Tagged: bookpublishingcanada
-
AuthorPosts
-
-
A może małe, lokalne firmy powinny się bardziej skupić na tradycyjnych formach reklamy?
Prowadzę niewielką działalność, mam też skromną stronkę, na którą jednak wchodzi niewiele osób… no ale po co ktokolwiek miałby odwiedzać witrynę komisu samochodowego, jeżeli nie chce kupić auta?? Jak dotąd najwięcej zapytań przynosi mi wystawianie ogłoszeń, ale podobno dzięki pozycjonowaniu dałoby się nie tylko zwiększyć zainteresowanie, ale też przestać płacić tym wszystkim platformom…
Ma to Waszym zdaniem ręce i nogi, a przede wszystkim głowę? -
-
Reklama może być korzystna, ponieważ pomaga przedstawić produkty i usługi potencjalnym klientom, zwiększając ich świadomość i zainteresowanie. Jednak nieetyczne lub agresywne praktyki reklamowe mogą prowadzić do dezinformacji, manipulacji lub poczucia nacisku na konsumentów, co może prowadzić do negatywnych skutków dla ich zdrowia psychicznego i finansowego. Ważne jest, aby reklama była uczciwa, przejrzysta i zgodna z zasadami etyki, aby przynosiła korzyści zarówno firmom, jak i klientom.
-
-
-
Jana
Guest26 lipca 2024 at 14:41Liczba postów: 135917Mimo że jestem specjalistką ds pozycjonowania, uważam, że pozycjonowanie bardzo opłaca się małym firmom.
Za te wszystkie ogłoszenia jak i za reklamy musisz regularnie płacić. Jak tylko nie płacisz, bo masz np. trudniejszy okres, to twoja reklama znika i nowi klienci już nie mogą Cię znaleźć. Natomiast pozycjonowanie SEO to jest proces rozłożony w czasie, ale jak już zdobędziesz dobre pozycje, to będziesz je długo utrzymywać, a poza tym często jest tak, że lokalne pozycjonowanie (w twoim mieście lub okolicy) nie kosztuje dużo, a twoja strona dość szybko zaistnieje w wynikach wyszukiwania. -
-
-
AuthorPosts