Start Forum Sprzęt HTC HTC EVO 3D – nieporadność regenersis

Viewing 0 reply threads
  • Author
    Posts
    • themask
      Member
      Liczba postów: 1

      A o to moja historia jak to pozbyłem się telefonu na ponad 3 miesiące:

      W dniu 23.08.2011r. zakupiłem w Komputronik’u telefon HTC EVO 3D. Przy okazji dokupiłem do niego ubezpieczenie w firmie Mondial Assistance za kwotę 493 zł, a kwota ubezpieczenia była równa kwocie zakupu telefonu 2499 zł. Ubezpieczenie obejmowało wszelakiego rodzaju usterki sprzętu, które wynikły „niechcący”, tzw. „Gwarancja beztroski”.

      W dniu 03.03.2013r. uległ wypadkowi, przejechany został samochodem. O fakcie od razu powiadomiłem ubezpieczyciela dzwoniąc na infolinię. Poinstruowany o dalszych czynnościach, wysłałem telefon, a raczej jego pozostałości (połamana obudowa, pęknięty wyświetlacz i ogólnie niedziałający) do serwisu Millenium Mobile do Warszawy. Jak się potem okazało serwis przesłał telefon do rozsławionego autoryzowanego serwisu REGENERIS.

      W dniu 05.03.2013r. po ekspertyzie ubezpieczyciel skontaktował się ze mną i poinformował, że telefon zostanie naprawiony, a koszt naprawy wyniesie około 1900 zł, które zostanie odjęte z kwoty ubezpieczenia. Naprawiony, a nie wymieniony, gdyż koszt naprawy nie przekracza kwoty ubezpieczenia.

      W dniu 20.03.2013r. zostałem poinformowany przez serwisanta Milenium Mobile, że telefon jest już poskładany i po testach zostanie wysłany. Po paru dniach, gdy nie otrzymałem przesyłki, postanowiłem zadzwonić do ubezpieczyciela, z zapytaniem czy jest mu coś wiadomo o naprawie. Po uzyskaniu przez niego informacji zostałem poinformowany przez ubezpieczyciela, że serwis Milenium Mobile czeka na część obudowy (szybka tylnej kamery). Zdziwiony byłem bardzo, że serwis udziela innych informacji niż ubezpieczyciel. Jak się potem okazało serwis REGENERSIS wysłał do serwisu nie do końca naprawiony telefon, więc serwis musiał go odesłać.

      W dniu 19.04.2013r. dostałem telefon z powrotem. Wszystko wyglądało ok, do czasu jak postanowiłem wykonać połączenie na Skype i obraz zamiast z przedniej kamery był wyświetlany z tylnej i to do góry nogami. Od razu więc zadzwoniłem na infolinię Mondial’a żeby powiadomić o wyżej wymienionym problemie. Na następny dzień Mondial skontaktował się ze mną i poinformował, że powinienem sprzęt wysłać do Milenium Mobile na reklamację. Od razu więc wysłałem telefon do Milenium Mobile, a ten odesłał do REGENERSIS

      W dniu 10.05.2013r. zostałem poinformowany, że telefon zostanie wymieniony na nowy tzw. SWAP (Refurbish, UNIT), bo jak się okazało płyta główna, którą wymienili jest uszkodzona, a producent nie potrafi się określić kiedy będzie w stanie wysłać nową.

      W dniu 29.05.2013r. odzyskałem telefon. Przyszedł do mnie tzw. SWAP (telefon złożony przez producenta nie przeznaczony do sprzedaży – tak mi to tłumaczono). Uradowany odpalam go i już na samym starcie odkryłem, że moduł WIFI nie działa, nie chce się włączyć. Szlag mnie trafił. Teraz już nawet nowy sprzęt posiada usterki i to takie które bardzo łatwo da się wykryć.

      Teraz zażądałem wymiany na nowy model, ale inny niż EVO 3D. Widocznie ten nie jest mi pisany. Zamiast niego zawnioskowałem o HTC ONE X, jedyny telefon z parametrami nie słabszymi od EVO. I czekam na odpowiedź do 03.06.2013r. (Czyli dokładnie 3 miesiące od daty wypadku)

      W dniu 04.06.2013r. zostałem poinformowany przez HTC, że decyzja Dyrektora HTC Polska została podjęta i telefon zostanie wymieniony na inny model najprawdopodobniej HTC ONE X, jak tylko odeślę niedziałający do REGENERSIS.

      W dniu 05.06.2013r. odesłałem (po raz kolejny!) telefon kurierem do Milenium Mobile, a ten odesłał do REGENERSIS.

      Po niedzieli zobaczymy jak szybko nowy telefon zostanie odesłany. Jak do tej pory REGENERSIS jakoś słabo radził sobie z naprawą, a nawet wymianą sprzętu. Ciekawe jak szybko sprawa się zamknie.

Viewing 0 reply threads
Reply To: HTC EVO 3D – nieporadność regenersis
Your information: