po prostu: Człowiek zrozumial ze nic nie zdziala rozmową więc wziął sprawę w swoje ręce;-)
Moze dzieki temu Orange zrozumie jakich ludzi zatrudnia i sie poprawi:-)
-
-
AuthorPosts