Najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ3 trafia dziś do sprzedaży w sieciach operatorskich i handlowych. Każdy, kto w dniach od 5 do 7 października 2018 roku kupi smartfon Xperia XZ3 i w tym samym czasie aktywuje go, to może odebrać podwójne zaproszenie na dowolny seans kinowy w sieci Cinema City.

Potwierdzeniem pierwszych opinii o flagowcu jest wysokie konsumenckie zainteresowanie Xperią XZ3  w przedsprzedaży. Atrakcyjna cena – 3399 złotych – to tylko jeden z wielu argumentów przyciągających klientów do nowego smartfonu Sony. Kusi przede wszystkim wyświetlacz HDR OLED wykorzystujący technologię znaną z telewizorów BRAVIA, po raz pierwszy zastosowany w smartfonach naszej marki, a doceniany przez użytkowników. Czerń na wyświetlaczu Xperii jest czernią w dosłownym tego słowa znaczeniu, efektowne wrażenia uzupełniane są przez skalę kontrastów i wyrazistość detali oraz szeroką paletę kolorów, znakomicie odzwierciedlającą rzeczywistość.

W pierwszych testach podkreślano także jakość aparatu z systemem Motion Eye oraz najnowszą funkcję Side sense, ułatwiającą obsługę smartfonu jedną ręką, błyskawicznie reagującą na dotyk. Side sense od Sony umożliwia szybki i prosty dostęp do ulubionych aplikacji i podręcznych ustawień użytkownika, który nie musi już przewijać menu w ich poszukiwaniu. Wystarczy, że dwukrotnie dotknie prawej lub lewej krawędzi ekranu, a menu pojawi się automatycznie. Inteligentna funkcja Side sense przewiduje i wyświetla aplikacje, których użytkownik smartfonu pragnie używać w danym momencie.

XperiaXZ3 SonyCentre

XperiaXZ3 SonyCentre

Side sense to zresztą nie jedyna nowa technologia wykorzystująca Sztuczną Inteligencję, która pojawiła się w najnowszym flagowcu Sony. Kolejną jest Smart launch. Wystarczy wziąć Xperię XZ3 do ręki w pozycji horyzontalnej i automatycznie uruchomi się okienko podglądu aparatu. Smart launch wspierają znane już fanom Sony technologie rejestrowania predykcyjnego, wykrywania uśmiechu i predykcyjny autofokus.

Jak zawsze wysoką ocenę ma system audio: „dźwięk płynący z głośników jest niebywale mocny i krystalicznie czysty nawet na najwyższych poziomach głośności” – napisał jeden z recenzentów. Miłośnikom ekskluzywnego wzornictwa i eleganckich kolorów do gustu testującym przypadł też nowy design Xperii XZ3 – szybko uznano ten model za najładniejszy w historii Sony… Jest on też najbardziej zaawansowany systemowo: Xperia XZ3 pracuje na najnowszej wersji Android 9.0 Pie.

Smartfon dostępny będzie w następujacych sieciach operatorskich: T-Mobile, Play, Plus, Orange oraz handlowych: Sony Centre, MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert, X-Kom, Ab-Foto i w wielu innych – pełna lista na www.sonymobile.com/poznaj-xperia-xz3

Każdy, kto w dniach od 5 do 7 października 2018 roku kupi smartfon Xperia XZ3 i w tym samym czasie aktywuje go, to może odebrać podwójne zaproszenie na dowolny seans kinowy w sieci Cinema City. A ciekawych premier kinowych jest teraz mnóstwo. Zaproszenia czekają na Klientów w aplikacji Xperia Lounge.

Natomiast przy zakupie smartfonu w sieci sklepów Sony Centre, również w dniach 5-7 października, pierwsi klienci otrzymają w pakiecie podwójne zaproszenie do kin Cinema City. Ta oferta jest limitowana.

Równolegle do ruszającej dziś sprzedaży Xperii XZ3  startuje trzecia edycja programu XPERIA FANTESTER. Tym razem Sony uhonoruje autorów najlepszych testów-recenzji Xperii XZ3 opublikowanych zarówno w formacie wideo, jak i w formie tekstowej. To projekt adresowany w pierwszej kolejności do młodych, nieznanych jeszcze szerokiej publiczności blogerów i vlogerów, którzy otrzymają zadanie przygotowania najbardziej kreatywnego, oryginalnego testu nowej Xperii. Nagrodami w projekcie FANTESTER III będą: Xperia XZ3 oraz honoraria autorskie (2000 złotych za drugie miejsce i 1000 złotych za miejsce trzecie). Więcej szczegółów na temat programu XPERIA FANTESTER III można znaleźć na blogu.

Akcji sprzedaży smartfonów towarzyszyć będzie kampania promująca Xperię w outdoorze (największe miasta Polski) i w internecie. Za przygotowanie kampanii w mediach odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, kreacje przygotowała agencja Walk, materiały POS są dziełem Greenmark, a za działania PR oraz obsługę social mediów kampanii odpowiada KOD ID.

źródło: Sony Mobile