Jesteś tutaj:-, Inne, Newsy, Oprogramowanie, Top7-Ferguson FBOX ATV – problem z Netflixem rozwiązany

Ferguson FBOX ATV – problem z Netflixem rozwiązany

Pod koniec zeszłego tygodnia Netflix postanowił zaktualizować w swojej aplikacji opcje współpracy z zabezpieczeniami DRM, w efekcie czego nowa wersja aplikacji zaczęła wyświetlać błąd a w konsekwencji korzystanie z Netflixa na FBOX ATV było niemożliwe.

Oj, przeżyliśmy sądny dzień :). Ilość zgłoszeń problemu trochę nas przytłoczyła ale natychmiast zaczęliśmy prace nad usunięciem usterki. Tu GIGANTYCZNE PODZIĘKOWANIA dla Was za wspaniałą cierpliwość, ogromną pomoc, wielką wyrozumiałość i przede wszystkim fantastyczny feedback, jaki nam daliście. Dzięki Wam udało się bardzo szybko usunąć problem, przetestować rozwiązanie i umieścić nową wersję oprogramowania układowego na serwerze – podkreślają przedstawiciele Fergusona.

A więc prosimy o aktualizacje i dzielenie się swoimi wrażeniami

UWAGA! Prosimy o dokładne przestrzeganie poniższej procedury aktualizacyjnej!

Oprogramowanie układowe aktualizujemy przez sieć za pomocą opcji Reinstall by Online i wybierając następnie opcję Full. Niestety aktualizowane są bardzo ważne komponenty systemu operacyjnego i jedynie ten sposób aktualizacji gwarantuje sukces i działanie aplikacji Netflix. Ten sposób praktycznie „wyczyści” Wasze FBOXy z wszelkich danych, więc przed aktualizacją mocno zalecamy wykonanie ich kopii zapasowej.

Procedura aktualizacyjna:

  • Przejdź do ATV Ustawienia → Informacje → Aktualizacja systemu
  • Wybierz opcję Reinstall by Online a następnie opcję Full
  • Po aktualizacji oprogramowania uruchom aplikację Netflix. Wciąż powinien zgłaszać się błąd, nie przejmuj się, tak powinno być.
  • Po zobaczeniu błędu uruchom ponownie FBOXa. Zalecamy całkowite odłączenie od zasilania, samo wyłączenie urządzenia za pomocą pilota może nie przynieść skutku.
  • Po ponownym starcie urządzenia uruchom aplikację Netflix. Powinna funkcjonować prawidłowo.
  • W przypadku dalszych problemów, prosimy o kontakt z naszym wsparciem technicznym: expert@ferguson.pl

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i przy okazji ponownie dziękujemy za okazaną nam wyrozumiałość, cierpliwość i pomoc w rozwiązaniu problemu. – dodaje Ferguson

źródło: Ferguson

Czytaj też: Ferguson Fbox ATV – Internet i aplikacje w tradycyjnym telewizorze



Autor |2018-09-16T08:30:03+02:0016 września 2018 08:27|Kategorie: Aplikacje, Inne, Newsy, Oprogramowanie, Top7|Tagi: , , |69 komentarzy

69 komentarzy

  1. Key 25 września 2018 w 14:36 - Odpowiedz

    osobiście wolę Flix TV Box, ma certyfikowanego Android TV8 który daje więcej możliwości

    • Łukasz 27 grudnia 2019 w 23:47 - Odpowiedz

      U mnie po zrobieniu wszystkiego zgodnie z instrukcją również nie dziala!!!!!!!

    • Krzych 29 grudnia 2019 w 21:51 - Odpowiedz

      Nie kłam. Nie ma certyfikacji, nie ma aplikacji Netflix

  2. ron 26 września 2018 w 08:10 - Odpowiedz

    Ja też wybrałem Flixboxa, jestem całkiem zadowolony

  3. Oliwander 26 września 2018 w 14:54 - Odpowiedz

    Ferguson nie ma Androida TV, tylko Androida mobilnego z launcherem który udaje Android TV, a to duża różnica

  4. Weron 27 września 2018 w 10:54 - Odpowiedz

    Dodatkowo użytkownicy nie mają gwarancji, że w takim systemie Google czegoś nie zablokuje po pewnym czasie właśnie przez brak certyfikacji.

  5. Heimdall 10 października 2018 w 22:24 - Odpowiedz

    Może się nie znam. Ale chyba sprzętowo ATV nic nie brakuje. Co do kwestii wsparcia. Obserwujemy poprawę jakości. Co do wypowiedzi Oliwander’a. To oprogramowanie chyba jest identyczne. Tzn Box ma wersje TV. Tak więc rozumiem że robimy anty reklamę.

