Start › Forum › Sprzęt › Telefony – pozostali producenci i inne tematy › Pozostali producenci › Kiedy serwis może odmówić naprawy gwarancyjnej smartfona
-
AuthorPosts
-
-
Nowy smartfon przestał działać zaledwie kilka dni od zakupu? W takiej sytuacji pierwsze kroki kierujemy zazwyczaj do serwisu. Niestety, jak się okazuje, nie każda usterka może zostać usunięta w ramach gwarancji. W naszym najnowszym artykule eksperckim GoRepair opisuje ten problem i podpowiada, w jaki sposób można rozwiązać ten problem.
Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Kiedy serwis może odmówić naprawy gwarancyjnej smartfona
-
AnonymousGuest20 listopada 2017 at 13:59Liczba postów: 139979
no to się nic nowego człowiek nie dowiedział.
Wszystko po staremu.
„We wnętrzu każdego smartfona znajdują się specjalne czujniki wilgoci. Zmieniają one kolor nie tylko pod wpływem wody”- sami specjaliści ci serwisanci.
Sugerowane rozwiązanie również wprowadza nas do świata już znanego.Ostateczne rozstrzygnięcie nie zostało jednak podane: sprzedać telefon dalej z opisem faktycznym.
-
AnonymousGuest22 listopada 2017 at 07:04Liczba postów: 139979
Panie Piotrze, dlaczego pan oszukuje klientow?
W warunkach uzytkowania telefonu nie jest zakazane brak korzystania z urzadzenia podczas przechodzenia z chlodnej ulicy do cieplego pomieszczenia. To zadaniem producenta jest tak zabezpieczyć telefon aby podczas takich zmian telwfon nie ulwgl uszkodzeniu.
A pan po prostu oszukuje konsumentow chroniac interes producentow
-
-
AuthorPosts