5 czerwca 2011 roku globalna marka T-Mobile rozpocznie działalność w Polsce i będzie oferować wszystkie produkty i usługi dotychczas świadczone przez Polską Telefonię Cyfrową (PTC) w sieci Era. Pojawienie się marki T-Mobile w Polsce oznacza same korzyści – zarówno dla obecnych, jak i nowych Klientów PTC. Nowa oferta usług oparta została na globalnych rozwiązaniach, przetestowanych i sprawdzonych na wielu rynkach. Poznajcie korzyści wynikające z przynależności do rodziny T-Mobile, takie jak nielimitowane rozmowy w ramach sieci, czy atrakcyjny roaming. Poznajcie odpowiedzi na nurtujące wszystkich pytania.

Odpowiedzi na nurtujące pytania

  1. Jaką markę PTC wprowadzi w
    Polsce – T czy T-Mobile?

    Nową marką wprowadzoną przez PTC w Polsce będzie T-Mobile. To
    globalna marka firmy Deutsche Telekom, właściciela PTC. Jako
    ciekawostkę możemy podać, że Deutsche Telekom posługuje się w logo
    literą „T”.
  2. Czy w związku z wprowadzeniem
    nowej marki nazwa PTC też zostanie zmieniona? Kto będzie operatorem
    sieci T-Mobile?

    Nazwa firmy PTC pozostaje. Operatorem sieci T-Mobile będzie
    oczywiście PTC.
  3. Czy marka Era znika definitywnie
    od razu, czy pozostanie jeszcze przez jakiś czas w konkretnym
    kontekście?

    Od chwili debiutu nowej marki wszystkie nowe oferty i usługi
    będą sprzedawane już pod marką T-Mobile. W tym sensie oznacza to koniec
    funkcjonowania na rynku poprzedniej marki. Stare oznaczenia i opisy
    będą funkcjonały tylko w odniesieniu do Klientów, którzy podpisali
    wcześniej umowy na usługi oznakowane starą marką.
  4. Co się stanie z marką Heyah? Czy
    też zostanie zastąpiona inną?

    Marka Heyah pozostanie na rynku i jak dotąd będzie to marka
    niezależna.
  5. Co dla obecnych klientów Ery
    oznacza zmiana dotychczasowej marki na T-Mobile?

    Dla obecnych Klientów zmiana marki, czyli wejście do
    globalnej rodziny T-Mobile, oznacza przede wszystkim dostęp do wielu
    nowych usług i produktów. Warto natomiast pamiętać, że warunki umów
    zawartych dotąd przez Klientów będą obowiązywały do czasu ich
    zakończenia.
  6. Czy w związku z rebrandingiem
    usług PTC zamierza wprowadzić nowe plany taryfowe?

    Nowe oferty powiązane z marką T-Mobile, będą obowiązywały już
    od dnia wprowadzenia nowej marki w Polsce. Szczegóły oferty odsłaniać
    będziemy w oddzielnej komunikacji. Na bieżąco będziemy też informować
    Klientów o wszelkich nowościach i zmianach w ofercie.
  7. Czy i jakie nowe usługi i
    produkty mogą pojawić się w związku z wprowadzeniem marki T-Mobile?

    Pojawienie się marki T-Mobile w Polsce oznacza wprowadzenie
    nowej oferty, opartej na globalnych rozwiązaniach, przetestowanych i
    sprawdzonych na wielu rynkach. Dlatego, podobnie jak w innych krajach,
    Klienci z Polski będą mogli korzystać na przykład z nielimitowanych
    rozmów w sieci T-Mobile, czy unikalnych ofert roamingowych – zarówno
    głosowych jak i transmisji danych.
  8. Czy zmienią się ceny usług
    roamingowych? Czy będą na przykład preferencyjne ceny w ramach grupy
    T-Mobile?

    Dla Klientów mamy dobrą wiadomość. Ceny usług roamingowych
    zmienią się – będzie taniej. Stawki za usługi świadczone w ramach
    roamingu będą na poziomie stawek usług krajowych. Szczegóły podamy już
    wkrótce.
  9. Czy klienci będą mogli
    rezygnować z umów z operatorem po zmianie marki?

    Umowy zawarte przed zmianą marki, obowiązują Klientów nadal.
    Po oficjalnym wprowadzeniu marki T-Mobile, Klienci będą zawierać umowy
    bezpośrednio powiązane już z nową marką i nowymi ofertami. Warto
    pamiętać, że zmiana nazwy marki nie oznacza dla Klienta zmiany zapisów
    obowiązującej umowy telekomunikacyjnej, a to oznacza, że Klientowi nie
    przysługuje prawo wypowiedzenia umowy bez zapłaty kary umownej.
  10. Kiedy oficjalnie zmieniona
    zostanie nazwa marki?

    Debiut marki T-Mobile w Polsce zaplanowaliśmy na 5 czerwca
    2011 r.
  11. Jak długo potrwa proces zmiany
    marki?

    Rebranding to długi proces. Zasadnicza, „rewolucyjna” zmiana
    zostanie wprowadzona 5 czerwca br. Wtedy też rozpoczną się szeroko
    zakrojone działania komunikacyjne bezpośrednio powiązane z nową marką,
    nowymi ofertami i promocjami. To wszystko ma na celu przybliżyć Polakom
    globalną markę T-Mobile.

T-Mobile zastąpi Erę 5 czerwca br. Wszystkie zmiany związane z wprowadzeniem nowej marki zostaną przeprowadzone płynnie, bez przerwy w świadczeniu usług i nie będą w żaden sposób odczuwalne dla obecnych klientów Polskiej Telefonii Cyfrowej. Wszystkie produkty sieci Era dostępne dotychczas w sprzedaży pozostają aktywne, a umowy zawarte do 5 czerwca będą obowiązywały w całym zakresie również po wprowadzeniu marki T-Mobile. Zasady korzystania z usług przedpłaconych w Tak Taku oraz Heyah pozostają niezmienione.

źródło: www.t-mobile.pl.

Kan

Warto przeczytać:
T-Mobile startuje 5 czerwca 2011 roku: oficjalnie
Konferencja prasowa Polskiej Telefonii Cyfrowej: LIVE: T-Mobile od 5 czerwca