  6. Szymon 28 października 2018 w 15:40 - Odpowiedz

    Niestety u mnie lipa. Dalej nie działa.

  7. Zbigniew 28 października 2018 w 21:07 - Odpowiedz

    To jakieś nieporozumienie płacisz 350 zł i kij w dupę nie działa a dział wsparcia pisze ze powinno być ok po aktualizacji niestety nie jest ciągle ten sam błąd nigdy więcej tej firmy

  8. Marek 3 listopada 2018 w 22:19 - Odpowiedz

    No i dalej nie działa! Może w końcu ktoś ruszy cztery litery i naprawi ten szans

  9. andrew 14 listopada 2018 w 14:09 - Odpowiedz

    jak zainstalować Skypa? nie mozna go zainstalować.

  10. arek 4 lutego 2019 w 09:06 - Odpowiedz

    witam!miał ktos taki przypadek z fbox 3 tv mianowicie jak go załącze blokuje sterowanie tv -nawet nie mogę podgłosic, cokolwiek chce przełączyć nic nie reaguje żadna funkcja nie działa nawe gdy wyłącze fboxa pilotem bez zmian dopiero jak odłącze go z sieci wtedy powraca tv do Zywych

  11. Krzysztof 24 grudnia 2019 w 11:30 - Odpowiedz

    Netflix znowu nie dziala wedlug ich przedstawiciela problem wystepuje tylko na FBOX ATV kiedy definitywnie Ferguson usunie ten problem.

  12. Paweł 24 grudnia 2019 w 23:15 - Odpowiedz

    U mnie też nie działa od dwóch dni. Kiedy Ferguson usunie problem

  13. Sylwia 25 grudnia 2019 w 11:06 - Odpowiedz

    Nie działa, Fergusonami lekko popsuł nastrój świąteczny w domu :/

  14. Mega 25 grudnia 2019 w 14:00 - Odpowiedz

    Kiedy usuniecie problem związany z netflixa?

    • Rafał 31 grudnia 2019 w 20:49 - Odpowiedz

      Działa ale jest jeszcze DUZO do zrobienia .

  15. Rafał 25 grudnia 2019 w 20:54 - Odpowiedz

    U mnie tez Netxlix nie dziala akurat na swieta.

    • Mario 26 grudnia 2019 w 01:00 - Odpowiedz

      no niestety zawiodłem się netflix nie działa

  16. Teki 26 grudnia 2019 w 13:30 - Odpowiedz

    Nie działa Netflix. Próbowałem różnych opcji aktualizacji, można sobie odpuścić Netflix nie działa. Najwidoczniej Amerykanie wypuścili nową aktualizację, a Ferguson nie odrobił lekcji. Więcej na pewno od tej firmy nic nie kupię. Generalnie urządzenia chodzi kiepsko, HBO GO nie działa, połączenia tylko po kablu. Ciekawe czy to w ogóle jeszcze zadziała, czy mogę po niecałym roku użytkowania wynieść na śmietnik czyli do odpowiedniego punktu odbioru odpadów.

  17. duke 26 grudnia 2019 w 13:40 - Odpowiedz

    Nowy (biały) Netflix nadal nie działa błąd Kod: NW-6-404. Urządzenie jest dedykowane do netflixa i nie działa … porażka. Jak ktoś koniecznie chce oglądać … można zainstalować poprzez aptoidetv starego czerwonego netflixa ale tam trzeba używać myszki co wg mnie jest niewygodnie. Może Ferguson się pospieszy z aktualizacją …

  18. Grz 26 grudnia 2019 w 15:55 - Odpowiedz

    Nie dziala . Czekac czy kupic konkurencyjną przystawkę?

  19. Irek 27 grudnia 2019 w 09:24 - Odpowiedz

    znów zmiana przed świętami Bożego Narodzenia 2019 i Netfix na FboxATv znów nie działa!!!( Netfix tłumaczy że to nie ich problem a Ferguson ma wolne:( bo świta. NIE POLECAM TEJ FIRMY FERGUSON ANI ŻADNYCH ICH ZABAWEK!!!!!
    Telefony milczą jak zaklęte!!~!

