Firma Louis Vuitton, znana jako marka modnych i drogich ubrań, postanowiła mocniej wejść w rynek urządzeń elektronicznych. Niedawno pisaliśmy o zegarku Luis Vuitton, teraz firma pokazuje bezprzewodowe słuchawki. Oczywiście LV nie robi ich od podstaw, wzięto gotowy model i dodano swoje logo. Po czym cena słuchawek wzrosła trzykrotnie.
Firma wzięła za podstawę model słuchawek Master & Dynamic MW07, które i tak nie są tanie — 299 Dolarów, czyli około 1100 Złotych. W wersji Louis Vuitton, cena słuchawek wzrosła do $995 (~3680 Złotych).
To co zmieniono, to obudowa do przenoszenia słuchawek z wbudowanym akumulatorem. Stałą się bardziej masywna i jest okrągła. Na funkcjonalność i jakość dźwięku to nie ma żadnego wpływu. Poniżej, dla porównania wersja Master & Dynamic.
master dynamic
Jak widać, w przypadku Luis Vuitton, dodanie logo spowodowało trzykrotny wzrost cen.
Ot i podstawowy cel marketingu. Przekonać baranki, że dany model z jakimś logo jest wart więcej, niż bez niego.