Samsung zdobył nagrodę iF DESIGN AWARD 2024 za zewnętrzne dyski Samsung T9 i Samsung T7 Shield

Samsung Electronics został zwycięzcą tegorocznej edycji iF DESIGN AWARD, światowej sławy nagrody w dziedzinie designu. Przenośne dyski Samsung T9 oraz Samsung T7 Shield otrzymały prestiżowe nagrody w kategorii zewnętrznych nośników pamięci SSD.

Samsung rozszerza dostępność Galaxy AI

Samsung udostępnia nową aktualizację interfejsu One UI 6.1, dzięki której posiadacze urządzeń z serii Galaxy S23, S23 FE, Z Flip5, Z Fold5, Tab S9 (5G) i Tab S9 (Wi-Fi) zyskają nowe możliwości komunikacji, funkcje wspomagające kreatywność i produktywność, dzięki Galaxy AI.

W Polsce wzrosła sprzedaż luksusowych telewizorów

Samsung po raz kolejny udowodnił, że w kategorii telewizorów o najwyższej rozdzielczości i jakości obrazu nie ma sobie równych. W 2023 roku w Polsce seria Neo QLED Excellence Line została niekwestionowanym liderem sprzedaży wśród telewizorów o rozdzielczości 8K, odnotowując spory wzrost zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym.

Samsung wprowadza funkcję wyświetlania map 3D opartą na SmartThings i sztucznej inteligencji

Samsung wprowadza, zaprezentowaną po raz pierwszy na targach CES 2024, funkcję Widoku Mapy 3D. Pokazuje ona położenie inteligentnych urządzeń w domu oraz ich stan. Od teraz jest ona dostępna dla telewizorów i urządzeń AGD we wszystkich krajach, w których można korzystać z aplikacji SmartThings. Funkcja ta ułatwia sterowanie inteligentnym domem i rozszerza możliwości tej niezwykle

Firma Samsung Electronics Polska podpisała Kartę Różnorodności

Marzec jest miesiącem różnorodności, równości i włączenia w firmie Samsung. Z tej okazji odbywają się m.in. webinary i warsztaty, które pozwalają lepiej zrozumieć, jak czerpać z różnorodności i inkluzywności.

Przeceny na powitanie wiosny od Orange

Na rozpoczęcie nowej pory roku w Orange rozkwitają okazje. Sprawdźmy, co dla nas przygotował i przecenił Operator. Kupimy taniej m.in. smartfony, sprzęty z recyklingu czy telewizory.

Samsung po raz 10 liderem globalnego rynku soundbarów

Samsung nieprzerwanie utrzymuje pozycję lidera na rynku soundbarów. Według danych firmy badawczej FutureSource Consulting, to właśnie soundbary Samsung po raz 10. z rzędu w 2023 roku były najchętniej kupowane na świecie. W omawianym okresie firma miała 20,3% rynku soundbarów ilościowo i 18,8% wartościowo. Cieszą się one dużą popularnością także w Polsce – są najczęściej wybierane

Przejdź do góry