Maskowanie numeru pozwala zachować dzwoniącemu anonimowość. To najlepsze rozwiązanie, jeśli nie chcemy dzielić się kontaktami naszych klientów z osobami, z którymi mają kontakt na etapie, np. realizacji zamówienia. W ten sposób mamy pewność, że dane naszych kontrahentów nie trafią do baz danych konkurencji i w inne niepowołane ręce.

Czym jest maskowanie numeru telefonu?

Maskowanie numer telefonu to skuteczne zabezpieczenie przed próbą wyłudzenia danych naszych kontrahentów. Dodatkową zaletą jest fakt, że klienci naszej firmy mają pewność, że pozostają anonimowi. Doświadczenia wielu firm wskazują, że dzwoniący nie zawsze chce, aby jego numer telefonu wyświetlał się obcym osobom. Dla nas jako przedsiębiorców to pewność, że nasza baza danych nie dostanie się w ręce konkurencji. Zdarza się, że nasi pracownicy, zmieniając pracodawcę, zabierają ze sobą klientów, z którymi mieli bezpośredni kontakt. Taka praktyka nie jest karalna, więc warto się wcześniej przed tym zabezpieczyć. To skuteczne rozwiązanie zwłaszcza dla firm, gdzie na etapie kontaktu z klientem jest wiele osób, odpowiedzialnych za różne aspekty realizacji zamówienia.

Ukrywanie numeru polega na szyfrowaniu połączenia w ten sposób, że kontakt nie wyświetla się osobie, która odbiera połączenie. Warto pamiętać, że to dodatkowy atut przedsiębiorcy, który dopiero prezentuje ofertę potencjalnym kontrahentem. Bezpieczeństwo danych ma bowiem kluczowe znaczenie na obecnym rynku, niezależnie od branży.

Zalety korzystania z maskowania numeru

Wybierając oprogramowania dedykowane dla firm, mamy pewność, że wszystkie połączenia będą szyfrowane automatycznie. Wystarczy zalogować się do intuicyjnego panelu danego dostawcy i odpowiednio go skonfigurować. Rozwiązania proponowane przez Apifonicę pozwalają na znacznie więcej niż tylko ukrywanie numeru. Właściciel firmy zyskuje narzędzie do monitorowania wszystkich połączeń służbowych między swoimi pracownikami a klientami. Rozmowy są nagrywane, więc ma wiedzę na temat jakości obsługi klienta w firmie, a także możliwość szybkiej reakcji w razie problemów. Sumując zalety, warto podkreślić, że z taką technologią:

  • nie tracimy klientów,
  • prowadzimy bieżący monitoring,
  • kontrolujemy jakość obsługi.

Skuteczna komunikacja z klientem a biznes

Optymalizacja i najnowsze rozwiązania pozwalają ograniczać koszty. Mając wielu kontrahentów i wielopoziomowy proces ich obsługi zwykle musimy zatrudnić firmę do monitorowania połączeń i ich obsługi, co generuje większe wydatki. Rozwiązania typu maskowanie numeru telefonu, ale też voicebot, który potrafi obsłużyć wiele połączeń jednocześnie czy interfejs do wysyłania spersonalizowanych wiadomości marketingowych są w stanie usprawnić pracę i wyeliminować konieczność zatrudnienia zewnętrznych pracowników.

Współczesny biznes to też ochrona danych osobowych. Bezpieczeństwo jest ważne zwłaszcza w kontekście ochrony danych osobowych i przestrzegania regulacji nakładanych przez RODO. Apifonica nie tylko zabezpiecza dane, ale też przechowuje je w chmurze. Dzięki temu nie musimy posiadać dodatkowej serwerowni.