Start Forum Rynek Rozliczenia i płatności Aby sprawnie przenosić numer trzeba usprawnić komunikację pomiędzy operatorami

Viewing 10 reply threads
  • Author
    Posts
    • rafaik
      Member
      Liczba postów: 364

      Od 6 lipca br., zgodnie z rozporządzeniem ministra infrastruktury, przenoszenie numeru telefonu komórkowego powinno trwać maksymalnie jeden dzień. W wielu przypadkach jest to jednak fikcja. O potrzebie wypracowania wspólnego systemu komunikacji pomiędzy operatorami pisze dzisiejsza Gazeta Prawna.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj:

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140011

      jak oni dbaja o abonentów ??????!!!!!!!!! niech pan rzecznik nie gada glupot bo prezes bauc juz przestal, przenosze 2 numery z plusa (abo) do palya od 11 maja bede mial przeniesiene pod koniec sierpnia ,komunikacja to chyba z polkomtelem jest mozliwawa tylko na papierze perfumowanym i to tylko w kolorze różowym a może tylko w serduszka ????????????? szkda slów marnować na temat tej firmy

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140011

      Jak ja przenosiłem z Plusa to łączyli z działem odpowiedzialnym za przenośność, teraz już nie przenoszą. Jak pani z tego działu sprawdziła błąd to powiedziała "k…a mać" aż mnie zatkało 🙂 taka to firma ten Plus

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140011

      no tak.. 18.06 poszlo wypowiedzenie umowy oraz faxem z punktu plusa poszlo techniczne zaswiadczenie o przen. numeru i co? plus twierdz ze nie ma tego dokumentu, moge sobie reklamacje zlozyc co z tego jak numer wylaczaja 31.07, albo moge sobie wycofac rezygnacje i wyfocac wniosek o przeniesienie ktorego ponoc nie maja i zlozyc nowa rezygnacje z nowym wnioskiem..

      kij im w kask z tym numerem telefonu

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140011

      Tak wygląda panowanie biurokracji w Polsce . I to nie tylko państwowej , ale i korporacyjnej . Jednym wydaje się , że ich decyzje mają moc sprawczą – nie zważając na uwarunkowania techniczne . Inni uważają , że ich ośli upór przynosi korzyści firmie – nie dostrzegając , że jest wręcz odwrotnie . A później Pan wini Wójta , a ten Plebana . Zaś zbyt łatwowierni klienci tylko nerwy tracą .

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140011

      a ja wypełniłem wniosek na stronie mBanku – nawet z domu nie wychodziłem – kurier przyjechał podpisałem pełnomocnictwo i tyle-tak się traktuje klientów:)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140011

      w newsie wspomina sie tylko cytat człowieka z polkomtela..ciekawe czy ma to związek z faktem ze w prepaid mnp trwwa,zgodnie z prawem, 7dni zas z abonamentowcami sa przedziwne problemy różnorodnej natury które opóznia mnp??żadnej więzi przyczynowo skutkowej nie widac.chyba

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140011

      Przeniesienie z S+ do PF trwało 7 dni (6-13 lipca). Plus wyłączył numer przed 24.00, a Play go przejął w ciągu max 2 h. Gdyby nie te 7 dni mogę tylko powiedzieć, że u znajomego proces przebiegał b.sprawnie. I obecnie zadowolenie pełne. 105PLN bonusów do wykorzystania (w ciągu 3 miesięcy kalendarzowych).

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 140011

      Jedynie polsat i play zastosowali się do przenoszenia numerów w 24 godziny i to bez opłat. Powinni teraz dla przykładu ukarać wielką 3!, bo im się w głowach poprzewracało. Jak zysk im zmalał o kilka milionów to nazywają to stratą i obarczają winą MVNO. Tymczasem i tak ceny za minutę należą u nas do najdroższych. Kibicuję polsatowi bo ostatnio dogadał się ze sferią i będzie dostarczał jeszcze internet.

    • anulkaa_45
      Member
      Liczba postów: 8

      plus już 6 lipca zniósł opłatę za przenoszenie numeru

      akcja z przenoszeniem w 1 dzień jest super, chwała wszystkim operatorom świata za to

      ale żeby to miało sens, wszyscy operatorzy muszą nie tylko wykazać się gotowością, ale i stworzyć jakiś wspólny system zapewniający bezpieczeństwo danych

      ustawodawca chyba pospieszył się z tym nowym prawem – operatorzy mieli 12 dni na dostosowanie się!

      ja tam zostaję w plusie

    • szkodnik_byd
      Member
      Liczba postów: 10

      powiem tak plus wstrzymuje przenosiny tlumaczac brakiem wniosku u siebie w bazie play wysylal 4 ponaglenia w koncu za 4 po 24 godzinach plus zauwazyl wniosek i przenosil numer 3 dni telefonujac wielokrotnie do biura obslugi plusa jeden z pracownikow powiedzial ze przeniesienie numeru w 6 godzin czy nawet 24 godziny jest niemozliwe i nikt tego nie jest wstanie zrobic (chyba nikt w plusie) no nic jak sypna sie kary moze zmadrzeja

      co do UKE tam tez ludzie niedoinformowani a jak chcialem zglosic nieprawidlowosci to mi powiedzieli ze to nie ma sensu bo zanim rozpatrza moja porsbe to pewnie numer przeniosa ;p takze pan powiedzial mi z UKE ze mam poprosic operatorow o dogadanie sie ;p szok

Viewing 10 reply threads
Reply To: Aby sprawnie przenosić numer trzeba usprawnić komunikację pomiędzy operatorami
Your information: