W dzisiejszych czasach klienci mogą do woli przebierać w ofertach banków, szukając dla siebie najwygodniejszej i najbardziej przyjaznej oferty. Rozwijając T-Mobile Usługi Bankowe, Operator dba, aby klienci mieli jak najlepsze możliwości nie tylko wygodnego zarządzania swoimi finansami, ale także – oszczędzania.
Branżowy serwis Money.pl – po przeanalizowaniu ofert 29 banków – jednoznacznie ogłosił, że T-Mobile Usługi Bankowe posiada najlepsze konto osobiste 2016 roku – chwali się T-Mobile Polska.
W badaniu przeprowadzonym przez specjalistów serwisu Money.pl przyjęto model klienta, który „zarabia na rękę około 2,5 tys. złotych i wykonuje operacje kartą na minimum 500 złotych miesięcznie”. Na ostateczny wynik oferty w rankingu wpłynęło wiele kryteriów – w tym koszty prowadzenia i obsługi, dostęp do konta i środków oraz jakość obsługi klienta.
Badanie potwierdza, że T-Mobile Usługi Bankowe całkowicie spełnia potrzeby klienta, który poszukuje oferty atrakcyjnej pod kątem opłat za prowadzenie konta, wygodnego dostępu mobilnego do swoich środków oraz przyjaznej obsługi. Jak przyznaje Money.pl: „Najlepsze konto dla naszego klienta to T-Mobile Konto oferowane przez T-Mobile Usługi Bankowe. Posiadacz rachunku nie tylko nie zapłaci za jego prowadzenie, ale ma też szansę odzyskać część wydawanych pieniędzy (nawet do 5 procent wartości zakupów), za które zapłaci kartą debetową. Maksymalnie można w ten sposób zarobić 25 złotych miesięcznie i 300 złotych rocznie.”
Specjaliści zwrócili także uwagę, że dzięki połączeniu usług finansowych z telekomunikacyjnymi, konto jest również korzystne dla użytkowników T-Mobile na Kartę i Heyah, którzy przy każdorazowym doładowaniu telefonu zyskują 20% kwoty doładowania.
Jak wynika z rankingu, wygodna bankowość internetowa, darmowe przelewy i karta do bankomatu to nie wszystko. Dzięki kontu osobistemu w T-Mobile Usługi Bankowe można bowiem także oszczędzać, a dzięki aplikacji mobilnej klienci mogą mieć nadzór nad swoimi finansami zawsze i wszędzie – z poziomu swojego smartfona. Nie mniej ważna jest dziś obsługa klienta i tu także doceniono kompetencje konsultantów, jakość oraz sprawność obsługi czy przejrzystość strony internetowej.
Konto osobiste w T-Mobile Usługi Bankowe zostawiło oferty innych banków w tyle, w ostatecznym rozrachunku zdobywając aż 92,4 pkt na 100 możliwych. I to jest najlepsza rekomendacja dla klientów, którzy zastanawiają się nad skorzystaniem z oferty.
źródło: T-Mobile Polska
Kan
Zwracają 5% z płatności kartą, no ale trzeba spełnić warunki, albo 1500 zł z tytułu wypłaty itp albo 2000 zł przychód z innego banku niż TMUB i potem trzeba zrobić płatności kartą powyżej 500 zł to oddają max 25 zł na miesiąc. Powyżej 200 zł schodzi nam opłata 6 zł za kartę, a w miesiącu tylko 3 darmowe wpłaty we wpłatomacie, nie ma innej darmowej możliwości wpłaty. Konto dobre – ale nie powiedziałbym, że najlepsze.
Kryteria zostały jasno określone i dla tych kryteriów oceniano konta 😉
Dla mnie najlepsze, nic za nie nie płace i dodatkowo co miesiąc dostaje 25 zł, darmowe wypłaty z bankomatów to tez ogromna wygoda. Nie ma obecnie lepszego na rynku.
Jak niżej widać – dla Ciebie, przy Twoich przychodach i wydatkach 😉 Dla niektórych są lepsze konta.
No tylko szkoda, że płatności kartą księgują z opóźnieniem czasami 5 dni. W blokadach nie ma zablokowanych pieniędzy przez ten czas a potem niespodzianka. Ale tak reszta można powiedzieć, że w miarę ok. Dla stałych, czasowo spłacających klientów załatwienie kredytu następnego to kwestia telefonu. Aplikacja tez dobra tylko nie pamięta loginu i za każdym razem trzeba klepać.
Ja widzę blokady
Również się z tym nie zgodzę. Może ten problem występuje tylko u Ciebie, ale u mnie zawsze czy to po płatności zbliżeniowej czy na PIN blokada pojawia się w ciągu kilku sekund na koncie. Miałem taki problem będąc w PKO BP, gdzie po płatności zbliżeniowej blokada była dopiero po 3-5 dniach i często zaskoczenie na minus. Możesz ewentualnie skontaktować się z bankiem i wyjaśnić.
Zadowolony jestem O oplat wyplata ze wszystkich bankomatów NA autostradzie w Chorwacji na bramce łapie bez problemu,Alfred
Jedynie co mnie wnerwia to podwójne pobieranie prowizji za przewalutowanie przy transakcjach zagranicznych. Przykładowo zapłaciłem 25$, pobrano mi 100zł a za kilka dni waluta się zmieniła i pobrano coś więcej. Niech nauczą się księgować normalnie, nikt nie płaci 2 razy za ten sam towar.
Załóż darmowe konto walutowe i wymieniaj pieniądze w kantorach.
Omijać z daleka!
Miałem TMUB – notoryczny problem z księgowaniem przelewów międzybankowych.
Otóż przelew dochodzi, a my czekamy 2-3 dni na uwzględnienie tego w saldzie.
W historii przelew niby doszedł, ale nie mamy dostępu do własnych pieniędzy.
Obsługa klienta? – Jaka obsługa? porażka, zanim odpowiedzą na pytanie, przełączają nieskończoną ilość razy do innego konsultanta, który i tak nie wie nic, poza patrzeniem w „magiczny system”.
Uciekłem do konkurencji, drożej – ale kasy nie kradną.
najlepsze jest wg mnie konto wymarzone w rajfie 🙂 jest gwarancja niezmienności opłat nie to co w innych bankach.
Większość ludzi potrzebuje uniwersalnego konta, które będzie darmowe oraz wygodne i TMUB uważam własnie za takie konto wiec nie dziwi mnie to wyróżnienie.
[quote]najlepsze jest wg mnie konto wymarzone w rajfie 🙂 jest gwarancja niezmienności opłat nie to co w innych bankach. [/quote] z tego co się orientuję, powoli i inne banki wprowadzaja gwarancję. A z ciekawości, jakie opłaty są na tym wymarzonym?