  20. Piotr 27 grudnia 2019 w 10:14 - Odpowiedz

    To prawda odstawiają popelinę 🙁 Mają kiepski serwis i kiepskie aktualizacje.
    Znowu wywala od niedzieli 22 grudnia 2019 r. błąd kod: NW-6-404. Zaznaczę że tylko na Fbox ATV Fergusona na pozostałych urządzeniach hula Netflix jak trzeba.
    Ciekawe kiedy serwis zareaguje i to naprawi?? !!!!

  21. Piotr 27 grudnia 2019 w 10:17 - Odpowiedz

    Dodam, że ściągnąłem najnowszą aktualizację z 17.12.2019 r. Zainstalowałem fulla, wyczyściłem wszystko jak zalecają w poradniku aktualizacji (resetuj, wymaż wszystko) i kicha… TO SAMO !!!!!

  22. święta 27 grudnia 2019 w 11:13 - Odpowiedz

    nie działa
    to cykliczny problem, ostatnio z 2-3 miesiace temu.
    Czy moze ktos polecic droższą ale mniej zawodzącą techonologie?

  23. Jola 27 grudnia 2019 w 14:22 - Odpowiedz

    Niestety u mnie też nie działa pomimo resetu,czy ktoś ma nr tlf do nich?

  24. mario 27 grudnia 2019 w 18:53 - Odpowiedz

    Czy ktoś ma pomysł na inne urządzenie ?, dla mnie priorytet by miało bezpośrednie wyjście na wzmacniacz

  25. Łukasz 28 grudnia 2019 w 00:17 - Odpowiedz

    No niestety. Używam od 2 tygodni tego FBox’a i już 2 raz Netflix wyleciał.

  26. Krzych 29 grudnia 2019 w 21:48 - Odpowiedz

    To samo – Netflix przestał działać. Najpierw „problem z odtwarzaniem”, potem NW-6-404.
    Dacie radę to naprawić, czy już śmietnik?

  27. Kirek 30 grudnia 2019 w 01:30 - Odpowiedz

    Smiecia zwrocilem, yebac fergusona, zlodzieje.

  28. Darek 31 grudnia 2019 w 12:10 - Odpowiedz

    Wczoraj zaistalowalem Netflix a który działa bezproblemowo lecz identycznie jak ten z smartfona

  29. Adam 31 grudnia 2019 w 17:38 - Odpowiedz

    ktoś tu chyba robi reklamę fergusonowi
    NIESTETY NADAL NIE DZIAŁA NETFLIX

    • Teki 31 grudnia 2019 w 20:31 - Odpowiedz

      Nie działa, a firma nawet nie odniosła się do problemu. Generalnie pogratulować profesjonalizmu. Towar sprzedany, a klienci niech się bujają.

  30. Darek 31 grudnia 2019 w 23:17 - Odpowiedz

    Oryginalny nie działa, znalazłem w necie opis że należy zainstalować z sklepu app „puttin” następnie w tej przeglądarce wyszukać aptoide a z kolei z tej apki Netflix i wybrać wersję 6.26.0 b1331685
    Działa płynnie lecz nie jest taka łatwa w obsłudze na tą z fergusona z przed awarii

    • Darek 31 grudnia 2019 w 23:18 - Odpowiedz

      Google Play Stare.

  31. Darek 31 grudnia 2019 w 23:20 - Odpowiedz

    Zapomniałem dodać że takiego natflixa uruchomisz z App Manager

  32. Jaroo 1 stycznia 2020 w 14:52 - Odpowiedz

    Wiadomość od Ferguson
    Dzień dobry,
    Jest już dostępny nowy soft.
    Można go zainstalować z poziomu urządzenia:
    REINSTAL by ONLINE -> FULL (zalecane, ale kasuje dane)
    REINSTAL by ONLINE -> NORMAL (nie kasuje danych)
    Można też zrobić LOCAL UPDATE – plik z aktualizacją ściągamy z naszej strony
    http://ferguson-digital.eu/pobierz/pliki-mini-pc/
    Niestety wersja do obsługi myszką (standardowym pilotem) – niewygodna w użytku

    • Teki 1 stycznia 2020 w 15:58 - Odpowiedz

      Próbował ktoś? Czy to znaczy że wszystkie wersje są obsługiwane myszką, czy tylko ta przez Local Update. Jeszcze nie próbowałem, ale wersja z myszką jest niewygodna (ta przez Aptoide), zawracanie głowy. Jeśli tylko tak ma to działać to produkt do utylizacji, a Ferguson to zdaje się wciąż sprzedaje. Wersja przez myszkę to kpina.

  33. Jaroo 1 stycznia 2020 w 17:01 - Odpowiedz

    Zainstalowałem nowy soft i netflix działa jak z aptoidetv stary czerwony netflix – obsługa myszką standardowym dużym pilotem fergusona. Niewygodna obsługa – strzałki do obsługi myszki, przewijanie strony góra dół prawo lewo klawisze numeryczne 4 6 8 2 do tego ok i włączanie myszki przyciskiem nagrywania – masakra!!!

    • Teki 1 stycznia 2020 w 19:13 - Odpowiedz

      Zgadza się niestety. Masakra i kpina z klientów, żeby było śmieszniej na ich stronach nie ma już informacji że obsługują Netflix. Wprost przeciwnie jest informacja, że nie ponoszą odpowiedzialności za oprogramowanie firm trzecich. Czyli kup pan laptopa a jak Windows i Office nie działają to nie nasz problem. Tak zwani Janusze biznesu.

  34. Irek 1 stycznia 2020 w 19:37 - Odpowiedz

    Zainstalowałem nowy soft ale..obsługa tzw. myszka strasznie irytująca i niewygodna:( Co było ze starym softem!! Zawsze muszą coś zepsuć??
    Kto to widział !!.
    Naprawdę ufam iż to jest tylko tymczasowy soft żeby w ogóle Netfix działał.
    czekam na poprawienie tego softu co był przed 23 grudnia 2019 bo funkcjonalnie działał dobrze!!!
    Nie wiem jak zainstalować stary soft? bo nie ma opisu jak go zainstalować może ktoś wie jak?

  35. Łukasz 2 stycznia 2020 w 00:58 - Odpowiedz

    Problem w tym że na tym starym czerwonym Netflix nie są wogóle dostępne filmy w 4K. To jakaś kpina z klientów. Orientuje się ktoś czy można to urządzenie oddać z racji niezgodności z opisem. Kupiono 3 tygodnie temu kiedy wyraźnie w opisie produktu było, że odtwarza Netflix’a w 4K? Czy raczej się to nie uda?

    • Darek 2 stycznia 2020 w 04:28 - Odpowiedz

      Niestety. Na moim wyświetla błąd ” nie udalo się połączyć z serwisem Netflix, Spróbuj ponownie później.(-9)”

      Zaczęłam jeszcze kilka dni a później do sklepu z tytułu niezgodności towaru z umową

  36. mario 2 stycznia 2020 w 07:57 - Odpowiedz

    U mnie nawet po zainstalowaniu nowego softu z czerwonym netflixem nadal wyśfietla komunikat : Nie udało się połączyć z serwisem netflix. Szkoda

  37. Maciej 3 stycznia 2020 w 11:35 - Odpowiedz

    Czy może ktoś z firmy odpowiedzieć jasno i wyraźnie czy mamy ten sprzęt wyrzucić czy będzie poprawka dot. Netflixa?
    To irytujące że firma nabiera wody w usta a użytkownicy jej sprzętu dyskutują coby tu…
    siedziałem kilka godzin próbując wg wskazówek fachowców dokonać update i na koniec komunikat jak od miesiąca.
    Kompromitacja.

  38. Konta 3 stycznia 2020 w 14:59 - Odpowiedz

    Zrobiłem dzisiaj full upgrade, sztuczki z restartem etc etc.
    Nic nie działa, nie tylko nie działa Netflix ale również Player.
    Mega kpina ze strony producenta.

  39. Rafal 4 stycznia 2020 w 10:44 - Odpowiedz
  40. Mariusz 5 stycznia 2020 w 13:33 - Odpowiedz

    u mnie tez nie dziala może ktoś wiej jak podmienic androida w tym usrojstwie

  41. Darek 6 stycznia 2020 w 20:17 - Odpowiedz

    nie dziala nawet HBO GO

  42. Radek 8 stycznia 2020 w 13:46 - Odpowiedz

    U mnie nie działa tvn player oraz netflix. Z supportu tvn player dostałem info, że Ferguson nie przedłużył ważności licencji DRM i dlatego tego typu apki nie działają. Fajnie płacimy za abonamenty a Ferguson ma to gdzieś aby zadbać o tak ważne rzeczy.

  43. Kleofas 9 stycznia 2020 w 20:11 - Odpowiedz

    Jest już nowa aktualizacja z dn. 20200109. Player działa NETLIX nie.

