Umowę na usługi telekomunikacyjne z Orange Polska można podpisać w domu, kawiarni czy parku. Na tablecie albo telefonie. Dostaniecie ją na e-mail, przy zamówieniu poprzez stronę internetową lub w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem. A jeśli wolicie skorzystać z usług doradcy w salonie Orange, tu też operator zaoferuje podpisanie umowy na tablecie. W 2020 roku z e-umowy skorzystało 355 tys. klientów Orange. Dzięki temu Orange nie wydrukował 11,6 mln stron, oszczędzając wspólnie prawie tysiąc drzew!

 

Wygodnie i bezpiecznie

Wraz z rozwojem technologii zużywamy coraz mniej papieru. Narzędzia do zarządzania cyfrowymi dokumentami i ich obiegiem są prostsze w obsłudze i bardziej dostępne. Dokumenty cyfrowe są stosowane w urzędach i firmach, które doceniają ich efektywność, a dla nas oznaczają wygodę i możliwość załatwienia wielu spraw z domu, bez konieczności wizyty.

„Technologie, które mogą sprawić, że unikniemy wycinki choćby jednego drzewa, zawsze są potrzebne. Warto dążyć do ograniczania zużycia papieru, aby nie marnować produktów pochodzących z lasu i nie produkować śmieci. Przy produkcji papieru stosowane są substancje chemiczne i potrzeba dużo wody, a trwałość tego nośnika informacji jest krótka. W Orange Polska wolimy sadzić lasy i nie drukować dokumentów, dlatego dygitalizujemy procesy wewnątrz organizacji i w relacjach z klientami.”

 

E-umowy zamiast milionów kartek

„Z e-umowy można skorzystać kupując nową ofertę mobilną lub przedłużając aktualną umowę na usługi mobilne i stacjonarne lub przenosząc numer na kartę do oferty abonamentowej. Jeśli jesteś klientem indywidualnym i nie masz jeszcze usług Orange lub jesteś klientem Orange na kartę i chcesz kupić nową usługę mobilną, możesz skorzystać z usługi bankowej weryfikacji tożsamości – usługa jest już dostępna dla klientów indywidualnych, posiadających konto w 6 bankach: PKO BP SA, Pekao SA, Intelligo, ING Bank Śląski, Gettin Bank i mBank. Pracujemy nad poszerzeniem tej listy.

Właśnie udostępniliśmy użytkownikom usługę mojeID, czyli usługę zdalnego potwierdzania tożsamości dostarczaną przez KIR. Dzięki temu rozwiązaniu poszerzy się grono klientów, który skorzystają z e-umowy na usługi mobilne bez wychodzenia z domu.

A propos poszerzania ofert to rozszerzyliśmy też możliwość samodzielnego odbioru z paczkomatu zamówień dla klientów biznesowych, w ramach jednego tzw. multi-koszyka dla 3 wybranych produktów.  O tym, że to lepsze dla środowiska pisałam już wcześniej na blogu.”

 

Umowa na tablecie

We wszystkich salonach Orange – firmowych i partnerskich – można podpisać umowy i inne dokumenty na tablecie. Jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, zastosował to rozwiązanie w całej sieci salonów Orange. Dla środowiska oznacza 9,18 mln niewydrukowanych stron, czyli prawie 780 drzew. Dla nas to wygodę, bo dokumenty są wyświetlane na ekranie urządzenia, które następnie otrzymujemy mailowo w formie elektronicznej.

Te codziennie działania i usprawnienia Orange Polska, w które można się włączyć, wpisują się w ambicje środowiskowe i klimatyczne. Nadrzędnym celem Orange jest osiągnięcie neutralności klimatycznej netto (Net Zero Carbon) do 2040 roku.