Maxcom, jeden z czołowych producentów i dystrybutorów telefonów komórkowych w Europie rozpoczyna sprzedaż smartfonów Meizu. W ofercie znajdują się modele M6, M6s, oraz Pro 7.

20180522 111213

Maxcom, oficjalny i wyłączny dystrybutor marki Meizu w Polsce, planuje w ciągu najbliższych 12 miesięcy, sprzedać 100 tys. sztuk smartfonów nowej generacji marki Meizu. Aktualna oferta składa się z trzech modeli: M6, M6s, Pro 7, a w kolejnych miesiącach będzie rozszerzona o markowe akcesoria oraz nowe modele telefonów Meizu. Smartfony będą kierowane do szerokiego grona odbiorców z różnych przedziałów wiekowych, jednak główny nacisk położony zostanie na osoby poniżej 35 roku życia.

Meizu to bardzo konkurencyjny produkt w stosunku jakości do ceny, w porównaniu do innych marek, dlatego nie dziwi nas duże zainteresowanie nową marką jakie obserwujemymówi Arkadiusz Wilusz, Prezes MaxcomPierwsze zamówienia z różnych sieci otrzymaliśmy od razu po wprowadzeniu telefonów Meizu do naszych magazynów. Obserwujemy również zwiększenie ruchu na podstronach Meizu, co świadczy o tym, że marka ta była wyczekiwana przez konsumentówdodaje.

Urządzenia Meizu są już dostępne w największych platformach internetowych, następnie będą sukcesywnie wprowadzane na półki sklepowe elektromarketów oraz sieci operatorskich. Ceny modeli Meizu w sprzedaży detalicznej wynoszą:

  • Pro 7: 1399 zł

  • M6s: 849 zł

  • M6 (2+16GB): 499 zł

  • M6 (3+32GB): 569 zł

Spółce Maxcom, zależy na zbudowaniu jak największej świadomości o marce Meizu i przekonaniu klientów o wysokiej jakości produktów, dlatego wdrażana jest bardzo intensywna kampania marketingowa w internecie oraz mediach społecznościowych.

Wierzymy, że wysoka jakość i nowoczesny design pozwoli telefonom Meizu powtórzyć na polskim rynku sukces marek Huawei i Xiaomi, oraz skokowo zwiększyć skalę działania Maxcommówi Arkadiusz Wilusz.

***

O Meizu:

Meizu działa od 2003 r., a od 2008 r. spółka jest obecna na rynku smartfonów. Obecnie firma jest jednym z największych producentów smartfonów na świecie. Jednym z akcjonariuszy Meizu jest chiński holding Alibaba.

Meizu w 2017 r. sprzedał 20 mln telefonów, z czego ponad 100 tys. smartfonów znalazło nabywców w Hiszpanii. Wynik ten potwierdza, że urządzenia trafiły w gust europejskich klientów.

Telefony Meizu charakteryzują się lekką, wygodną konstrukcją, wysokiej jakości dźwiękiem, kamerą wysokiej rozdzielczości oraz prostym, eleganckim interfejsem użytkownika, łączącym wydajność, łatwość użycia i funkcjonalność z trwałością.

źródło: Maxcom