Anna Lewandowska dołączyła do #TeamHuawei, grupy influencerów identyfikujących się z marką i używających na co dzień produktów Huawei. Obecność Lewandowskiej została ogłoszona 8 listopada w Warszawie podczas uroczystości w Zamku Ujazdowskim, na której świętowano premierę flagowych smartfonów z serii Huawei Mate 20.
Anna Lewandowska, mistrzyni świata i wielokrotna medalistka mistrzostw Europy i Polski w karate tradycyjnym, jedna z najbardziej znanych i cenionych trenerek w Polsce, dietetyczka i przedsiębiorczyni, doskonale wpisuje się w hasło „Make it possible”, które przyświeca marce Huawei. Lewandowska jest założycielką popularnego bloga Healthy Plan by Ann, na którym promuje zdrowy styl życia i aktywność fizyczną. Jest też twórczynią marki Foods by Ann oraz współtwórczynią bloga i sklepu Baby by Ann. Stworzyła aplikację Diet & Training by Ann oraz wydała kilka książek i DVD poświęconych aktywności fizycznej i zdrowej diecie. Jest także prezesem stowarzyszenia Olimpiady Specjalne Polska, w którym wspiera sportowców z niepełnosprawnością intelektualną oraz współwłaścicielem centrum treningowego Healthy Center by Ann. Każdego dnia inspiruje Polaków, udowadniając, że w walce o marzenia kluczowe są wytrwałość, ciężka praca i wiara w siebie.
– Team Huawei kojarzy mi się z energetycznymi ludźmi, ludźmi z pasją. Jestem bardzo szczęśliwa, że do niego dołączyłam i będę mogła dzielić się z Wami swoją pasją i energią za sprawą mojego nowego Mate 20 Pro. Nie ukrywam, że często podkradałam telefon Robertowi. Tak naprawdę smartfon to nieodłączna część mojego codziennego życia. Smartfon jest moim podręcznym centrum zarządzania, mobilnym biurem, z jego pomocą zarządzam biznesem i dzielę się moją pasją w kanałach social media. Robię też bardzo dużo zdjęć, więc ważny jest dla mnie dobry aparat, a taki jest właśnie w Mate 20 Pro. Kto mnie zna, ten wie, że zawsze podkradam ładowarki. Z Robertem lubimy się przytulać, a teraz wiem, że także nasze telefony będą się przytulać, ponieważ mogą bezprzewodowo użyczać sobie energii– powiedziała Anna Lewandowska podczas uroczystego ogłoszenia jej współpracy z Huawei.
Kapitanem „drużyny Huawei” jest mąż Anny, Robert Lewandowski, ambasador marki w Polsce. Poza nimi w skład #TeamHuawei wchodzą: Kuba Wojewódzki, jeden z najbardziej znanych dziennikarzy w Polsce; wokalistka i kompozytorka Sarsa; prezenter i dziennikarz Krzysztof „Jankes” Jankowski; modelka Karolina Pisarek; aktorka Marta Wierzbicka; model Jakob Kosel; kucharz Damian Kordas, zwycięzca IV edycji Master Chef; youtuberki Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, twórczynie kanału Szparagi, a także fotografowie Błażej Jeliński i Michał „WES” Wesołek.
, „grupy influencerów” jak to się pięknie nazywa….. a przecież chodzi o sprzedaż własnej osoby … dla celów marketingowych…. Firma X płaci pany Y wielką kasę tylko dlatego, że pani Y jest żoną kogoś tam … Bez niego byłaby nikim…. nikt by jej nie znał…. A tak mamy wielką influencerkę …. 🙂
nie wiem jak można coś kupić tylko dlatego że ktoś mniej lub bardziej znany do tego zachęca i co oczywiste za pienidze. rozumiem reklame jako informację że cos takiego jest dostępne i można dzieki temu to czy tamto ale reklam celebrytów i efektu który zapewne jest skoro im płacą nie ogarniam.
Proszę Państwa, smalec jest bogactwem białka!
Mnie nie interesuje kto reklamuje produkt tylko to jak on się prezentuje i jakie ma możliwości w całej swojej specyfikacji.Państwo Lewandowscy mogą mnie tylko zniechęcić do zakupu produktu tej firmy.
Lewandoska masz racje, jak sie przesmaży słonine z cebulą i poda z ogórkiem kiszonym, to oprócz białka przyswajasz jeszcze probiotyki, regulując tym samym flore bakteryjną jelit. Mówiąc w skrócie: stawiasz zdrowego klocka