Jesteś tutaj:---Allianz Prime – bezpieczne płatności mobilne w terminalach POS i online

Allianz Prime – bezpieczne płatności mobilne w terminalach POS i online

Visa wraz z Allianz Partners udostępniają konsumentom nowe, innowacyjne rozwiązanie płatnicze: Allianz Prime. Aplikacja mobilna jest pierwszą tego typu w branży ubezpieczeniowej – łączy funkcje płatności mobilnych i programu lojalnościowego, umożliwiając konsumentom dokonywanie szybkich, bezpiecznych i łatwych płatności mobilnych w terminalach POS i sklepach internetowych.

Nowa aplikacja ma wbudowane zabezpieczenia oparte o pionierską technologię Visa, zastępującą wrażliwe dane karty płatniczej unikatowym ciągiem cyfr, tzw. tokenem, która pozwala na nieujawnianie tych danych w procesie przetwarzania płatności. Użytkownicy Allianz Prime mają również dostęp do atrakcyjnego programu lojalnościowego, funkcji śledzenia wydatków ułatwiającej zarządzanie środkami pieniężnymi, oraz ze świadczonej przez Allianz Partners usługi ochrony płatności cyfrowych (Digital Payments Protection).

Od 27 lutego br. aplikacja jest testowana we Włoszech wśród klientów Allianz. Użytkownicy Allianz Prime mogą dokonywać bezpiecznych płatności mobilnych we wszystkich terminalach płatniczych obsługujących płatności zbliżeniowe na całym świecie. Integracją procesów przetwarzania danych transakcji oraz obsługi programu lojalnościowego zajmuje się firma Wirecard – partner technologiczny Allianz w zakresie cyfrowych rozwiązań finansowych. Allianz Prime została zaprojektowana jako globalna platforma, którą w łatwy sposób można wdrożyć na rynkach krajowych.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Allianz Partners, której owocem jest zintegrowane rozwiązanie mobilne, nowatorsko łączące w sobie funkcje płatności, śledzenia wydatków oraz ulepszonego ubezpieczenia. Wdrażając swoją pierwszą aplikację płatności mobilnych, Allianz nie tylko opracował nowy sposób przyciągania i nagradzania klientów, lecz również zaoferował im nowy sposób dokonywania płatności – online i tradycyjnych – na całym świecie, wraz z funkcją śledzenia wydatków” – oświadczył Mike Lemberger, Senior Vice President, Product Solutions, Visa w Europie.

Korzystając ze wsparcia naszych partnerów w zakresie technologii cyfrowych – Visa i Wirecard – zespół innowacji Allianz Partners stworzył rozwiązanie Allianz Prime, oferujące naszym klientom swobodę i ochronę przy dokonywaniu bezpiecznych płatności mobilnych – zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i online – w dowolnym czasie i miejscu. Co więcej, tworzy ono również globalną platformę, dzięki której podmioty operacyjne grupy Allianz mogą codziennie kontaktować się z klientami, wzbogacając w ten sposób tradycyjne formy ubezpieczeń o nowe technologie i usługi” – powiedział Matthias Wünsche, Head of Market Management and Innovation, Allianz Partners.

Jak działa Allianz Prime

Proces rejestracji jest prosty i wygodny: po ściągnięciu aplikacji Allianz Prime i zapisaniu się klienta do usługi, firma Wirecard, będąca wydawcą kart Visa, natychmiast tworzy wirtualne konto, które można doładować z dowolnego rachunku bankowego lub za pomocą karty kredytowej Visa klienta. Aby dokonywać mobilnych płatności zbliżeniowych wystarczy, że użytkownik usługi jednym kliknięciem doda kartę Visa do swojego portfela elektronicznego.

Najważniejsze korzyści:

  • klienci mogą dokonywać płatności mobilnych we wszystkich terminalach przystosowanych do obsługi płatności zbliżeniowych na całym świecie;
  • za każdy dokonany zakup mogą zbierać punkty i nagrody;
  • jednocześnie użytkownicy usługi mogą śledzić i kontrolować swoje wydatki za pomocą inteligentnego narzędzia analitycznego;
  • usługa Allianz Digital Payments Protection zapewnia ochronę przed nadużyciami, chroni i wspiera klienta w wypadku otrzymania wadliwego lub uszkodzonego towaru zakupionego online, oraz zapewnia wypłatę rekompensaty finansowej w przypadku straty.

O usłudze tokenizacji Visa

Usługa tokenizacji Visa (Visa Token Service – VTS) chroni wszystkie mobilne transakcje zbliżeniowe, zastępując wrażliwe dane umieszczone na karcie płatniczej unikatowym ciągiem cyfr – tzw. tokenem – przypisanym do danej karty lub urządzenia. Dzięki temu, przy dokonywaniu płatności dane karty nigdy nie są ujawniane, co dodaje kolejny poziom zabezpieczeń płatności cyfrowych. W wypadku utraty lub kradzieży telefonu, przypisany do niego token nie może zostać użyty w innym środowisku, natomiast bardzo łatwo można go wyłączyć, bez konieczności zamykania rachunku Visa.

źródło: Visa



Autor |2018-02-28T15:06:25+02:0028 lutego 2018 15:06|Kategorie: Newsy|Tagi: , , , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.