  44. Piotr 10 stycznia 2020 w 19:34 - Odpowiedz

    czy koś może wiedzięś kiedy bedzie działać normalnie nie przez stronę www

  45. Robert 10 stycznia 2020 w 21:00 - Odpowiedz

    Rozmawiałem z Netflixem na chacie. Powiedzieli, że FBOX przestał wspierać Netflixa i najlepiej przesiąść się na inny sprzęt np. Xaomi

  46. Elvi 10 stycznia 2020 w 21:29 - Odpowiedz

    Do tej pory w każdym materiale promocyjnym (czy samego Fergusona, czy opisach sklepów) oraz w tabelce porównawczej było info że obsługuje Netflixa w 4K. A do tego wymagany jest certyfikat od Google i wsparcie Netflixa. A ten box tego nie miał i nie ma (przedstawiał się serwerom jako Nvida Shield). NF teraz pewnie zaczął jakoś inaczej weryfikować prawdziwość certyfikatu na boxie i FBOX ATV został wycięty jako „nie certyfikowany” co jest zgodne z prawdą.

  47. Lukasz 11 stycznia 2020 w 00:09 - Odpowiedz

    A tak z drugiej strony płacimy za Netflix’a a oni utrudniają nam odbiór usługi. To tak jakbyśmy płacili za kablówkę, a operator blokował to na różnych urządzeniach. Bez jaj. To może niech Netflix da urządzenie, które pozwoli odtwarzać filmy w 4K, albo niech odblokują wszystkie urządzenia, bo to oni kasę biorą za usługę, a nie Ferguson.

    • jojko 13 stycznia 2020 w 06:56 - Odpowiedz

      to nie netflix blokuje tylko google banuje pirackie boxy jakim jest niecertyfikowany fbox atv fergusona i nalapali naiwniakow a teraz patrzycie jak szpak w pi.z.de hehe

  48. Mario 11 stycznia 2020 w 23:08 - Odpowiedz

    Po ostatniej aktualizacji netflix działa, ale obsługa niezbyt komfortowa, czekam na powrót najnowszej wersji ,mam nadzieję że szybko sobie z tym poradzą specjaliści z Fergusona, panowie do działania albo dajcie info że to koniec z normalną obsługą Netflixa

  49. K 11 stycznia 2020 w 23:47 - Odpowiedz

    Netflix działa po update ale w jakości chyba 480. i apka to jakis mirror apki na mobile. Czy niebawem będzie kolejna aktualizacja?

  50. Robert 12 stycznia 2020 w 12:58 - Odpowiedz

    Jak zrobić żeby netflix działał na Fergusona?

    • Astro 18 stycznia 2020 w 22:21 - Odpowiedz

      Kupić Xiaomi Mi Box 4K

  51. Łukasz 20 stycznia 2020 w 18:56 - Odpowiedz

    Na konto Spotify też nie można się zalogować na tym urządzeniu. Serwis milczy, zmienili opis na stronie produktu i myślą że wszystko jest OK.

  52. Kola01 22 stycznia 2020 w 05:49 - Odpowiedz

    Kolejni wy.ruchani przez fergusona
    To juz norma 🙂

  53. Darek 4 lutego 2020 w 17:06 - Odpowiedz

    Odebrałem z naprawy.zmienili soft i jak już ktoś napisał jakoś natflixa to porazka. Nigdy więcej nie kupię już produktów firmy Ferguson. Kumpel ma jakieś badziewie i Netflix mu śmiga aż miło.

  54. mario 15 lutego 2020 w 09:13 - Odpowiedz

    WSTYD,WSTYD,I JESZCZE RAZ WSTYD – FERGUSON

    • Mario 29 lutego 2020 w 20:41 - Odpowiedz

      Co z tego że działa jak obsługa Netflixa na tym sprzęcie to masakra , pisałem do Fergusona i nikt się nie odezwał porażka

  55. Olek 22 lutego 2020 w 16:18 - Odpowiedz

    Cześć. U mnie Reinstal by Online nie działał, więc kliknąłem Upgrade Online / Full. Po przeinstalowaniu wszystko działa 🙂

  56. mario 1 marca 2020 w 19:29 - Odpowiedz

    Działa, ale obsługa Netflixa to koszmar, a poza tym niektórych filmów nie odtwarza i jestem zmuszony oglądać na kompie. Pisałem do Fergusona ale nie odpowiedzieli, nawet nie są w stanie przyznać się że nie są w stanie ogarnąć nowej wersji Netflixa

  57. Damian 24 marca 2020 w 16:53 - Odpowiedz

    Zlom i nic wiecej netflix nie dziala wiesza sie ostatni raz kupilem to gowno od tej firmy!!!!!

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.