Jesteś tutaj:--, Top7-Podczas targów NRF 2020 Zebra Technologies przedstawia nowe inteligentne rozwiązanie do automatyzacji

Podczas targów NRF 2020 Zebra Technologies przedstawia nowe inteligentne rozwiązanie do automatyzacji

Firma Zebra Technologies Corporation oferująca innowacyjne rozwiązania dla biznesu, pozwalające uzyskać przewagę nad konkurencją, zaprezentowała dziś nowe, inteligentne rozwiązanie do automatyzacji o nazwie SmartSight. Pomaga ono zwiększyć wydajność operacji sklepowych i podnieść poziom zadowolenia klientów w sklepach spożywczych oraz super- i hipermarketach. Rozwiązanie SmartSight wykorzystuje wizje komputerowe (computer vision), nauczanie maszynowe (machine learning), automatyzację przepływu pracy (workflow automation) oraz funkcjonalność robota w mobilnym systemie do automatyzacji firmy Zebra o nazwie EMA50.

System wykorzystywany jest w celu precyzyjnego identyfikowania brakujących zapasów, niespójności cenowych oraz problemów z planogramami stanowiącymi graficzne odzwierciedlenie półki w sklepie. Dostępne w ramach subskrypcji rozwiązanie jest pierwszym, które na podstawie danych opracowuje działania naprawcze i wysyła je do komputerów mobilnych pracowników sklepu w celu rozwiązania problemu niemal w czasie rzeczywistym.

 

SmartSight zwiększa dostępność zapasów sklepowych do poziomu powyżej 95 proc. za pomocą funkcji samodzielnego skanowania półek i generowania zadań związanych z uzupełnianiem lub inwentaryzacją dla pracowników. Dzięki temu można zwiększyć zawartość koszyka, skuteczniej dbać o spójność cen i egzekwować prawidłową realizację planogramów. Rozwiązanie to pozwala także detalistom zaoszczędzić średnio 65 roboczogodzin tygodniowo (w przeliczeniu na sklep), które wykorzystuje się na zadania związane z obsługą klientów zamiast na zarządzanie zawartością półek.

 

SmartSight jest dostępne wyłącznie w ramach subskrypcji, a w jego skład wchodzą: mobilny system do automatyzacji o nazwie EMA50, platforma programowa do automatyzacji sprzedaży oraz usługi profesjonalne i zarządzanie. SmartSight można zintegrować z istniejącym systemem sprzedażowym lub rozszerzyć za jego pomocą model BOPIS (zamówienie online i odbiór w sklepie) lub BODFS (zamówienie online i dostawa ze sklepu).

 

– SmartSight i EMA50 powstały po to, aby pomóc detalistom w pełnym wykorzystaniu szans, jakie oferuje gospodarka „na żądanie” w obliczu rosnącej konkurencji i braków kadrowych – mówi Joe White, Senior Vice President and General Manager of Enterprise Mobile Computing, Zebra Technologies. „Rozwiązanie SmartSight, bazujące na bogatym doświadczeniu  firmy Zebra w sektorze handlu detalicznego i jej pozycji branżowej wypracowanej przez ostatnie 50 lat, zapewnia sprzedawcom sklepów stacjonarnych przewagę nad konkurencją, wysyłając pracownikom zadania w oparciu o aktualny stan półki sklepowej, dzięki czemu mają oni więcej czasu na interakcje z klientami i ich obsługę”.

 

Z najnowszego badania firmy Zebra zatytułowanego Global Shopper Study wynika, że detaliścitracą klientów sklepów stacjonarnych na rzecz klientów kupujących przez Internet głównie z powodu problemów z zapasami, a zwłaszcza braku towarów. Sprzedawcy i klienci są rozczarowani niedostępnością produktów w sklepach. . 43 proc. sprzedawców jako główną przyczynę frustracji wskazuje skargi klientów na braki towaru. Z kolei 39 proc. kupujących przyznaje, że właśnie z powodu braków zdarzyło się im wyjść ze sklepu z pustymi rękoma. 25 proc. klientów twierdzi, że zrezygnowało z zakupu, ponieważ cena towaru w sklepie stacjonarnym była niezgodna z ceną w sklepie internetowym, a 15 proc. kupujących nie było w stanie odnaleźć prawidłowej lub promocyjnej ceny na produktach.  Rozwiązanie SmartSight firmy Zebra pomaga detalistom w znacznym stopniu wyeliminować okoliczności sprzyjające powstwaniu braków i zminimalizować przypadki niezgodności cenówek. Wpłynie to korzystnie na zwiększenie poziomu lojalności klientów oraz średnią wartość koszyka.

 

NAJWAŻNIEJSZE WNIOSKI

  • Podczas targów NRF2020 firma Zebra zaprezentuje na stanowisku nr 3301 rozwiązanie SmartSight obejmujące mobilny system do automatyzacji EMA50 dla biznesu, platformę programową do automatyzacji sprzedaży oraz usługi profesjonalne i zarządzane.
  • Dostępne w ramach subskrypcji rozwiązanie SmartSight powstało z myślą o super- i hipermarketach oraz sklepach spożywczych. Wykorzystuje uczenie maszynowe i technologie zrobotyzowane w celu gromadzenia informacji o półkach i sklepie, co pozwala zapewnić dostępność zapasów na poziomie 95 proc.
  • SmartSight to pierwszy w branży detalicznej inteligentny system zautomatyzowany, ukierunkowany na działania naprawcze, który dzięki danym analizuje układ sklepu, usprawnia procesy i generuje działania naprawcze w czasie rzeczywistym i wysyła je na komputery mobilne pracowników sklepu.
  • Dzięki równoczesnej automatyzacji zarządzania produktami, cenami i planogramami rozwiązanie to pozwala detalistom zaoszczędzić średnio 65 roboczogodzin tygodniowo (w przeliczeniu na sklep), które wykorzystuje się na zadania związane z obsługą klientów zamiast na zarządzanie zawartością półek.


Autor |2020-01-13T15:49:15+02:0013 stycznia 2020 15:49|Kategorie: Newsy, Top7|0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.