Kim Jin, dotychczasowy Country Manager Honor w Szwecji, został mianowany na stanowisko szefa Regionu Europy Centralnej i Wschodniej oraz Państw Nordyckich marki Honor (Head of Honor, CEE&NORDIC ). Kim będzie nadzorował prace zespołu z warszawskiego biura firmy. 

Kim Jin został mianowany na stanowisko szefa Regionu Europy Centralnej i Wschodniej oraz Państw Nordyckich marki Honor (Head of Honor, CEE&NORDIC ). Ta innowacyjna, wyznaczająca trendy marka smartfonów adresowanych do młodego, „cyfrowego” pokolenia, świętuje też kolejny rekordowy rok.

Kim Jin szefem regionu CEE&NORDIC

Kim Jin, który będzie zarządzał działaniami Honor w regionie CEE & NORDIC, ma bogate, 12-letnie doświadczenie na rynku producentów telefonów komórkowych, włączając w to 7 lat pracy dla Grupy Huawei, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój produktów, sprzedaż i marketing. Bezpośrednio przed objęciem stanowiska Head of Honor in CEE & NORDIC, był Country Managerem Honor w Szwecji. Jeszcze wcześniej mógł się pochwalić doskonałymi wynikami jeśli chodzi o sprzedaż Honor 8 i Honor 7 Lite w regionie CEE & NORDIC.

Kolejny rekordowy rok Honor

Honor, innowacyjna i wyznaczająca trendy marka smartfonów adresowanych do młodego, „cyfrowego” pokolenia, z sukcesem zakończyła kolejny rok.

W 2017 roku rozwój Honor był wyższy niż zakładano. Z unikalnym modelem biznesowym opartym na internecie, wysokiej jakości produktach oferowanych w przystępnej cenie, Honor z sukcesem przenosi swój model biznesowy z Chin na globalny rynek. „Naszym celem jest znalezienie się w pierwszej 5 światowych marek smartfonów do 2020 roku” – podkreśla George Zhao, Prezes Honor.

W minionym roku marka Honor wprowadziła wiele nowych produktów i pokazała siłę swojego R&D.

Z każdą premierą coraz lepiej zaspokajamy potrzeby rynku. Honor 9 jest przykładem wyjątkowej estetyki, a wyświetlacz Fullview w przystępnym cenowo Honor 7X był dla rynku sporą sensacją” – powiedział George Zhao. W przeprowadzonych przez firmę badaniach wskaźnik zadowolenia użytkowników z produktów Honor osiągnął 98%. Niektórzy z pytanych oceniali swoją satysfakcję z korzystania ze smartfonów tej marki nawet na 100%.

Honor szczyci się tworzeniem unikalnych produktów. Zależy nam również na ich najwyżej jakości i użyteczności. W tym roku wprowadzimy na rynek kolejne nowe smartfony, oferując interesujące promocje. Z naszą platformą sprzedażową i światowymi partnerami, niektóre z tych promocji będą obowiązywać w całym regionie” – dodał Kim Jin.

Honor jest najważniejszą e-marką należącą do Grupy Huawei, jej hasłem jest „For the Brave” („Dla odważnych”). Marka powstała, aby sprostać potrzebom pokolenia od najmłodszych lat swobodnie poruszającego się w cyfrowym świecie. Smartfony z logo Honor są stworzone do intensywnego korzystania z internetu. Ich użytkownicy cieszą się z posiadania znakomitych urządzeń, które inspirują do działania, pobudzają kreatywność i mobilizują do realizowania marzeń. Markę Honor na tle konkurencji wyróżnia odwaga konieczna do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

Obecnie Honor buduje swoją pozycję na największych rynkach takich jak np: Europa, Afryka, Indie, Indonezja, Rosja, Turcja i Stany Zjednoczone. Firma polega na swoim lekkim modelu biznesowym, w którego centrum znajduje się internet. Do 2020 roku Honor zamierza znaleźć się w pierwszej piątce światowych producentów smartfonów i zwiększyć swój udział sprzedaży zagranicznej o 50%.

źródło: Honor