Umowę na usługi telekomunikacyjne z Orange Polska można podpisać w domu, kawiarni czy parku. Na tablecie albo telefonie. Dostaniecie ją na e-mail, przy zamówieniu poprzez stronę internetową lub w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem. A jeśli wolicie skorzystać z usług doradcy w salonie Orange, tu też operator zaoferuje podpisanie umowy na tablecie. W 2020 roku z e-umowy skorzystało 355 tys. klientów Orange. Dzięki temu Orange nie wydrukował 11,6 mln stron, oszczędzając wspólnie prawie tysiąc drzew!
Wygodnie i bezpiecznie
Wraz z rozwojem technologii zużywamy coraz mniej papieru. Narzędzia do zarządzania cyfrowymi dokumentami i ich obiegiem są prostsze w obsłudze i bardziej dostępne. Dokumenty cyfrowe są stosowane w urzędach i firmach, które doceniają ich efektywność, a dla nas oznaczają wygodę i możliwość załatwienia wielu spraw z domu, bez konieczności wizyty.
„Technologie, które mogą sprawić, że unikniemy wycinki choćby jednego drzewa, zawsze są potrzebne. Warto dążyć do ograniczania zużycia papieru, aby nie marnować produktów pochodzących z lasu i nie produkować śmieci. Przy produkcji papieru stosowane są substancje chemiczne i potrzeba dużo wody, a trwałość tego nośnika informacji jest krótka. W Orange Polska wolimy sadzić lasy i nie drukować dokumentów, dlatego dygitalizujemy procesy wewnątrz organizacji i w relacjach z klientami.”
E-umowy zamiast milionów kartek
„Z e-umowy można skorzystać kupując nową ofertę mobilną lub przedłużając aktualną umowę na usługi mobilne i stacjonarne lub przenosząc numer na kartę do oferty abonamentowej. Jeśli jesteś klientem indywidualnym i nie masz jeszcze usług Orange lub jesteś klientem Orange na kartę i chcesz kupić nową usługę mobilną, możesz skorzystać z usługi bankowej weryfikacji tożsamości – usługa jest już dostępna dla klientów indywidualnych, posiadających konto w 6 bankach: PKO BP SA, Pekao SA, Intelligo, ING Bank Śląski, Gettin Bank i mBank. Pracujemy nad poszerzeniem tej listy.
Właśnie udostępniliśmy użytkownikom usługę mojeID, czyli usługę zdalnego potwierdzania tożsamości dostarczaną przez KIR. Dzięki temu rozwiązaniu poszerzy się grono klientów, który skorzystają z e-umowy na usługi mobilne bez wychodzenia z domu.
A propos poszerzania ofert to rozszerzyliśmy też możliwość samodzielnego odbioru z paczkomatu zamówień dla klientów biznesowych, w ramach jednego tzw. multi-koszyka dla 3 wybranych produktów. O tym, że to lepsze dla środowiska pisałam już wcześniej na blogu.”
Umowa na tablecie
We wszystkich salonach Orange – firmowych i partnerskich – można podpisać umowy i inne dokumenty na tablecie. Jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, zastosował to rozwiązanie w całej sieci salonów Orange. Dla środowiska oznacza 9,18 mln niewydrukowanych stron, czyli prawie 780 drzew. Dla nas to wygodę, bo dokumenty są wyświetlane na ekranie urządzenia, które następnie otrzymujemy mailowo w formie elektronicznej.
Te codziennie działania i usprawnienia Orange Polska, w które można się włączyć, wpisują się w ambicje środowiskowe i klimatyczne. Nadrzędnym celem Orange jest osiągnięcie neutralności klimatycznej netto (Net Zero Carbon) do 2040 roku.
Drzewa drzewami, ale umowy papierowe zawierane „zdalnie”, szczególnie utrzymaniowe, wymagały wizyty kuriera. Oczywiście kiedy, jak większość normalnych, człowiek pracuje 8-16 i w pracy nie może przyjmować obcych kurierów, to był problem wręcz kosmiczny – dla obu stron. Tylko kurierów teraz żal…
Nom jak kurier jedzie to na samej wodzie ;),
żeby komputer działał i ich serwery to musi elektrownia węgiel spalac więc eko sreko