23 maja br. wystartowała kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowe „Nadchodzi wyjątkowa chwila”, która ma na celu poinformowanie wszystkich konsumentów o rebrandingu oraz budowanie świadomości międzynarodowej marki T-Mobile wśród odbiorców.
źródło: Era
Kan
Warto przeczytać:Wystartowała kampania reklamowa: Era zmienia się w T-Mobile
oja nie wiedziałem, tylko czy to dobrze, czy źle?
Pytasz o rebranding? Raczej dobrze. Będzie odświeżenie oferty i nowe usługi (głównie w polu roaming – międzynarodowe). Chyba tylko Heyah zostanie bez zmian, bo pisali, że dalej będzie niezależną marką.
Nie tylko Heyah ale także i Tak Tak oraz BlueConnect zostają. Moim zdaniem to nie jest dobra wiadomość, ale wręcz rewelacyjna i rewolucyjna:) Po obserwacji tego jak T-Mobile śmiga m.in. na rynku niemieckim można stwierdzić, że z dniem 5czerwca powinien nastąpić w Polsce przełom jeśli chodzi o rynek telekomunikacyjny. Jako klient Ery Trzymam kciuki za jej rebranding.
To już będzie przełom ze względu na:
– tanią roamingową transmisję danych
– połączenia bez opłat roamingowych
– wewnątrzsieciowe do numerów T Mobile z całego świata
Sądzę, że rebranding Ery w T-Mobile to same pozytywy. Na dzień dzisiejszy sieć przoduje z ofertą nie tylko w Polsce. Warto więc zasugerować się ogromem sieci w całej Europie (i USA). Jakość rozmów, zasięg, i ofertą roamingowa jest do tej pory nie do przebicia.