1 lutego rozpoczęły się ogólnopolskie kampanie promujące tablety i smartfony z linii Samsung GALAXY. Swoim zasięgiem obejmują standardowe i niestandardowe formy przekazu – m.in. reklamę w TV, prasie, kinach i działania OOH. Kampanie wspierają działania sprzedażowe i będą trwały do końca marca.
Kampania promująca tablety z serii GALAXY Tab 2 prowadzona pod hasłem „Tablety pełne rozrywki” akcentować będzie, że są one źródłem różnorodnej rozrywki i pokaże jakie możliwości dają urządzeniom Samsung nowe aplikacje.
– Tuba.FM HD – aplikacja muzyczna, która pozwala na nieograniczony dostęp do muzyki. To pierwsza w Polsce aplikacja, która dobiera utwory specjalnie do gustu użytkownika, podpowiada nazwy wykonawców i gatunków, przy czym jest prosta i przyjazna w obsłudze.
– Audioteka z audiobookiem „Gra o tron” w prezencie – program umożliwia zakup audiobooków oraz ich natychmiastowe pobranie bezpośrednio na tablet. W zasobach aplikacji znajduje się ponad 3000 audiobooków w języku polskim oraz blisko 200 pozycji do nauki języków obcych.
– n7player – uniwersalny odtwarzacz muzyczny umożliwiający zebranie ulubionych albumów w jednym miejscu i odtwarzanie plików zapisanych w większości istniejących formatów. Aplikacja jest wyposażona w innowacyjny interfejs graficzny przedstawiający albumy muzyczne na trójwymiarowej płaszczyźnie.
– vod.onet.pl – to ogromny wybór filmów światowej i polskiej kinematografii, specjalnie wyselekcjonowanych bajek, intrygujących dokumentów, seriali i programów telewizyjnych. Użytkownicy Samsung Apps otrzymają filmy „Mr. Nobody”, „Plac Zbawiciela” i „Flyboys” w prezencie.
Kampania promująca smartfony podkreślać będzie przede wszystkim prostą obsługę, nowe, dodatkowe możliwości jakie dają te urządzenia i niskie koszty mobilnego dostępu do internetu. Hasło przewodnie działań to „Smartfony Samsung. Śmiesznie proste w obsłudze” i obejmie szeroką grupę mediów. Reklamy pojawi się w prasie, w tytułach takich jak Polska The Times, Fakt, Tele Tydzień i w prasie lokalnej. Działania internetowe obejmą swym zasięgiem najpopularniejsze portale, między innymi Gazeta.pl, Onet.pl, Wp.pl, YouTube, IPLA, gadu-gadu, pudelek.pl i inne. Komunikacja obejmie też serwisy społecznościowe m.in. Facebook oraz Twitter.
Na potrzeby kampanii powstały także dwa spoty reklamowe, które będą emitowane w kinach i w największych stacjach telewizyjnych – TVP, Polsat, TVN, TVN 7, Polsat Sport Extra, TVN24, TVN Style, PULS, Discovery i innych. Zaplanowano także wiele akcji informacyjnych i reklamowych, które realizowane będą między innymi w autobusach (96 miast), centrach handlowych, punktach sprzedaży operatorów komórkowych oraz w sieciach handlowych.
Materiały do obu kampanii opracowała agencje Leo Burnett, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.
Smartfony Samsung – Jednym Paluszkiem
Smartfony Samsung – Jaki Jesteś Śliczny
źródło: Samsung Polska
Kan
To jest poprostu obrzydliwy pomysł, żeby teraz starszych ludzi naciągać, że sobie poradzą ze smartfonem.
Marek – nie ma co generalizować. Wszystko zależy od sprawności umysłu, chęci poznawania czegoś nowego i… czucia w koniuszkach palców (z czym, niestety, starsi ludzie mają często problem). Przeważnie ludzie starsi uważają, że technika to wymysł młodych. Osobiście jednak znam ludzi na emeryturze, którzy śmigają na smartfonach, obrabiają pstryknięte zdjęcia programami i szaleją w necie. Znam też ludzi, którzy są koło czterdziestki i w życiu nie mieli dotykowca bo… „jak w nim napisać smsa, skoro nie ma klawiatury”, a dotykowe qwerty to dla takich ludzi jakaś abstrakcja. I za nic takich nie przekonasz, gdyż twierdzą, że to wynalazki dla gimnazjalistów
Moj ojciec w okolicy 70-tki a dotykowa nokie obsluguje o tym tym paluszkiem.
Nie przesadzaj my Polacy potrafimy naprawic auto, zrobic wino z kazdego owocu, samemu bez firmy postawic dom nie pracujac jako budowlaniec a w czasie urlopu malujemy mieszkanie ze szwagrami. Reklama REWELACJA, moja ulubiona „Jednym paluszkiem” wiesz Frank spadl 🙂 No nie moge oslinilem sie