Start Forum Inne Nie daj się oszukać Klient przetrzymywał pracownicę salonu Orange -Aktualizacja

Viewing 8 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Serwis Alert24.pl informuje na swoich stronach, że dziś ok. godz. 12.50 nieznany klient wziął jako zakładniczkę pracownicę salonu Orange. Tożsamość mężczyzny nie jest ustalona, podobnie jak motywy.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj:

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139943

      No niestety takie rzeczy się zdarzają, nie zazdroszczę tej pannie z salonu…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139943

      Pewnie był abonentem POP i chciał mieć taką usługę jak darmowe rozmowy w sieci 😉

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139943

      Wkur… się że go okradają 😀

      Ale tej Pani mi przykro … ;/

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139943

      Niestety nawet salony niedługo będą musiały być zabezpieczone strażnikami jak banki.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139943

      Tak emerytami, rencistami i inwalidami. Z całym szacunkiem do tych grup społecznych.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139943

      Może automatycznie przedłużyli mu umowę na kolejne 36 miesiecy…i się chłopak po prostu wkurzył.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139943

      powinna byc zrobiona "czarna lista klietnow" ktorych zadna firma np telekomunikacyjna nighdy nie obsluzy!!! takie rzeczy potrzebne sa tez w sieci era oraz plusgsm. agresja ludzi siega zenitu mojej dobroci jako pracownika pewnej firmy. moze jak taka zmiane wprowadza, uspokoja sie nareszcie… dlatego dobrze ze nie pracuje w salonie jakim kolwiek.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139943

      Nie dziwie sie, w salonach Orange ludzie nie mysla, pracownicy z Orange sa niekompetentni i nie znają sie na swojej pracy, brak im doswiadczenia, logicznego myslenia. Człowniek pewnie chcial cos zalatwic ale znudzilo mu sie ciagle chodzenie i zbywanie go przez pracowników salonu którzy nie posiadaja elementarnej wiedzy o np. blokowaniu skradzinego telefonu po nr. imei. Na szczescie Orange ma duzo konsultantów, ułamek z nich zna sie na swojej pracy i wiedza co do nich nalezy.

      Po prostu: Człowiek zrozumial ze nic nie zdziala rozmową więc wziął sprawę w swoje ręce;-)

      Moze dzieki temu Orange zrozumie jakich ludzi zatrudnia i sie poprawi:-)

Viewing 8 reply threads
Reply To: Klient przetrzymywał pracownicę salonu Orange -Aktualizacja
Your information: