Galaxy Note Edge to szczególna wersja phabletu Galaxy Note 4, wyposażona w wygięty ekran, który może wyświetlać na krawędzi dodatkowe informacje. Ten nowatorski pomysł nie cieszy się wielką popularnością, ale i tak wyniki sprzedaży są całkiem satysfakcjonujące.
Od premiery urządzenia we wrześniu ubiegłego roku Samsungowi udało się sprzedać 630 tysięcy egzemplarzy Galaxy Note Edge. Dla porównania, Galaxy Note 4 sprzedał się w 4,5 mln egzemplarzy w ciągu pierwszego miesiąca obecności na rynku. Wynik Edge’a nie jest jednak zły, ponieważ nie dość, że zakrzywiony w ten sposób ekran jest swego rodzaju nowinką, to urządzenie jest sporo droższe od Note’a 4.
Samsung zamierza jednak iść za ciosem, i już wkrótce zaprezentuje model Galaxy S6, a także wersję z zakrzywionym ekranem w postaci Galaxy S Edge. Wszystko to zobaczymy podczas marcowych targów MWC w Barcelonie. Ciekawe, czy trend związany z wygiętymi po bokach wyświetlaczami udzieli się większej liczbie producentów, czy też pozostanie jedynie ciekawostką.
Źródło: GSM Arena
Sewix
Obejrzałem ostatnio w megastorze komputronik i powiem tak – oczywiście cenowo samsung troche przegiął względem modelu note, ktory jest w sumie bliźniakiem, ale sam w sobie zagięty ekran to bajer, natomiast jak go dobrze wykorzystać to by już coś może z tego było, pewnie nie pierwszy i nie ostatni taki model od nich 🙂