Platforma goodie od Banku Millennium w 2022 roku odnotowała rekordowe wyniki. Użytkownicy dokonali ponad 5 milionów transakcji ze zwrotem części wydatków poprzez goodie cashback. Dzięki temu łącznie uzyskali aż 14 mln zł zwrotu za zakupy.

 

– W ostatnich miesiącach ceny w Polsce rosną najszybciej od lat. Słowo inflacja towarzyszy nam codziennie, zostało nawet ogłoszone ekonomicznym słowem 2022 roku. Szukamy więc rozwiązań, które pomagają nam ograniczać wydatki i płacić mniej za zakupy. Aktywne korzystanie z platformy goodie to naturalne następstwo takich działań. Dzięki goodie użytkownicy mogą nie tylko łatwo i szybko wyszukiwać najlepsze oferty w swoich ulubionych sklepach, ale mają też możliwość uzyskania zwrotu części wydatków. Po naszej stronie dbamy o to, aby na bieżąco poszerzać listę ofert dostępnych w goodie, rozwijamy możliwości usługi cashback, wprowadzamy dodatkowe funkcje. Wszystko po to, aby korzystanie z goodie było jak najbardziej intuicyjne i opłacalne dla klientów. Niewątpliwym sukcesem było wspólne wdrożenie usługi „Zwroty za zakupy” bezpośrednio w systemie bankowości internetowej i mobilnej Banku Millennium. Dzięki niej, z goodie można korzystać bezpośrednio z aplikacji bankowej oraz Millenetu, co cieszy się dużym zainteresowaniem klientów banku – powiedziała Katarzyna Tomaszewska, kierująca Zespołem Komunikacji Marketingowej i PR w Millennium Goodie.

 

W 2022 roku aplikacja goodie zanotowała rekordowe wyniki w zakresie zainteresowania użytkowników zakupami w sieci i programem goodie cashback. Oprócz znacznych wzrostów w liczbie i wartości transakcji dokonywanych za pośrednictwem platformy, wzrosła też liczba użytkowników goodie. Rosnącą popularnością cieszą się również inne funkcje aplikacji, takie jak gazetki oraz karty podarunkowe.

Od początku działania usługi goodie cashback użytkownicy dokonali zakupów za jej pośrednictwem na kwotę ponad 1,7 mld zł, uzyskując prawie 37 mln zł naliczonego cashbacku.