Start Forum Operatorzy VOIP Jaka centrala telefoniczna do firmy ?

Viewing 11 reply threads
  • Author
    Posts
    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      Jaką centralę telefoniczną wybrać do obsługi firmy? Chodzi o możliwość wykonywania połączeń wewnętrznych (w sumie jest 8 pomieszczeń i 14 osób), oraz możliwość wyboru dla osoby dzwoniącej do nas tonowo działu z którym chce się połączyć. Dodam, że mamy wykupiony abonament oparty na VoIP.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      Jeżeli korzystasz z voipa, to nie potrzebujesz żadnej centrali w sensie urządzenia, bo technologia voip pozwala na korzystania z wirtualnej centrali iPBX.

      Nie wiem ktorego masz operatora w abonamencie, np. w halonecie do 16 stanowisk masz abonement na centrale za 39zł / miesiąc

      http://www.halonet.pl/wirtualna-centrala/

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      A ile będzie numerów zewnętrznych? I czy przewidujesz możliwość rozbudowy tego w przyszłości?
      Możesz to rozwiązać na dwa sposoby – kupić odpowiedni sprzęt i fizycznie postawić centralę gdzieś u siebie w biurze. Możesz też skorzystać z opcji centrali w chmurze.
      Zapytaj jeszcze u tego operatora [url]https://fcn.pl/urzadzenia-i-aplikacje/telefony-bramki-voip/[/url] on Ci może dostarczyć i skonfigurować odpowiednią usługę. Też na voip.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      Po co brnąć w niebagatelne koszta? – takiej opcji nie brał bym pod uwagę. Różnica między fizyczną centralą a wirtualną jest jakby utrzymywać etat programisty zamiast (okazjonallnie) korzystać z zewnętrznej obsługi informatycznej. Zważywszy że wsparcie techniczne iPBX zapewnie operator voip

      [quote]kupić odpowiedni sprzęt i fizycznie postawić centralę gdzieś u siebie w biurze [/quote]

      Co do ofert
      -FCN 48zł netto 5 stanowisk (umowa 24 mies) https://fcn.pl/abonament/wirtualna-centrala
      -Halonet 39zł netto 16 stanowisk http://www.halonet.pl/wirtualna-centrala/cennik/

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      jest opcja przekierowania na gsm, ale to ścieżka w 1 kierunku (później połączenie odbywa sie poza centralką i nie można do niej wrócić np. gdy komórka nie odbiera)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      Jeśli ktoś szuka dobrego głosu do zapowiedzi telefonicznej to polecam http://lektorski.pl/ivr.html – sprawdzone

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      IVONA MiniReader jest małym, łatwym w obsłudze i co najważniejsze całkowicie bezpłatnym oprogramowaniem, umożliwiającym odczytywanie oraz odsłuchiwanie różnorakich tekstów w komputerze – m.in. poczty elektronicznej, dokumentów czy newsów na stronach internetowych (albo zapowiedzi telefonicznych 🙂 )

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      Ja zdecydowałem się na centralę Slican i fajnie spełnia swoje zadanie. Sprawnie się obsługuje, mamy dobraną dla 16 osób w 7 pomieszczeniach. Skorzystałem z oferty firmy Rett-pol, dobrali mi odpowiedni zestaw https://sklep.rettpol.com.pl/section,Centrale_Slican,597,69 😀

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      no i gratulejszym zioom 😀

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      Mam w swojej firmie centralę telefoniczną od Rettpol. Świetnie się sprawdza, podłączone są cztery pokoje, więc nie trzeba biegać i się pytać, tylko wystarczy zadzwonić. To naprawdę pomocne

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      Wirtualna centrala telecube [url]https://www.telecube.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/[/url] z panelem graficznym, na którym możesz sobie przygotowywać i modyfikować (metoda chwyć i upuść element) schematy centrali, również w okresie testowym. Za 8 numerów wewnętrznych (i 4 miejskie) zapłacisz 49 zł netto/miesiąc, ale w tym masz wszystkie funkcje centralki i do tego nielimitowane nagrywanie rozmów.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      49 to drogo jak na miesiac… Są jakiejś tańsze opcje?

Viewing 11 reply threads
Reply To: Jaka centrala telefoniczna do firmy ?
Your information: